quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze mag ook op haar knieeen, maar die zie je ook al niet.
Hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
TVPJe plaatje laadt niet helemaal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Slaapze en sterktequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
Slaap lekker en heel veel sterkte morgen, PriemBabequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Trusten, en vanwaar dequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Slaap lekker meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten, en vanwaar deniet alles goed?
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
De rest houd ik voor mezelfquote:
Hebberdquote:
Sterkte morgen en vooral de dagen erna.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
* Truste mensjes
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
Wat een heldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna m'n trein gemistMaar nog net gered dankzij Toek
![]()
Wat wil je doen met die dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik ben echt vet slecht met Batch-bestandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |