Gekke meneerquote:
 Kom je me koffie op bed brengen?
 Kom je me koffie op bed brengen?  

ben al hard aan het werkquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneerKom je me koffie op bed brengen?

nog steeds boos vanwege de fietsen ?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
zucht, vrouwen, je kan beter kippen houden

Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
zucht, vrouwen, je kan beter kippen houden
 En kom je daar nu pas achter
 En kom je daar nu pas achter 

Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben al hard aan het werk
wederom met hoofdpijn

op je hoofd
 op je hoofd

mja gister ook al, denk teveel drukte gehad deze weekquote:Op donderdag 14 april 2011 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Oh wat vervelend,op je hoofd

Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers hebquote:

Probeer dan maar een beetje rustig aan te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja gister ook al, denk teveel drukte gehad deze week

Goedemorgen lieverdquote:

Goedemorgen meisjequote:

Goedemorgen Solquote:

Mag ik gokken, iets met oma?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers heb

nee sorry zit op het werkquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke ToekKom je me koffie op bed brengen?

quote:

Solquote:
 *
 *quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers heb

Lekker geslapen?
 Lekker geslapen? 

mja drukste deel van de week zit eropquote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probeer dan maar een beetje rustig aan te doen

quote:
 Wat een teleurstelling
 Wat een teleurstelling 

Nee, niet echtquote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]

[..]
Sol*
[..]

Marijke meisjeLekker geslapen?
 Jij dan lieffie
 Jij dan lieffie  

quote:Op donderdag 14 april 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
tvpMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die je gistermiddag poste was mooier

Kortquote:
 eigen schuld dikke bult
 eigen schuld dikke bult 

Kuukelquote:

Bij jou ook?
 Bij jou ook? 
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Korteigen schuld dikke bult
Ontbijtje zit er in.. tijd voor koffie, en dan stofzuigen en strijken, dat moet ik van mezelf

zoietsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, jij hebt een Piet Paulusma teen

Nog steeds?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets
heb hem een paar maanden gelden gebroken en als er nou groote verschillen zijn in temperatuur dan gaat ie zeer doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |