the finder wellicht ook even in de gaten houden, is spin off van bones (maar of dat zo positief is...)quote:Op maandag 16 mei 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
Alleen Alcatraz lijkt me misschien nog boeiend...
Bones is tamelijk beroerd, dus ik denk niet dat The Finder boeiend wordt. Maar who knows, even de kritieken afwachten. Voor de rest word ik totaal niet vrolijk van Amerikaanse comedy's of animatieseries.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
the finder wellicht ook even in de gaten houden, is spin off van bones (maar of dat zo positief is...)
Verder...
Terra Nova waar ik echt naar uitkeek wordt nu opeens een family adventure drama genoemd, gadver!
Happy Endings is al renewed.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef JDx het volgende:
Hmmm Mad Love zag ik nog wel een seizoen 2 krijgen.
Ik volg momenteel 15 series:
Entourage - Laatste seizoen deze zomer
Californication - Gaat nog wel even door denk ik
Community - Eind dit jaar seizoen 3
The Big Bang Theory - Gaat ook nog wel even door
Blue Mountain State - 3e seizoen is opgenomen
How to make it in America - Seizoen 2 deze zomer
Chuck - mocht wel stoppen, maar komt nog 5e seizoen
Breaking In - cancelled
Mad Love - cancelled
Traffic Light - cancelled (denk ik)
Breakout Kings - nog geen idee, wel leuk op zich
Workaholics - vast eerste en laatste seizoen
Raising Hope - verwacht wel een 2e seizoen
Happy Endings - denk ook wel een 2e seizoen
Mr. Sunhine - hoop wel op een 2e seizoen
En Mr Sunshine gecancelled uit dat lijstje. Raising Hope wel renewedquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Happy Endings is al renewed.
Wel apart dat die negert van HE nu ook in een nieuwe comedy zit van FOX (New Girl [working title]).
Waarom kijk je zoveel bagger eigenlijk? Is een kwaliteitsserie als Sons of Anarchy of Boardwalk Empire gewoon niet aan jou besteedt?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef JDx het volgende:
Hmmm Mad Love zag ik nog wel een seizoen 2 krijgen.
Ik volg momenteel 15 series:
Entourage - Laatste seizoen deze zomer
Californication - Gaat nog wel even door denk ik
Community - Eind dit jaar seizoen 3
The Big Bang Theory - Gaat ook nog wel even door
Blue Mountain State - 3e seizoen is opgenomen
How to make it in America - Seizoen 2 deze zomer
Chuck - mocht wel stoppen, maar komt nog 5e seizoen
Breaking In - cancelled
Mad Love - cancelled
Traffic Light - cancelled (denk ik)
Breakout Kings - nog geen idee, wel leuk op zich
Workaholics - vast eerste en laatste seizoen
Raising Hope - verwacht wel een 2e seizoen
Happy Endings - denk ook wel een 2e seizoen
Mr. Sunhine - hoop wel op een 2e seizoen
Ik heb niks met series die zich vroeger afspelen of over een motorbende ofzo. Ik hou van humor, feelgood, chicks, auto's en dikke huizen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom kijk je zoveel bagger eigenlijk? Is een kwaliteitsserie als Sons of Anarchy of Boardwalk Empire gewoon niet aan jou besteedt?
Misschien dus tijd voor diepgaandere seriesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb niks met series die zich vroeger afspelen of over een motorbende ofzo. Ik hou van humor, feelgood, chicks, auto's en dikke huizen.
Films vind ik mooi als ze diepgaand zijn, ben ook een echte filmliefhebber, series kijk ik tussendoor als ik me verveel of even nergens aan wil denken, of juist aan iets anders dan wat ik aan mn kop heb.
Boardwalk Empire vond ik eigenlijk tamelijk saai. Als het gaat om kwaliteitsseries zijn in mijn ogen Deadwood, Mad Men en Breaking Bad meer aanraders. Vooral Deadwood is meesterlijk en daarom vind ik het jammer dat Boardwalk Empire niet die HBO-magie wist te pakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom kijk je zoveel bagger eigenlijk? Is een kwaliteitsserie als Sons of Anarchy of Boardwalk Empire gewoon niet aan jou besteedt?
