quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
De rest houd ik voor mezelfquote:
Hebberdquote:
Sterkte morgen en vooral de dagen erna.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
Wat een heldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna m'n trein gemistMaar nog net gered dankzij Toek
![]()
Wat wil je doen met die dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik ben echt vet slecht met Batch-bestandjes
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!quote:
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je mocht toch op zijn rug?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hmmpf.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!
Gewoon een beetje leren hoe het werkt en zoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.Held!
GMTAquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Toek is best klein toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohdas wel sneu ja
![]()
ik wist niet dat ze zo'n zwangerschap dan mogen afbreken... dacht dat het to 24 weken was enzo
Verdrietig wel
Nee joh, hij heeft persoonlijk die trein geduwd!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben best wel zwaarquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Wat verdrietig meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Hij heeft em eigenhandig tegengehoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft persoonlijk die trein geduwd!
Oh oke, als het iets specifieks was had ik (of een andere zooi van die nerds hier) best kunnen helpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje leren hoe het werkt en zoIk kan er nu mapjes en programma's mee openen
![]()
Nee, juist niet, want ik ben niet op z'n rug geweestquote:
Neuh, niet voor school of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh oke, als het iets specifieks was had ik (of een andere zooi van die nerds hier) best kunnen helpen
Hai lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft em eigenhandig tegengehouden
Toek ontkraktequote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want ik ben niet op z'n rug geweest
*plop* Hij schoot weer in z'n oude vormquote:
Ojee, de nieuwe vorm was eigenlijk beterquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*plop* Hij schoot weer in z'n oude vorm
Ik heb geen idee wat dat is. Ik stem voor patat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ben inspiratieloos qua eten deze week.
- Ramen/okinomiyaki (not sure yet)
- tajine met vis
maar voor de rest komt er maar niets.
Jij ging slapen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je die toegankelijksopties op je mobiel bekijken, dan kun je de fontsize vast groter zetten!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging slapen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uitquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Ik stem voor patat.
Tajine.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uit
Tajine is een marrokaanse stoofschotel
Voor je inspiratie: sushi natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ramen is een japanse maaltijdsoep, okinomiyaki is uh, zooi bij elkaar gedonderd (en superlekker). Alleen een kapsalon ziet er nog mooier uit
Tajine is een marrokaanse stoofschotel
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging slapen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtpleinquote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tajine.Dat lijkt me kei lekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |