abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95519762
Ik ben daar heel dubbel in want ik kan ze heel goed uitdagen, maar hou ze ook op een afstand . Wel kan ik een hartenbreekstertje zijn want er zijn meerdere mannen die me leuk vonden wat ik eigenlijk niet wilde en dus heb afgewezen.
Het komt denk omdat ik heel makkelijk met mannen omga, ik ben gauw one of the guys.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:54:11 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95519884
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets. :')

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 22:55:48 #103
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95519989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh ik was 14 geloof ik. Dan mag zoiets. :')

Ben denk ik een jaartje verliefd op hem geweest. Bij mij duurt dat altijd wel lang.
Zit je nu ook in een relatie?
Je moeder is een hamster
pi_95520127
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kent verliefdheid goed, weet ik inmiddels. Als je verliefd bent, heb je dan nog steeds reserves bij het idee van relatie?
Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:01:23 #105
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95520341
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stapelgek was ik op een Chinese jongen uit mijn klas, maar het idee van een relatie met hem benauwde me. Ik heb er wel veel over gefantaseerd.
In welke zin voel je jezelf opgesloten? Ben je niet op je gemak bij die jongen?
The view from nowhere.
pi_95520650
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ben je niet op je gemak bij die jongen?
Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.

Opgesloten? Nee, gewoon verwachtingen waaraan je dan moet voldoen, verplichtingen, druk, deel uitmaken van iets groter, etc. En dat iemand zo dichtbij me komt, en dan macht over mij en mijn emoties heeft, angst voor afwijzing. Zoveel dingen.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:06:04 #107
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95520654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
Oh bah dat heb ik ook een paar keer gehad. Vreselijk, ik schaamde me dood.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:11:36 #108
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521006
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel, super leuke jongen. Niet dat ik denk dat hij een relatie met me wilde, hij viel waarschijnlijk op een aziatisch meisje uit mijn klas...maar goed, ik weet ook wel hoe het komt, dat gevoel. Heb alleen nog niet echt zin om dan tegen dat gevoel in te gaan. Ofzo.

Opgesloten? Nee, gewoon verwachtingen waaraan je dan moet voldoen, verplichtingen, druk, deel uitmaken van iets groter, etc. En dat iemand zo dichtbij me komt, en dan macht over mij en mijn emoties heeft, angst voor afwijzing. Zoveel dingen.
Dat is wel zo. Maar die heftige periode gaat over en dan kom je in rustiger vaarwater. Na een tijdje wordt het eerder alledaags en vertrouwd. Tenzij je een haat/liefde verhouding hebt.
The view from nowhere.
pi_95521182
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.

Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Ron Paul 2012
pi_95521241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat iedereen dat soort bindingsangst wel heeft bij de eerste (of eerste paar) relatie(s). Het is allemaal onbekend terrein, je voelt je alsof je het zelf allemaal maar in goede banen moet leiden, enz.

Dat verdwijnt, zoals Deelnemer zegt, best snel - zeker als je bij een persoon bent waar je je op je gemak voelt. Dus in Straw's geval ook liever geen enorm extravert type.
Of juist wel, hoef ik geen gangmaker te zijn, de gene die altijd met de ideeën komt, of het gesprek op gang houdt. ;) Etc.

Nee je hebt wel gelijk. :P Of het vanzelf minder wordt dat weet ik niet, hoop het maar.
pi_95521273
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
pi_95521316
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hoeft niet altijd te verdwijnen hoor er zijn ook mensen die het blijven houden. Soms zit dat ook een beetje in de aard van het beestje.
Nee dat weet ik. Maar als je dus nog geen relaties hebt gehad, of zéér weinig, dan weet je nog niet echt of je wel degelijk bindingsangst hebt, op jouw niveau dan.
Ron Paul 2012
pi_95521360
quote:
Is ook zo. Maar dat is in mijn geval nog moeilijk inschatten. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:17:24 #114
118585 Crutch
pi_95521373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:

Had ik vroeger geen last van en nu juist wel.
Niet dat ik vreemdga ofzo, maar raak wel snel uitgekeken.
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 april 2011 @ 23:18:21 #115
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521432
quote:
Het klinkt ook alsof je niet kan kiezen. Heb je dat ook met spullen kopen?
The view from nowhere.
pi_95521495
Ik denk ook wel dat als je ouder word ook selectiever word. Je word gewoon kritischer en dat kan er ook meespelen. Als je wat ouder bent ken jezelf wat beter en pik je ook minder dan op jongere leeftijd.
pi_95521496
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken. :P
pi_95521551
quote:

[..]

Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:24:14 #119
118585 Crutch
pi_95521735
quote:

[..]

Dude :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 14 april 2011 @ 23:27:42 #120
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95521933
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje een onzinnige vergelijking.
Ik vraag het maar. Sommige mensen hebben grote moeite met keuzes maken iha. Niet alleen kiezen voor het wel of niet aangaan van een relatie, maar ook bij het kiezen van een opleiding, of zelfs het kopen van producten.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:29:12 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95522014
Tja, over bindingsangst?

Ik kan niet voor anderen spreken, maar mijn "bindingsangst" had voornamelijk te maken met mijn onzekerheden vroeger. Bang dat als ik mezelf echt bloot gag aan iemand en dat die persoon mij dan zou afwijzen. En ook een klein beetje bang dat ik zou hechten aan iemand en het niet helemaal leuk zou vinden of iemand beter tegen kwam, maar dat speelde eigenlijk geen grote rol.

Ik was vooral heel bang dat iemand mij compleet zou breken. En dat is uiteindelijk ook een keer gebeurt, was best kut maar kwam er wel overheen en nu ben ik niet meer bang om mijn hart gebroken te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 14 april 2011 @ 23:32:46 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95522226
hoi allen ik doe niet zoveel aan me leven enzo, maar ik zag zojuist dit topic
Mijn nieuwe oldtimer :-)

silenthill post in laatste post pagina 1 dat meisjes kleine schattige autos schattig vinden en dat hij er een vriendin aan heeft overgehouden. dat trekt me aan.

ik heb hem dit gepmt:
quote:
hey, je kent me niet.

maar je post in dat topic over je nieuwe oldtimerauto op einde van pagina 1

quote:
"Ja, ben ook blij met de Suzuki.

Vrouwen vinden hem klein en lief. ( Menig vriendin aan overgehouden )
"
hoe doe je dat met een auto meisjes aantrekken?
ik ben 23 en wil ook een vriendin
ik heb zelf 2 autos:

Wat vinden jullie de "coolste" klassieke auto?

een peugeot 203 en peugeot 403

is die 203 goed geschikt om meisjes te trekken, hoe kan ik dat doen?

ik zit meestal met me problemen dat ik geen vrouwen ken rond te zwermen op het r&p forum... sorry daarvoor, maar ik ben erg nieuwsgierig.
ik had daar in een topic een keer gepost dat ik plannen had om naar een parkeerterrein bij een winkelcentrum met de 203 te gaan, en meisjes aankijken ofzoiets.

ik hoop dat je wat leuks terugstuurt over hoe dat moet enzo,

Groet
Grijsleven
ik hoop dat er wat terugkomt, want hij klinkt vrolijk en erg positief over dat het makkelijk is met meisjes.
dus daar ben ik een beetje mee bezig :)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middelbare school, mensen gingen op de tafels trommelen in de kantine: Aardbei hartje Peter. En hij hoorde dat uiteraard, dus toen ben ik weggerend omdat ik hem niet onder ogen wilde komen en niet wist wat me gebeurde, ik wilde helemaal niet dat hij het wist. Daarna nog meer faal op faal acties, maar goed het is uiteindelijk niks geworden en achteraf ben ik blij toe. :') Vind hem nu alles behalve leuk.
lol, ik dacht dat alleen ik zulke grote faal-op-faal acties had. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-04-2011 23:40:05 ]
  donderdag 14 april 2011 @ 23:40:15 #123
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95522631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
lol, ik dacht dat alleen ik faal-op-faal acties had. :)
Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
The view from nowhere.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:41:16 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95522687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt net zo goed naar buiten gaan, want het zijn daarbuiten ook allemaal falers.
Ik heb zoveel faal acties en faal momenten. Iedereen, denk ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95522781
Haha leuke verhalen. Op de middelbare was er een meisje verliefd op mij (wat ik zelf overigens niet door had). Het was echt zo'n lomp meisje; een beetje nerd-achtig en vooral onopvallend. Had ik op een dag een liefdesbrief in mijn kluis (gedicht en al erbij), afzender Dominique. Ik heb samen met vrienden die brief opgehangen tijdens de pauze bij de roosterborden, zodat iedereen het kon zien. Ging natuurlijk de hele school (bovenbouw) door. Zij huilend naar de concierge. Ik vond dat toen priceless, geweldig, grappig. :) Nu is het sneu natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')