Dat is ook mijn lijstje jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alcatraz, Terra Nova en New Girl ga ik na het zien van de trailers toch zeker wel proberen. Vooral Alcatraz ziet er zeer interessant uit..Jorge Garcia
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Als ik het zo lees dan wordt Grimm OF briljant OF ongelooflijk slecht
Ik begin nu ook naar het laatste te neigen, maar dat is puur op basis van 1 fotoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Als ik het zo lees dan wordt Grimm OF briljant OF ongelooflijk slecht
Dat preview filmpje ziet er wel tof uit, mooie effecten. Maar bij dit soort series weet je het niet. Het kan goed worden (zie supernatural). Iets minder vampireachtige shit, maar meer horrorachtig zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin nu ook naar het laatste te neigen, maar dat is puur op basis van 1 foto
Hahaha, Mad Men is pas dodelijk saai. Dat is pure style over substance. Wat een goedkope (of dure) soap is datquote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Orbis het volgende:
[..]
Boardwalk Empire vond ik eigenlijk tamelijk saai. Als het gaat om kwaliteitsseries zijn in mijn ogen Deadwood, Mad Men en Breaking Bad meer aanraders. Vooral Deadwood is meesterlijk en daarom vind ik het jammer dat Boardwalk Empire niet die HBO-magie wist te pakken.
Ik wou net iets soortgelijks schrijven, beetje erg uitgebreide preview.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Basson het volgende:
Grimm... na het zien van de preview heb ik het idee dat ik de hele ep al gezien heb![]()
Zeker wel. Heerlijk mens. Niet dat ik die serie ga kijken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
Wat een irritante kutsnol is die Zooey Deschanel toch![]()
![]()
. Can't anyone stand her?
Grimm, leuk voor de vampiersletjes onder ons. Maar als je die trailer bekijkt, lijkt het net of je de hele serie al gezien hebt. Wat gaat die hoofdrolspeler nog meer doen besides de hele tijd op die mensbeesten jagen? Boring.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC New Show Trailers
Smash (nog geen youtube link atm)
Awake stijgt er qua trailer en idee ver bovenuit als je het vergelijkt met de rest.
Het gaat me benieuwen of The Playboy Club wel geschikt is voor een netwerkzender als NBC. Persoonlijk denk ik dat NBC hier geen grote groep kijkers mee gaat trekken en redelijk snel in gevaar kan komen, zodra men een beeld heeft wat The Playboy Club allemaal heeft te bieden.
Het hangt er ook vanaf of NBC weer hoogmoedig wordt of meer realistisch blijft en series de kans geeft om een publiek op te bouwen.
Prime Suspect trailer beviel me wel. Vooral de interactie tussen de hoofdrolspelers.
Grimm is meer een recap van de eerste aflevering dan een trailer.
Ja, hard neuken inderdaad, maar haar stem en houding is toch aweful?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. Heerlijk mens. Niet dat ik die serie ga kijken...
INCORRECT zij is echt superschattig als ze het er hier niet te dik bovenop gaan leggen. Ik ga puur om haar in ieder geval de eerste aflevering meepakken. Het grootste probleem met die serie is juist dat het niet echt geloofwaardig is dat zij problemen met mannen heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
Wat een irritante kutsnol is die Zooey Deschanel toch![]()
![]()
. Can't anyone stand her?
Ja, Touch is opgepikt door FOX, maar het filmen van de pilot begint pas in juni. Als er niet al teveel aan de pilot gesleuteld hoeft te worden kunnen we de pilot in het eerste kwartaal van 2012 verwachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Is die serie met Kiefer Sutherland en de schrijver van Heroes eigenlijk nog opgepikt? Zo ja, dan ben ik daar ook wel benieuwd naar.
De previews op 1 pagina.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik zag net in mijn mailbox een attendering op een paar nieuwe series die ik hier nog mis. Ik kan alleen niet alles op youtube vinden, daarom een link naar een pagina met video's:
http://www.tv.com/video-p(...)012/story/25862.html
Nieuw zijn:
Charlies Angels: precies wat je ervan verwacht, even aankijken of het wat is.
Once Upon A Time van de producers/schrijvers van Lost
Heel apart, het lijkt een soort kindersprookje, kan me ook niet echt inbeelden wat het nu gaat worden, maar met de mensen erachter kan het alleen maar top worden lijkt mij.
Pan Am, een drama met wat spionage erin. Spreeke me zelf niet.
Revenge , een Pretty Little Liars voor volwassenen, zeer interessant.
The River, een horror drama. helemaal wat voor mij, heerlijk!
Scandal, niet echt de moeite waard als ik het zo bekijk
En dan nog een 2e pagina met comedy's, maar dat is niet mijn smaak:
http://www.tv.com/video-p(...)age=2&tag=news_story;1
irritante kutsnol, irritante stem, irritant hoofd, irritant gedrag, irri allesquote:
Ze heeft wel talent, maar ik prefereer haar zus Emily any time of dayquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
irritante kutsnol, irritante stem, irritant hoofd, irritant gedrag, irri alles.
Emily ken ik helemaal niet qua acteren. Ik weet wel waar ze in speelt, maar ik volg het allemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze heeft wel talent, maar ik prefereer haar zus Emily any time of day
Had hij al een tijdje hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef lamers het volgende:
[ afbeelding ]
Love Bites heeft eindelijk een premiere datum. 2 juni.
Ja dat is een spinoffquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:58 schreef Zokunen het volgende:
The finder is dat niet niet die knakker die in Bones langs kwam?
Die toen nog een medaille van Bones vond.
Ja, vooral Work It lijkt te slecht om waar te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Ongelooflijk wat een poep ze weer weten te fabriceren als comedy-series zeg..net even al die trailers gekeken, maar mijn god wat een rommel zit ertussen
Komt door alle gecancelde series.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:40 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ja, vooral Work It lijkt te slecht om waar te zijnDie acteurs moeten wel erg om werk verlegen zitten, het is haast zielig.
Laten we met God hopen van niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef Tegan het volgende:
Breaking In komt misschien toch nog terug...
Hoeft van mij niet perse, vond het toch niet zo leuk als ik had verwacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef Tegan het volgende:
Breaking In komt misschien toch nog terug...
Ja, is ABC een b-zender in de VS ofzo? Heel erg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef neilpad het volgende:
Damn wat een bagger inderdaad. Geen een gewoon die ook maar een beetje leuk is...
En dan wordt een serie als Breaking In gecancelled.
Van de dramas lijkt alleen The River me enigszins interessant.
Ja, dat kan heel misschien nog interessant worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:35 schreef fwokker het volgende:
Person of Interest staat nu bovenaan mijn lijstje
Alle drama series zijn meestal wel goed! Ik vind Lost nou niet echt een "b-serie". Ook Pan Am, The River, Missing, Once upon a time en revenge lijken me zeker pilot kijken waard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, is ABC een b-zender in de VS ofzo? Heel erg.
Voor comedy kun je beter Dexter kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef neilpad het volgende:
Dat was een lul verhaal schijnbaar dat Breaking In terug zou komen. Maar die serie is easily leuker dan al die brakke nieuwe ABC comedies bij elkaar.
Mja daar lijkt het idd wel meer op maar zelfs in dat genre kan het niet overtuigen imo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor comedy kun je beter Dexter kijken.
Breaking In is echter helemaal om te huilen. Dat is even grappig als Comedy Live van BNN.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef neilpad het volgende:
[..]
Mja daar lijkt het idd wel meer op maar zelfs in dat genre kan het niet overtuigen imo.
Haha overdrijven gaat je wel lekker af zie ik, de vorige keer was het een vergelijking met GTST ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Breaking In is echter helemaal om te huilen. Dat is even grappig als Comedy Live van BNN.
Tip: Dit Was Het Nieuws begint zaterdagavond weer.
Veel dingen zijn gewoon irritatie-opwekkend, zoals Breaking In. Met Japanse anime-bullshit heb ik dat ook. Dan wil ik het gewoon slaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Met pberends wil je echt niet in discussie gaan over Breaking In..volgens mijj heeft de hele cast zijn vriendin geneukt ofzo.
http://www.tvline.com/?p=187382quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
ah, zit wel wat leuks bij!
Is er ook nog een topic over de huidige nieuwe series die wel of niet vernieuwd worden?
super! Dank je!quote:
een plek om er over te ouwehoeren dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt toch geen topic nodig als je het daar kan lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |