Niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ach, ik maak me weer ergens veel te druk over.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel.
Wat minder aanwezig vandaag, want extra collega op de kamer, dus minder vrijheid... hopelijk wel eens goed voor het wegwerken van de todolijst.
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.
En met begeleiding zit het wel goed. Zolang ik netjes luister. Maar dan kom ik geen stap verder. Dus tsja, je moet wat.
Nee, het ergste is nog dat ik me druk maak om niks.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doenKan ik iets doen voor je?
[..]
Succes, komt vast goed
[..]
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen weten![]()
Mmmhh... Lastig, mag ik vragen wat je "hebt"? Dat mag ook via PM/DM oid hoor als je dat niet hier zo neer wilt gooien
Of pannenkoeken bakken voor jou!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, je gaat een berg werk verzetten voor PR?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het zelf weer terug te lezen
[ afbeelding ]
Verstopt snel plaatje.quote:
Daar is ie wel ff zoet mee, jaquote:
Nietsquote:
Je mag me PMenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het ergste is nog dat ik me druk maak om niks.
Hey Trevquote:
Nee, hij had een lange todolijst.quote:
Ja, maar poesjesquote:
Pannenkoekenquote:
Nee, drukkigquote:
Ik doe niet aan pvp's en kom ook nooit in KPDquote:
Maar natuurlijk blijf ik vaag. Voor je het weet heb je je hele leven op het forum gepost.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je begint er zelf over maar blijft vaag, dan wil ik graag dingen weten![]()
Mmmhh... Lastig, mag ik vragen wat je "hebt"? Dat mag ook via PM/DM oid hoor als je dat niet hier zo neer wilt gooien
Is okquote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kreeg ook een wat vage popup, vandaar vraag
Aan wat wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pvp's en kom ook nooit in KPD
Hoe is het met jou?quote:
Maar wie zijn ZE? De overheid, artsen, aliens, de Russen? WIE?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk blijf ik vaag. Voor je het weet heb je je hele leven op het forum gepost.En ik moet gewoon oppassen, ze lezen mee. En dat ben ik zat, onder andere.
Zojuist ontbetenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
9:45 en ik heb mijn brood voor de lunch al op
Moe en een beetje hoofdpijn door het weinig slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Maar wie zijn ZE? De overheid, artsen, aliens, de Russen? WIE?![]()
Je laat me hier met prangende vragen zitten
![]()
De russen, natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
![]()
ik heb voor vandaag ook al te weinig bij mequote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik ga me proberen in te houden en geen vet te nemen. Maar of dat gata lukken.....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halen![]()
![]()
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Is Koen getrouwd met SHEquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Ik LOLdequote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!
werk ze trevquote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer eens aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
dat is klotequote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
mijn hoofdpijn weet nog niet of hij moet blijven of weg moet
ene keer minder en dan weer heviger
werk ze koenquote:
Dus de overheid of artsen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik weet een waterdichte manier tegen hoofdpijn.
Maar misschien zijn mijn tips op dit moment niet gewenst.
Vodka werkt prima tegen hoofdpijn op dat moment, maar ja, de kater komt laterquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |