duckiequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
tvpwat een graf kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het positieve:
kan alleen maar beter worden vandaag
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
tvppinguinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat een graf kop
maar het positieve:
kan alleen maar beter worden vandaag
barretjequote:Op donderdag 14 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
Kom maar weer door met dat zware materieel
Normaal wordt ik wel wakker van de wekker.. of als BarMan uit bed gaat, of als ie onder de douche staat..
Nu wordt ik door hem wakker gemaakt en is ie al gedoucht en aangekleed
mja.. vandaag maar weer eens een poging tot werk doen
kuukelquote:
koenquote:
dan heb je waarschijnlijk een verkeerd hoofdkussen of je hebt verkeerd gelegenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:35 schreef Pheno het volgende:
Verdomme zeg, lig je in bed, sta je op en dan is je nek als een plank hout.
daar gaan we maar van uitquote:
brandhout van makenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:35 schreef Pheno het volgende:
Verdomme zeg, lig je in bed, sta je op en dan is je nek als een plank hout.
Ja, ik probeer iedereen maar blij te maken door steeds een andere haarkleur of originequote:
of de plank uit je shirt halenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een verkeerd hoofdkussen of je hebt verkeerd gelegen
dat kan ookquote:
Nee, er zit een spier lastig te doen volgens de therapeute. Knoopje ter grootte van een knikker. En dat voel je na een nacht weer net zo hard.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een verkeerd hoofdkussen of je hebt verkeerd gelegen
Crazy-M zo te horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie laat nou zijn strijkplank in zijn shirt zitten?
ow das lastigquote:Op donderdag 14 april 2011 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zit een spier lastig te doen volgens de therapeute. Knoopje ter grootte van een knikker. En dat voel je na een nacht weer net zo hard.
tjah dat weet je nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 07:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie laat nou zijn strijkplank in zijn shirt zitten?
mja merk je meestal wel als je hem aantrektquote:
Dat hoop je dan maarquote:Op donderdag 14 april 2011 07:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nog slim om de bout eruit te halen.
in elk geval uit het stopcontact, anders nogal warmquote:Op donderdag 14 april 2011 07:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nog slim om de bout eruit te halen.
schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 14 april 2011 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
goeiemorgen![]()
![]()
een lekkere stevige kop koffie![]()
1e uur vrij dus pas over een uur o pde fiets
dat is vervelendquote:Op donderdag 14 april 2011 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zit een spier lastig te doen volgens de therapeute. Knoopje ter grootte van een knikker. En dat voel je na een nacht weer net zo hard.
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval uit het stopcontact, anders nogal warm
2 minuten en 42 seconden uit mn leven verpestquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 minuten en 42 seconden uit mn leven verpest
Mooi, dan is het 2 minuten en 42 seconden hier rustiger geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
2 minuten en 42 seconden uit mn leven verpest
goede vergelijking, dan heb ben we wel een reactie gelezen die nutteloos wasquote:Op donderdag 14 april 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan is het 2 minuten en 42 seconden hier rustiger geweest
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja merk je meestal wel als je hem aantrekt
leuk shirt voor de vrijgezellen:
[ afbeelding ]
ben je aan 't werk?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:55 schreef Koen66 het volgende:
wat een heerlijke start alweer vanochtendochtendruzie met de vrouw door de telefoon
Je had je Active Topics openstaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:55 schreef Koen66 het volgende:
wat een heerlijke start alweer vanochtendochtendruzie met de vrouw door de telefoon
littekenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:55 schreef ScarFace- het volgende:
Mogge.
Even een kop koffie, daarna douchenn
ze heeft je fok historie gelezenquote:Op donderdag 14 april 2011 07:55 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan is het 2 minuten en 42 seconden hier rustiger geweest
nah, doe ik niet aanquote:
je fok historie ?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:55 schreef Koen66 het volgende:
ze denken dat we iqloos zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar serieus, 2.42 om zo iets simpels uit te beelden![]()
[..]
nah, doe ik niet aan
[..]
je fok historie ?
dat was zowat minder erg geweest, ik had beloofd een van de fietsen van de kids in haar auto te zetten. Vergeten dus, dus dat kreeg ik opo m'n bordje terwijl ik al onderweg naar werk wasquote:
die vent is dat welquote:
Het zou nog leuker worden als je de fietsen per ongeluk in jouw auto had gezetquote:Op donderdag 14 april 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was zowat minder erg geweest, ik had beloofd een van de fietsen van de kids in haar auto te zetten. Vergeten dus, dus dat kreeg ik opo m'n bordje terwijl ik al onderweg naar werk was
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou nog leuker worden als je de fietsen per ongeluk in jouw auto had gezet
tjah, vrouwen denken soms dat we niks kunnen vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was zowat minder erg geweest, ik had beloofd een van de fietsen van de kids in haar auto te zetten. Vergeten dus, dus dat kreeg ik opo m'n bordje terwijl ik al onderweg naar werk was
DAN had ik zeker 80 km terug kunnen rijden ben ik bangquote:Op donderdag 14 april 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sta je op je werk met kinderfietsen in je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |