Dat had je niet hoeven doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Ik krijg er honger vanquote:
Ik ben heel soms wel een C_Aquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bad is bijna vol, dan gaat BB opzij. Ik ben nog net geen C_A
Met plaatjes: [JAP]Dagboek van een crewlid in Japan!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Relaxze!quote:
In bad?quote:
Nee, dat is straks als hij in bed ligt en zij tegen hem wil gaan schurken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[KoenVrouw-modus]KOEN JE BENT VERSLAAFD[/]
quote:
dus ik dacht zo...quote:
ALs ik bad lig doe ik dat ook wel eens per ongeluk, om dan veel te laat wakker te worden omdat het water koud is geworden..quote:
erg genoeg welquote:
Zekers een aanrader [mits vegetarischquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb in de supermarkt turkse pizza's gekocht... ben benieuwd of dat wat is
klinkt wel goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Goddelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik haalde ze altijd vers bij Deniz in Alkmaar tegenover het stationquote:
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op hebquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
RobinCook ja, die kookt een beetje jou stijl denk ik, ook altijd van die toffe dingen.
Nog patat gegeten recentelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
Bij mijn ouders eet ik altijd gekookte aardappelsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |