* wel.o.k geft schouderklopjequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even mij een schop onder me kont geven
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Dat was wat ik hoordequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Niemand had geloof ik zin om de lap tekst te vertalen en wat netter neer te zetten.
Of eenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
haha, geeft niet. Was ook wel een flinke lap tekst.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was wat ik hoordeIk ben de hele dag bezig geweest met reviews, dus ik maakte me er ook schuldig aan
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
De langharigen hebben het tempo er weer goed in zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat linkje heb ik er nog meteen nagezet!
Woehoequote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komt morgen weer
Nog 5 dagen werken
Goedemorgenquote:
* Marijkezwolle knuffelt LL en zet haar bij de strijkplank neerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
He vraariquote:
Ehm, woon jij met begeleiding?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ga niet veel meer zeggen, maar ze lezen mee dus de boodschap komt wel over. Ze hebben simpelweg de keus. Hoe ver laten ze me gaan? Het worden in elk geval leuke dagen, geen medicatie, geen slaap en al helemaal geen beperkingen.
Bureaucratiequote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef friemelaar het volgende:
"ik heb een lek, er komt water uit het plafond"![]()
"dan zal ik een bin maken voor de loodgieter, bent u elke dag thuis deze week "![]()
"HALLO, ik heb een lek er komt water uit het plafond"![]()
"Ik had u verstaan , ik ga een bon maken voor de loodgieter"![]()
"Kunt u vragen of de loodgieter mij gelijk even belt"![]()
"Ik weet niet of ze daar tijd voor hebben, maar ik zal het vragen"![]()
"Het heeft haast want ER KOMT WATER UIT HET PLAFOND "![]()
"ik geef het door, prettige dag verder"![]()
Ja, dat rund gooit het op haar charmes. Nu nog eens zoeken welkequote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, geeft niet. Was ook wel een flinke lap tekst.
Als een dame vraagt of je het wilt aanpassen zwicht je, he.
OMGquote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef friemelaar het volgende:
"ik heb een lek, er komt water uit het plafond"![]()
"dan zal ik een bin maken voor de loodgieter, bent u elke dag thuis deze week "![]()
"HALLO, ik heb een lek er komt water uit het plafond"![]()
"Ik had u verstaan , ik ga een bon maken voor de loodgieter"![]()
"Kunt u vragen of de loodgieter mij gelijk even belt"![]()
"Ik weet niet of ze daar tijd voor hebben, maar ik zal het vragen"![]()
"Het heeft haast want ER KOMT WATER UIT HET PLAFOND "![]()
"ik geef het door, prettige dag verder"![]()
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, wanneer wordt er meer bekend over de sollicitatie?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.
geen idee, zal eens vragen of ze ook een schop onder hun kont nodig hebben
De persoon die het ook geplaatst heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat rund gooit het op haar charmes. Nu nog eens zoeken welke
Ze gooien het op 'We hebben het druk'quote:Op donderdag 14 april 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is de derde test: hoeveel geduld hebben de kandidaten.
geen idee, zal eens vragen of ze ook een schop onder hun kont nodig hebben
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaja, ik ben wel alweer weg, als je me dan toch aanvalt op mijn allergie.
[ afbeelding ]
Ik zoek wel even.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik was in slaap gevallen met de laptop aan
Ik zal even terugkijken, was dat in de vorige SC?
Of heb je het linkje zo nog?
![]()
Nee, dat wilden ze me destijds nog aansmeren maar daar heb ik maar voor bedankt. Beetje in een groep wonen, ben veel blijer met mijn 100% zelfstandige woning.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, woon jij met begeleiding?
Ik bedoelde welke charmesquote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef Solique het volgende:
[..]
De persoon die het ook geplaatst heeft
[..]
Ze gooien het op 'We hebben het druk'
oh, op die manierquote:
quote:
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee, dat wilden ze me destijds nog aansmeren maar daar heb ik maar voor bedankt. Beetje in een groep wonen, ben veel blijer met mijn 100% zelfstandige woning.
Hoe is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Wat?quote:
En dat is?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
mijn game-nieuwsitem is geplaatst op de FP
Mwa, gaat welquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
[..]
Hoe is het?
World of Tanks is livequote:
hmmmm ook gelijk zin in een eitjequote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
ik had het wel geweten hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
Ik heb er al twee in gedaan!quote:
sloop ze friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Welke?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het wel geweten hoor
Eindelijk dat pokke-spel uitspelen
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.
En met begeleiding zit het wel goed. Zolang ik netjes luister. Maar dan kom ik geen stap verder. Dus tsja, je moet wat.
Dat ziet er zo lekker uitquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #3.354]Zoeeeeeeeeeefffffffffffffffff
Klopt. Maar eigenlijk begon ik over een protest. En dat liep verder. En verder. En nu zitten we hier. Ergens.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?
Ik zit het zelf weer terug te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er zo lekker uit![]()
Ik ga dat maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het zelf weer terug te lezen
[ afbeelding ]
Geen idee of we dit jaar weer gaan. Ligt vooral aan geld en natuurlijk de gehele situatie aldaar.quote:
Ah, je gaat een berg werk verzetten voor PRquote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel.
Wat minder aanwezig vandaag, want extra collega op de kamer, dus minder vrijheid... hopelijk wel eens goed voor het wegwerken van de todolijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |