Dat is ook mijn lijstje jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alcatraz, Terra Nova en New Girl ga ik na het zien van de trailers toch zeker wel proberen. Vooral Alcatraz ziet er zeer interessant uit..Jorge Garcia
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Als ik het zo lees dan wordt Grimm OF briljant OF ongelooflijk slecht
Ik begin nu ook naar het laatste te neigen, maar dat is puur op basis van 1 fotoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Als ik het zo lees dan wordt Grimm OF briljant OF ongelooflijk slecht
Dat preview filmpje ziet er wel tof uit, mooie effecten. Maar bij dit soort series weet je het niet. Het kan goed worden (zie supernatural). Iets minder vampireachtige shit, maar meer horrorachtig zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik begin nu ook naar het laatste te neigen, maar dat is puur op basis van 1 foto
Hahaha, Mad Men is pas dodelijk saai. Dat is pure style over substance. Wat een goedkope (of dure) soap is datquote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Orbis het volgende:
[..]
Boardwalk Empire vond ik eigenlijk tamelijk saai. Als het gaat om kwaliteitsseries zijn in mijn ogen Deadwood, Mad Men en Breaking Bad meer aanraders. Vooral Deadwood is meesterlijk en daarom vind ik het jammer dat Boardwalk Empire niet die HBO-magie wist te pakken.
Ik wou net iets soortgelijks schrijven, beetje erg uitgebreide preview.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Basson het volgende:
Grimm... na het zien van de preview heb ik het idee dat ik de hele ep al gezien heb![]()
Zeker wel. Heerlijk mens. Niet dat ik die serie ga kijken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
Wat een irritante kutsnol is die Zooey Deschanel toch![]()
![]()
. Can't anyone stand her?
Grimm, leuk voor de vampiersletjes onder ons. Maar als je die trailer bekijkt, lijkt het net of je de hele serie al gezien hebt. Wat gaat die hoofdrolspeler nog meer doen besides de hele tijd op die mensbeesten jagen? Boring.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
NBC New Show Trailers
Smash (nog geen youtube link atm)
Awake stijgt er qua trailer en idee ver bovenuit als je het vergelijkt met de rest.
Het gaat me benieuwen of The Playboy Club wel geschikt is voor een netwerkzender als NBC. Persoonlijk denk ik dat NBC hier geen grote groep kijkers mee gaat trekken en redelijk snel in gevaar kan komen, zodra men een beeld heeft wat The Playboy Club allemaal heeft te bieden.
Het hangt er ook vanaf of NBC weer hoogmoedig wordt of meer realistisch blijft en series de kans geeft om een publiek op te bouwen.
Prime Suspect trailer beviel me wel. Vooral de interactie tussen de hoofdrolspelers.
Grimm is meer een recap van de eerste aflevering dan een trailer.
Ja, hard neuken inderdaad, maar haar stem en houding is toch aweful?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. Heerlijk mens. Niet dat ik die serie ga kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |