Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
Wat was er bij de doc dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja allang al, de meeste weten het inmiddels al
Ik kijk later wel, als het wat rustiger gaatquote:
* DaMart geeft Pien een paar sokken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb echt heeeeeeeeeeeele koude voeten
GMTAquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk later wel, als het wat rustiger gaat.
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, nijner, het is wel genoeg, na 3x, vind ik
Lezen, blijft lastigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ben ik het ook wel met je eens
Trusten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zijn zere hoofd is ten ruste leggen.
al heel de dag hoofdpijn
denk door alle drukte van de afgelopen 3 dagen. best druk gehad met toppunt gister de lange dag op werk
Doe ik al, ofja nuttig nou net, iets leuks in ieder gevalquote:
Primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
TVPJONG VUILAK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet spammen ook!quote:
TVPwaar zijn d'r tetten ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Gejat door Myraela!quote:
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze worden beter en beter
maar ik ga slapen
morgen maar weer goed tvpen jij
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
De OP in de Wiki is weer up to date nuquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima![]()
Alleen als de OP up to date is wil het topic er nog wel bijzetten hoor
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De OP in de Wiki is weer up to date nu.
TVPIk mis ook twee essentiele punten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze mag ook op haar knieeen, maar die zie je ook al niet.
Hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
TVPJe plaatje laadt niet helemaal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Slaapze en sterktequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
Slaap lekker en heel veel sterkte morgen, PriemBabequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Trusten, en vanwaar dequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Slaap lekker meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten, en vanwaar deniet alles goed?
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
De rest houd ik voor mezelfquote:
Hebberdquote:
Sterkte morgen en vooral de dagen erna.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
Wat een heldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna m'n trein gemistMaar nog net gered dankzij Toek
![]()
Wat wil je doen met die dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik ben echt vet slecht met Batch-bestandjes
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!quote:
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je mocht toch op zijn rug?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hmmpf.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!
Gewoon een beetje leren hoe het werkt en zoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.Held!
GMTAquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Toek is best klein toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohdas wel sneu ja
![]()
ik wist niet dat ze zo'n zwangerschap dan mogen afbreken... dacht dat het to 24 weken was enzo
Verdrietig wel
Nee joh, hij heeft persoonlijk die trein geduwd!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben best wel zwaarquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Wat verdrietig meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Hij heeft em eigenhandig tegengehoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft persoonlijk die trein geduwd!
Oh oke, als het iets specifieks was had ik (of een andere zooi van die nerds hier) best kunnen helpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje leren hoe het werkt en zoIk kan er nu mapjes en programma's mee openen
![]()
Nee, juist niet, want ik ben niet op z'n rug geweestquote:
Neuh, niet voor school of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh oke, als het iets specifieks was had ik (of een andere zooi van die nerds hier) best kunnen helpen
Hai lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft em eigenhandig tegengehouden
Toek ontkraktequote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want ik ben niet op z'n rug geweest
*plop* Hij schoot weer in z'n oude vormquote:
Ojee, de nieuwe vorm was eigenlijk beterquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*plop* Hij schoot weer in z'n oude vorm
Ik heb geen idee wat dat is. Ik stem voor patat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben inspiratieloos qua eten deze week.
- Ramen/okinomiyaki (not sure yet)
- tajine met vis
maar voor de rest komt er maar niets.
Jij ging slapen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je die toegankelijksopties op je mobiel bekijken, dan kun je de fontsize vast groter zetten!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging slapen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uitquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Ik stem voor patat.
Tajine.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uit
Tajine is een marrokaanse stoofschotel
Voor je inspiratie: sushi natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uit
Tajine is een marrokaanse stoofschotel
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging slapen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtpleinquote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tajine.Dat lijkt me kei lekker dan.
Ik eigenlijk ookquote:
Van klei is het best!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtplein.
Ik heb gas.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookMaar heb een keramische kookplaat, geen idee of tajine daar op kan
Dat gaat altijd wel goed. Ik heb inductie, heb je meteen weer een gietijzeren nodigquote:
Couscousquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtplein.
Ah, dus we gaan bij jou me de tajine koken?quote:
Moet ik wel eerst een keer mijn keukentje schoonmaken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus we gaan bij jou me de tajine koken?
Nee man, mijn keuken is waarschijnlijk net zo smerigquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een keer mijn keukentje schoonmaken.
[KoenVrouw-modus]KOEN JE BENT VERSLAAFDquote:
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsquote:
Maar zonder vis ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsStaat nog eentje ergens in dat Japandagboek, met FOK! in mayo geschreven
Bad is bijna vol, dan gaat BB opzij. Ik ben nog net geen C_Aquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[KoenVrouw-modus]KOEN JE BENT VERSLAAFD[/]
Ja, meestal geen vis.quote:
Jaohquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Chocolade lava met witte choco mousse toe
Heb je een recept voor me?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsStaat nog eentje ergens in dat Japandagboek, met FOK! in mayo geschreven
Ik gok dat een van de foto's van mij is en de ander van RobinCookquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RobinCook ja, die kookt een beetje jou stijl denk ik, ook altijd van die toffe dingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat een van de foto's van mij is en de ander van RobinCook
Dat had je niet hoeven doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Ik krijg er honger vanquote:
Ik ben heel soms wel een C_Aquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bad is bijna vol, dan gaat BB opzij. Ik ben nog net geen C_A
Met plaatjes: [JAP]Dagboek van een crewlid in Japan!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Relaxze!quote:
In bad?quote:
Nee, dat is straks als hij in bed ligt en zij tegen hem wil gaan schurken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
dus ik dacht zo...quote:
ALs ik bad lig doe ik dat ook wel eens per ongeluk, om dan veel te laat wakker te worden omdat het water koud is geworden..quote:
erg genoeg welquote:
Zekers een aanrader [mits vegetarischquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb in de supermarkt turkse pizza's gekocht... ben benieuwd of dat wat is
klinkt wel goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Goddelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik haalde ze altijd vers bij Deniz in Alkmaar tegenover het stationquote:
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op hebquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
RobinCook ja, die kookt een beetje jou stijl denk ik, ook altijd van die toffe dingen.
Nog patat gegeten recentelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
Bij mijn ouders eet ik altijd gekookte aardappelsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
De tent bij mijn werk in Hilversum is failliet na ons fusievertrek. Zo lekker daar, Spinaziefetabroodquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haalde ze altijd vers bij Deniz in Alkmaar tegenover het station![]()
in mijn pauze
dus ben benieuwd of dit wat is"
Ras, denk dat het vorig jaar is geweestquote:
Wat een nephollander.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ras, denk dat het vorig jaar is geweest
dat vind ik echt zooooo ranzigquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
Raspatat..
Dat mis hier ik in limboland wel
rasPpatat, of raspatat?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
Raspatat..
Ik ben ook geen hollander gekkiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een nephollander.
Ik geloof trouwens dat ik sinds dat ik op mezelf woon 1 keer zelf aardappels gekookt heb, ik eet dat altijd bij mijn ouders.
nee, ras, niet ranzig. Lezen!quote:
ik heb trpouwens FOK! deformatiequote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb trpouwens FOK! deformatie
Ik was zondag bij de snackbar en er bestelde iemand twee friet en toen zei ik hardop: het is PATAT
[..]
Ik was zondag bij de snackbar en er bestelde iemand twee friet en toen zei ik hardop: het is PATAT
[..]
IB4Nijnerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat hier nu nog niemand geroepen heeft dat het Friet is!
Ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
Raspatat..
[..]
Ik als limburger zei net zelf patatquote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat hier nu nog niemand geroepen heeft dat het Friet is!
In de TTquote:
Huuuuu!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek heeft haar in een trein verstopt!
Je mocht meequote:
Ik zal d'r hier maar uitplukken zometeen, anders komt ze in Groningen uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar gevangen in de trein
Graagquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mocht mee![]()
Je moet echt snel eens met Toek komen logeren
Zeur niet. Ik ben jou kwijt. Al weet ik hoe langquote:
Ik ook wel eens op het werkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
Ik roep in het echt ook wel eens 'opgelost slotje'
whehehe dat heb ik vandaag maar 3 keer gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
Dat is best triestquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel eens op het werkEn /care spreek ik hardop uit
Wat dacht je van de code vanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe dat heb ik vandaag maar 3 keer gezegd
Ooooooh, dan is het goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb haar gevangen in de trein
Maar ik ben geen Marijkequote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeur niet. Ik ben jou kwijt. Al weet ik hoe lang.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal d'r hier maar uitplukken zometeen, anders komt ze in Groningen uit.
Is net als paaseitjes zoeken, maar dan makkelijkerquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of op twitterquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van de code vanin een mailtje naar een collega gebruiken?
En hier ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik praat nooit FOK!-erig buiten FOK!
Ik doe zelfs 'quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik praat nooit FOK!-erig buiten FOK!
Met een mandjequote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent toch de paashaas dit jaar?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal d'r hier maar uitplukken zometeen, anders komt ze in Groningen uit.
Dat deed ik ook op WoW, dat snapte niemandquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van de code vanin een mailtje naar een collega gebruiken?
Ik denk soms wel als een rasechte FOK!-er, als m'n opa tegen m'n oma zegt, ik zou 't d'r geven, moet ik lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wel
Opgelost slotje, het is friet, nachtbaggeren, etc...
ik ookquote:
Precies. Je bent DAAR.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooooooh, dan is het goed
[..]
Maar ik ben geen Marijke
En niet kwijt, want ik heb nog steeds hetzelfde telefoonnummer en ik ben gewoon hier
Mijn collega snapte het ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gaarne
Mijn poezels en voeten zullen u zeer erkentelijk zijn
[..]
Dat deed ik ook op WoW, dat snapte niemand![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geweldig doe ik ook wel eens
zeg ik tegen J. als hij weer nerdy praat
Nee man, een gehaakt vingerhoedjequote:
Doodmaken die sim!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
ben het gamen zat
Zo maar naar bed. Kut simsIk krijg de optie verloven niet
En ik verwacht nog een mailtje van je!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
ben het gamen zat
Zo maar naar bed. Kut simsIk krijg de optie verloven niet
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik denk soms wel als een rasechte FOK!-er, als m'n opa tegen m'n oma zegt, ik zou 't d'r geven, moet ik lachen
Met die uitnodiging!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik verwacht nog een mailtje van je!
Doe ik ookquote:
Je bent bekend met mijn expressieve, flexibele hoofdje?quote:
Dat scheelt weer 1 koude vinger op mijn buikquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee man, een gehaakt vingerhoedje![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
En ik moet me steeds inhouden om geen derp te zeggen ipv friet![]()
quote:Derp is een buurtschap in de Nederlandse gemeente Deurne.
De buurtschap Derp, gelegen langs de Derpsestraat, de oude doorgaande route van Roermond naar Empel langs een vertakking van de Peelrandbreuk, ontstond in de late middeleeuwen langs de westrand van de Deurnese akker. De kern van de buurtschap lag langs de zijstraat van de Derpsestraat ter hoogte van de voormalige artsenpraktijk van dokter Gerrits. Hier was ook de schepenkamer gevestigd, waar de schepenen van Deurne vergaderden. De boerderij uit 1649 werd in de tweede helft van de 20e eeuw door een bungalow vervangen, maar de leilinden staan er nog.
Ah, dan gewoon een klopgeest er op afsturen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja echt he
maar ze is zwangerEn dan vermoord ik er 2
Dat moet ook, anders word werken ook zo saai.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag mijn nieuwe collega ontmoet, en die is net zo prettig gestoord als mijn andere collega en ik
Dat gaat helemaal goedkomen
You're kiddin' meh.quote:
Steek je vinger maar in je eigen mutsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee man, een gehaakt vingerhoedje![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan gewoon een klopgeest er op afsturen!
Die mensen gaan in mei zo schrikken van mequote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag mijn nieuwe collega ontmoet, en die is net zo prettig gestoord als mijn andere collega en ik
Dat gaat helemaal goedkomen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Steek je vinger maar in je eigen muts
Oh,dat ga ik even doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb je al
Goed zoeken tussen al die mails van je
Hmm het auto-in-de-garage-zoeken-hoofd daar kon ik me nog wel een voorstelling van makenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik ook
[..]
Je bent bekend met mijn expressieve, flexibele hoofdje?
over mutsen gesproken had je mijn tweet van gister nog gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
wa is datquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Joysa het volgende:
Raspatat..
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, zit in de trein
Anders ga je weer ff porno kijken ofzo?
Microsoftquote:Kan op dit moment geen verbinding maken met Windows Live Hotmail. Controleer of er verbinding is met internet en probeer het opnieuw.
En zo ging het de hele dagquote:
Nou, er was ooit een doe-hier-smileys-na-wedstrijd in US, dus ik moet die foto nog wel ergens hebben.....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm het auto-in-de-garage-zoeken-hoofd daar kon ik me nog wel een voorstelling van maken![]()
![]()
Dus dan moet jijook wel kunnen
Pics
quote:
Ehm, neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over mutsen gesproken had je mijn tweet van gister nog gezien
again?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, zit in de trein
Anders ga je weer ff porno kijken ofzo?
nep friet dusquote:
M'n browser loopt er steeds van vastquote:
quote:
Met plakkertjes op mijn ooglidquote:
das poeta soesio in het spaansquote:
op mijn werk flipt hotmail ook steeds!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
M'n browser loopt er steeds van vast
En een duikbril op sterktequote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Met plakkertjes op mijn ooglid
[..]
das poeta soesio in het spaans
Ik check al mijn mail voortaan mobiel, is geen doen hier @ pcquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
op mijn werk flipt hotmail ook steeds!
ik kijk altijd porno met een duikbrilquote:
ik lees twitter maar heul af en toe terug eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wacht ik zoek even plaatje op dan
Dikke kus!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
baggerdag gehad op werkvoel me meh
De Puta Madrequote:
Ik vind dat zo geil, die snorkel en flippersquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kijk altijd porno met een duikbril
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
welke snorkel? All star?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind dat zo geil, die snorkel en flippers
quote:
Weet ik toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kusje op je mehquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
dan ga ik maar snorkelen in het zwembad over twee wekenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Muck
ben jij verantwoordelijk voor dit?
http://catmap.wordpress.com/yarn-bombs/traffic-barrier-caps-2011/
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Muck
*fap fap fap*quote:
Die ene, voor onder waterquote:
quote:
Woehoe nicequote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik maar snorkelen in het zwembad over twee weken
Ah, heb jij de mijne? Ik duik al tijden met mijn reserve!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kijk altijd porno met een duikbril
Waarom denk je dat ik net in de fontein gezwommen hebquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
dan ga ik maar snorkelen in het zwembad over twee weken
Dat kun jij heul nietquote:
die was wel weer mooi blauw geverfdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik net in de fontein gezwommen heb
Hehoiquote:
Happy Hookers.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Muck
quanta kos da nou?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene, voor onder water
[..]![]()
[..]
Woehoe nice![]()
Awwwww....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik fap/sop niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nijntje tochhet feit dat je 15 bent betekent niet dat je je zo moet gaan gedragen he?
pinguins, flippers en duikbrillenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, heb jij de mijne? Ik duik al tijden met mijn reserve!
quote:
quote:
Ik ookquote:
Neemt duikmes voortaan maar mee voordat zo'n fins beest op me af komt zwemmen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
pinguins, flippers en duikbrillen
wrraawwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |