Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja voor mij ook toen mijn wekker gingquote:
sorryquote:
dus?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er deze ochtend wat minder, laatste dag voor het weekend, en MOET wat dingen afkrijgen
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er deze ochtend wat minder, laatste dag voor het weekend, en MOET wat dingen afkrijgen
Te laat naar bed gegaanquote:Op donderdag 14 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
En wat actief...
Ah, dat klinkt bekend... tenminste dat ik vandaag wat af moet krijgen, want dit is nog niet mn laatste dag voor het weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
He, had je nou nog wat gehoord van je solli?quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja voor mij ook toen mijn wekker ging
Leek nog zo kort na onze knuffel op CS en mijn patat
Ben je al de hele nacht wakker?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef knuppelhaar het volgende:
Zo, net mijn vijfde bakkie achter de kiezen.
Ik wil niet slapen.
Dan mag jij de nieuwe openenquote:
1 klikje maar, en een nieuwe titel bedenkenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje wienig tijd voor hier op mijn werk
dan moet je een nieuwe openen staat ook in de OPquote:
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat?En kom je daar nu pas achter
Nee, wat is er loos?
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje wienig tijd voor hier op mijn werk
hondaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
Even kort tijd om te FOK!en
korte update: vanmorgen heeft mijn vrouw voor het eerst weer kort rechtop gezeten en gegeten.
Dus gaat de goede kant op
goed nieuwsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
korte update: vanmorgen heeft mijn vrouw voor het eerst weer kort rechtop gezeten en gegeten.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
dank voor het voorlezenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaanen slecht geslapen
Maar ik moet echt wat gaan doen vandaag
klinkt positieff manquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
Ik ga even teruglezenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zetten
Aha, zo leer ik als computeranalfabeet nog eens watquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar op 'open nieuw deel' te klikken en dan het nummertje te veranderen en nieuwe tt neerzetten... that is all...
huh... ben je ST aan het inruilen voor LLquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
GMTAquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh... ben je ST aan het inruilen voor LL
Gaat ze daar echt ruzie om makenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zetten
Ja, vanaf vandaag ben ik in protest.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je al de hele nacht wakker?
quote:
rustig aan doen kan ik denk ik pas na mijn doodquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed nieuws
pff, wil je rustig doen, is het op het werk weer druk
quote:
quote:
Ja hopenlijk vanaf nu enkel opwaartsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, hoop dat het de goede kant op blijft gaan
quote:
quote:
Dank je Marijkequote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is iedereen onaardig...Kuukel post hier niet zo vaak mee, kan gebeuren toch dat ie dan geen nieuw deel opent...
heb je al koffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is iedereen onaardig...Kuukel post hier niet zo vaak mee, kan gebeuren toch dat ie dan geen nieuw deel opent...
Wat voor protest?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag ben ik in protest.
Ze hebben allemaal een ochtend humeurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
en anders stuur je maar een PMquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, zo leer ik als computeranalfabeet nog eens wat
precies, als je ongeduldig wordt na 3 minuten open je erzelf eenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben het niet gewend dat iedereen zo'n kort lontje heeftquote:
Neequote:
Neee nee neeequote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders stuur je maar een PM
ik niet, enkel zo duf als watquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een ochtend humeur
Tegen leugenaars en ander gespuis. Geen leuk onderwerp voor je ochtendkoffie.quote:
Ik ook niet heurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, maar LL is al eerder plaatsvervangster geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heel erg in de buurtquote:
Of je dmt mijquote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 april 2011 08:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Tegen leugenaars en ander gespuis. Geen leuk onderwerp voor je ochtendkoffie.
Beetje zelfdestructief.
heb ik nooit gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik soms als ik alleen benquote:
ik ookquote:
nee DUHquote:
Mogge friemel en sterktequote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
De dag begint al goed![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Nu komt er water uit het plafond in het toilet![]()
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef crv het volgende:
[..]
nee DUH![]()
Voor de ochtend begint werk jij al en na de ochtend ga jij slapen
het staat op FOK dus iedereen weet het NUquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
Poep zequote:
moet je poepen dan ?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
TVPEen beetje TE ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TVPvalt me mee dat ik deze mag zien van de vuurmuur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de plicht roept hier weer
Ben druk vandaag!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Kinderen voor kinderen, altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik soms als ik alleen benAls ik lieve mensen om me heen heb heb ik eigenlijk nooit een ochtendhumeur
![]()
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat ze daar echt ruzie om maken
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
TVPik zei toch alleen maar beter kan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk koppie
Donker haar heeft zekers te weten mijn voorkeur
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
wat nouquote:
friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou![]()
Je hebt die reputatie zelf opgebouwd hoor
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierigVertel eens?
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEWat een kutzooi
![]()
![]()
wat denk jezelfquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
Nou weet je, het is logisch dat ze misschien teleurgesteld is of er van baaltquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
ze heeft nog steeds last van tennisarm, dus ik begrijp d'r ook wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?
goede baasquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Geen ideequote:
zulk gedrag komt vaker voorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou weet je, het is logisch dat ze misschien teleurgesteld is of er van baaltMaar ruzie is imho wat overdreven
Of is ze zelf niet in staat die fiets in haar auto te krijgen? Dan nog trouwens...
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Die loosers hebben nog steeds geen Fok! account waar ik ze kan pm-men dat ik een lek heb
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft nog steeds last van tennisarm, dus ik begrijp d'r ook wel.
maar mijn suggestie daarna om 5 minuten eerder te vertrekken en te gaan lopen viel ook niet goed
lolquote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Die loosers hebben nog steeds geen Fok! account waar ik ze kan pm-men dat ik een lek heb
Jij houdt toch zo van poepen?quote:
Het wordt steeds interessanterquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.
Ik denk dat ze nu al wel wakker zijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
True, true.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hee, smaken verschillen toch
buurman aan de ene kant is inderdaad altijd thuisquote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar mijn suggestie daarna om 5 minuten eerder te vertrekken en te gaan lopen viel ook niet goed
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat is wel vervelendquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buurman aan de ene kant is inderdaad altijd thuis
maar mijn vrouw is wars van dingen aan anderen vragen, behalve aan mij dan
voor mij is ze goed gekeurdquote:
quote:
Mogelijk een spreekwoordelijke afgrond?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!
ok dan snap ik het wel, maar om daar dan een hele ruzie over te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal maar wat eerder terug gaan en de bloemisterij met een bezoekje vererenquote:
ja dat welquote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij houdt toch zo van poepen?![]()
Dat is minderquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En ik heb niet zo goed geslapen
Jij dan?
Makkelijk opgelost danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal maar wat eerder terug gaan en de bloemisterij met een bezoekje vereren
scheelt een vervolgdiscussie vanavond
Ow.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogelijk een spreekwoordelijke afgrond?
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan snap ik het wel, maar om daar dan een hele ruzie over te maken.
Wonen jullie ver van de school dan?
We worden nieuwsgierig.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt steeds interessanterWie zijn zij? En waar gaat het over?
Harstikke in Nederland.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!
He, het bespreekbaar maken bij je vrouw is zeker niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op jequote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
En volgens mij moet ik vandaag weer
Helemaal uit mezelf
Ja, het BTW-tarief willen ze gelijk trekken, dat is pas onrecht!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
We worden nieuwsgierig.
Het gaat over mijn levensvraag. Mijn obsessie. Onrecht.
[..]
Harstikke in Nederland.
Spreekwoordelijke afgrond inderdaad ja dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.
Als ze lopend zou gaan, lopend terug en daarna de auto in naar d'r werk zou ze zowat sneller zijn
Niet vergeten he?!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.
Als ze lopend zou gaan, lopend terug en daarna de auto in naar d'r werk zou ze zowat sneller zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je![]()
Maar fijn hoor
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussiesquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, het bespreekbaar maken bij je vrouw is zeker niet mogelijk?Eventueel een keer relatietherapie proberen?
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is minderNee ook niet zo heel denderend
Ik was al nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
We worden nieuwsgierig.
Het gaat over mijn levensvraag. Mijn obsessie. Onrecht.
[..]
Harstikke in Nederland.
Spreekwoordelijke afgrond inderdaad ja dus.
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zinquote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vervelend... Drukke dag vandaag?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt als mijn ex, had ik em mee naar een psych, ging ie niets zeggen
![]()
Lastig man... Komt dit vaak voor?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zin
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....
Hoe vervelend het ook is, ik ben er aan gewend helaas
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaaldquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]
Haiquote:
Whehehequote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaald
Dat linkje heb ik er nog meteen nagezet!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
WheheheHe had je nou nog een recept voor dat ene met mayo waar je een plaatje van postte gister?
Niemand had geloof ik zin om de lap tekst te vertalen en wat netter neer te zetten.quote:
die komt morgen weerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]Sterkte dan maar
Nieuwe collega nog vandaag?
Ik ga niet veel meer zeggen, maar ze lezen mee dus de boodschap komt wel over. Ze hebben simpelweg de keus. Hoe ver laten ze me gaan? Het worden in elk geval leuke dagen, geen medicatie, geen slaap en al helemaal geen beperkingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al nieuwsgierigHad ik ook gezegd
Maar wat is dan je levensvraag? En wie zijn ze?
![]()
Laat me niet langer in spanning zitten
*schopquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even mij een schop onder me kont geven
* wel.o.k geft schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Dat was wat ik hoordequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Niemand had geloof ik zin om de lap tekst te vertalen en wat netter neer te zetten.
Of eenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
haha, geeft niet. Was ook wel een flinke lap tekst.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was wat ik hoordeIk ben de hele dag bezig geweest met reviews, dus ik maakte me er ook schuldig aan
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
De langharigen hebben het tempo er weer goed in zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat linkje heb ik er nog meteen nagezet!
Woehoequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komt morgen weer
Nog 5 dagen werken
Goedemorgenquote:
* Marijkezwolle knuffelt LL en zet haar bij de strijkplank neerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
He vraariquote:
Ehm, woon jij met begeleiding?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ga niet veel meer zeggen, maar ze lezen mee dus de boodschap komt wel over. Ze hebben simpelweg de keus. Hoe ver laten ze me gaan? Het worden in elk geval leuke dagen, geen medicatie, geen slaap en al helemaal geen beperkingen.
Bureaucratiequote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef friemelaar het volgende:
"ik heb een lek, er komt water uit het plafond"![]()
"dan zal ik een bin maken voor de loodgieter, bent u elke dag thuis deze week "![]()
"HALLO, ik heb een lek er komt water uit het plafond"![]()
"Ik had u verstaan , ik ga een bon maken voor de loodgieter"![]()
"Kunt u vragen of de loodgieter mij gelijk even belt"![]()
"Ik weet niet of ze daar tijd voor hebben, maar ik zal het vragen"![]()
"Het heeft haast want ER KOMT WATER UIT HET PLAFOND "![]()
"ik geef het door, prettige dag verder"![]()
Ja, dat rund gooit het op haar charmes. Nu nog eens zoeken welkequote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, geeft niet. Was ook wel een flinke lap tekst.
Als een dame vraagt of je het wilt aanpassen zwicht je, he.
OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef friemelaar het volgende:
"ik heb een lek, er komt water uit het plafond"![]()
"dan zal ik een bin maken voor de loodgieter, bent u elke dag thuis deze week "![]()
"HALLO, ik heb een lek er komt water uit het plafond"![]()
"Ik had u verstaan , ik ga een bon maken voor de loodgieter"![]()
"Kunt u vragen of de loodgieter mij gelijk even belt"![]()
"Ik weet niet of ze daar tijd voor hebben, maar ik zal het vragen"![]()
"Het heeft haast want ER KOMT WATER UIT HET PLAFOND "![]()
"ik geef het door, prettige dag verder"![]()
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, wanneer wordt er meer bekend over de sollicitatie?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.
geen idee, zal eens vragen of ze ook een schop onder hun kont nodig hebben
De persoon die het ook geplaatst heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat rund gooit het op haar charmes. Nu nog eens zoeken welke
Ze gooien het op 'We hebben het druk'quote:Op donderdag 14 april 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.
geen idee, zal eens vragen of ze ook een schop onder hun kont nodig hebben
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaja, ik ben wel alweer weg, als je me dan toch aanvalt op mijn allergie.
[ afbeelding ]
Ik zoek wel even.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik was in slaap gevallen met de laptop aan
Ik zal even terugkijken, was dat in de vorige SC?
Of heb je het linkje zo nog?
![]()
Nee, dat wilden ze me destijds nog aansmeren maar daar heb ik maar voor bedankt. Beetje in een groep wonen, ben veel blijer met mijn 100% zelfstandige woning.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, woon jij met begeleiding?
Ik bedoelde welke charmesquote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
De persoon die het ook geplaatst heeft
[..]
Ze gooien het op 'We hebben het druk'
oh, op die manierquote:
quote:
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee, dat wilden ze me destijds nog aansmeren maar daar heb ik maar voor bedankt. Beetje in een groep wonen, ben veel blijer met mijn 100% zelfstandige woning.
Hoe is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Wat?quote:
En dat is?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
mijn game-nieuwsitem is geplaatst op de FP
Mwa, gaat welquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
[..]
Hoe is het?
World of Tanks is livequote:
hmmmm ook gelijk zin in een eitjequote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
ik had het wel geweten hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
Ik heb er al twee in gedaan!quote:
sloop ze friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Welke?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het wel geweten hoor
Eindelijk dat pokke-spel uitspelen
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.
En met begeleiding zit het wel goed. Zolang ik netjes luister. Maar dan kom ik geen stap verder. Dus tsja, je moet wat.
Dat ziet er zo lekker uitquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #3.354]Zoeeeeeeeeeefffffffffffffffff
Klopt. Maar eigenlijk begon ik over een protest. En dat liep verder. En verder. En nu zitten we hier. Ergens.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?
Ik zit het zelf weer terug te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er zo lekker uit![]()
Ik ga dat maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het zelf weer terug te lezen
[ afbeelding ]
Geen idee of we dit jaar weer gaan. Ligt vooral aan geld en natuurlijk de gehele situatie aldaar.quote:
Ah, je gaat een berg werk verzetten voor PRquote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel.
Wat minder aanwezig vandaag, want extra collega op de kamer, dus minder vrijheid... hopelijk wel eens goed voor het wegwerken van de todolijst.
Niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ach, ik maak me weer ergens veel te druk over.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel.
Wat minder aanwezig vandaag, want extra collega op de kamer, dus minder vrijheid... hopelijk wel eens goed voor het wegwerken van de todolijst.
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.
En met begeleiding zit het wel goed. Zolang ik netjes luister. Maar dan kom ik geen stap verder. Dus tsja, je moet wat.
Nee, het ergste is nog dat ik me druk maak om niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenKan ik iets doen voor je?
[..]
Succes, komt vast goed
[..]
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen weten![]()
Mmmhh... Lastig, mag ik vragen wat je "hebt"? Dat mag ook via PM/DM oid hoor als je dat niet hier zo neer wilt gooien
Of pannenkoeken bakken voor jou!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat een berg werk verzetten voor PR?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het zelf weer terug te lezen
[ afbeelding ]
Verstopt snel plaatje.quote:
Daar is ie wel ff zoet mee, jaquote:
Nietsquote:
Je mag me PMenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het ergste is nog dat ik me druk maak om niks.
Hey Trevquote:
Nee, hij had een lange todolijst.quote:
Ja, maar poesjesquote:
Pannenkoekenquote:
Nee, drukkigquote:
Ik doe niet aan pvp's en kom ook nooit in KPDquote:
Maar natuurlijk blijf ik vaag. Voor je het weet heb je je hele leven op het forum gepost.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen weten![]()
Mmmhh... Lastig, mag ik vragen wat je "hebt"? Dat mag ook via PM/DM oid hoor als je dat niet hier zo neer wilt gooien
Is okquote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kreeg ook een wat vage popup, vandaar vraag
Aan wat wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pvp's en kom ook nooit in KPD
Hoe is het met jou?quote:
Maar wie zijn ZE? De overheid, artsen, aliens, de Russen? WIE?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk blijf ik vaag. Voor je het weet heb je je hele leven op het forum gepost.En ik moet gewoon oppassen, ze lezen mee. En dat ben ik zat, onder andere.
Zojuist ontbetenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
9:45 en ik heb mijn brood voor de lunch al op
Moe en een beetje hoofdpijn door het weinig slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Maar wie zijn ZE? De overheid, artsen, aliens, de Russen? WIE?![]()
Je laat me hier met prangende vragen zitten
![]()
De russen, natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
![]()
ik heb voor vandaag ook al te weinig bij mequote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik ga me proberen in te houden en geen vet te nemen. Maar of dat gata lukken.....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halen![]()
![]()
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Is Koen getrouwd met SHEquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Ik LOLdequote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!
werk ze trevquote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer eens aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
dat is klotequote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
mijn hoofdpijn weet nog niet of hij moet blijven of weg moet
ene keer minder en dan weer heviger
werk ze koenquote:
Dus de overheid of artsen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik weet een waterdichte manier tegen hoofdpijn.
Maar misschien zijn mijn tips op dit moment niet gewenst.
Vodka werkt prima tegen hoofdpijn op dat moment, maar ja, de kater komt laterquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeft
Drank, de kater komt ongewenstquote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vodka werkt prima tegen hoofdpijn op dat moment, maar ja, de kater komt later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Maar daar hebben die Russen ook wat op gevonden: je drinkt gewoon verderquote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vodka werkt prima tegen hoofdpijn op dat moment, maar ja, de kater komt later
Geen van beiden.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus de overheid of artsen?Vertel me meer, PM me even
Misschien is die tip toch niet zo 'waterdicht'.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeft
Alleen de kater?quote:
Dammit! Ik vind het een intrigerend verhaal en jij wilt het kwijt anders begin je er niet over, vertel nouquote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Geen van beiden.![]()
[..]
Misschien is die tip toch niet zo 'waterdicht'.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!
Zweetlozing? Dan helpt axequote:
geen last vanquote:
quote:
quote:
Zoquote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
zie er iemand hoofd pijn?
dokter WOK's hoofdpijn tips.
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Al 7 bakken thee open wat AA drink dus vocht is geen probleem
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Drink bijna geen koffie dus nope
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Net wandeling gemaakt naar de kantine werd wel iets minder maar komt ook weer terug helaas.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Dadelijk is even kijken
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Zit op het werk
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 8, sex
need I say more![]()
En tip 5 tot en met 8 valt dus af omdat ik op werk zit
mja meestal last van katerquote:
Oké, de tip. Hier komt'ie hoor:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dammit! Ik vind het een intrigerend verhaal en jij wilt het kwijt anders begin je er niet over, vertel nou![]()
![]()
Vertel, wat is de tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien wil ik het wel kwijt ja. Maar of het verstandig is, is een tweede. Je kaarten uit handen geven voor je gespeeld hebt, is dom.![]()
Nu niet echt... zit op het werk weet je...quote:
Hell yeahquote:
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu niet echt... zit op het werk weet je...
Ik nietquote:
Is het daar zo heet dat jij het de hel noemt?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
gestofzuigd
Berg strijkwerk weg
Nu nog 2 wassen ophangen en ik heb alweer meer gedaan dan ik van plan was
Gaat het vandaag beter met je dan gisteren?quote:
Ik zou hier echt geen geschikte plek weten... maar heb ook geen aanleiding om er naar te zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar crazy kan wel even het kopieerhok induiken ofzo
[..]
Ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Plafond verwijderd![]()
Lek gevonden![]()
Boven op de slaapkamer van zoonlief, blijkt z'n aquariumpompje te lekken![]()
Vanmorgen als eerste gecontroleerd, echter niet gezien doordat hij geluidsdemping gebruikt heeft en het water echt recht onder de pomp in de vloer verdween.![]()
Nouja, plafond terug bouwen ......
En binnenpompje voor z'n aquarium regelen, dan kan dit tenminste niet meer gebeuren
Pff wat een ellende friemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat het snel opgelost is.. succes met het plafond
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gaat het vandaag beter met je dan gisteren?
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Plafond verwijderd![]()
Lek gevonden![]()
Boven op de slaapkamer van zoonlief, blijkt z'n aquariumpompje te lekken![]()
Vanmorgen als eerste gecontroleerd, echter niet gezien doordat hij geluidsdemping gebruikt heeft en het water echt recht onder de pomp in de vloer verdween.![]()
Nouja, plafond terug bouwen ......
En binnenpompje voor z'n aquarium regelen, dan kan dit tenminste niet meer gebeuren
Mooi dat je het zo snel hebt gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef crv het volgende:
gelukkig is alle ellende nog niet voor bij![]()
De volgende tegenslag is er al
Wat is er gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je weet ons te vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. En dat zal de komende dagen ook wel niet veranderen...
Maar we maken er maar het beste van, en hier kan ik prima afleiding vinden, wat dat betreft.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef crv het volgende:
gelukkig is alle ellende nog niet voor bij![]()
De volgende tegenslag is er al
oh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's up?
Volgens mij heb ik wat gemist.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. En dat zal de komende dagen ook wel niet veranderen...
Maar we maken er maar het beste van, en hier kan ik prima afleiding vinden, wat dat betreft.
quote:
Mijn douchelek blijkt niet verholpen te zijn. Het is on geloofelijk.quote:
Nee, ik heb het hier niet gepost en ga dat ook niet doenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn douchelek blijkt niet verholpen te zijn. Het is on geloofelijk.
ondertussen mijn douche gedemonteerd en gaan de hele douchehoek maar slopen en opnieuw betegelen
KJan er ook nog wel bij![]()
Ok.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hier niet gepost en ga dat ook niet doen.
want?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
18/6 meet gaat dus definitief niet meer door ?
ik denk te weinig aanmeldingenquote:
succes ermee!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
ondertussen mijn douche gedemonteerd en gaan de hele douchehoek maar slopen en opnieuw betegelen
maar je kon toch nog tot in mei opgeven?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik enk te weinig aanmeldingen
stat niet meer in de OP ook
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Oké, de tip. Hier komt'ie hoor:Ik zou je medicijnen nemen als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien wil ik het wel kwijt ja. Maar of het verstandig is, is een tweede. Je kaarten uit handen geven voor je gespeeld hebt, is dom.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
en geen lid worden van een schietverenigingquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou je medicijnen nemen als ik jou was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |