Ze serveren toch geen muizen?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
Owwww dat van justeat kwam bij een filmpje van OK Go vandaan en viel samen met het filmpje van Bert
Whehehehe ik hoop het niet, mar het viel echt toevallig zo samenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze serveren toch geen muizen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze serveren toch geen muizen?
Whehehehe this Mouse is officially Hijacked by Bertquote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
En ondertussen is Bert nog steeds met de muis bezig, en Geer probeert er nog steeds tussen te komen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef JJH het volgende:
En ondertussen is Bert nog steeds met de muis bezig, en Geer probeert er nog steeds tussen te komen.
Die annexeert Bert ook denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als ik wat beter kan haken haak ik er een voor geer
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert is een stoute geitenbreier
slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, ben kapotTrusten allemaal
Trusten Marijke.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, ben kapotTrusten allemaal
dus geen goede eigenlijkquote:
107 nog, ondanks een rustig avondje... dat ga ik vandaag dan alleen redden met een druk avondjequote:
smorgens vroeg ook, die ochtend lucht enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 06:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen. Wat is het lekker wakker worden met fluitende vogeltjes onder je raam.
DMquote:Op donderdag 14 april 2011 06:49 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen. Wat is het lekker wakker worden met fluitende vogeltjes onder je raam.
toekquote:
trevquote:
Je Iphone wekker ging zeker nietquote:
gister zeker te lang op je I speeltjes gezetenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wel, maar weer in slaap gevallen
Hey eendje, nog jagers gevangen ?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey eendje, nog jagers gevangen ?
laat het u smakenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wel progress, dus die ga ik maar eens verwerken
Ach het is een latertje, kreeg het pas gistermiddag, normaal al dinsdagmorgenquote:
owquote:Op donderdag 14 april 2011 07:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach het is een latertje, kreeg het pas gistermiddag, normaal al dinsdagmorgen
* Crazy-M gooit een emmer ijskoud water over Barretje80.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
Kom maar weer door met dat zware materieel
Normaal wordt ik wel wakker van de wekker.. of als BarMan uit bed gaat, of als ie onder de douche staat..
Nu wordt ik door hem wakker gemaakt en is ie al gedoucht en aangekleed
mja.. vandaag maar weer eens een poging tot werk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
tvpTetten voorbeeld plaatje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Waarom zet jij je kanarie buiten onder het raam?quote:Op donderdag 14 april 2011 06:49 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |