Moe en een beetje hoofdpijn door het weinig slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Maar wie zijn ZE? De overheid, artsen, aliens, de Russen? WIE?![]()
Je laat me hier met prangende vragen zitten
![]()
De russen, natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ok![]()
Ik dacht ik zeg het even
[..]
Aan wat wat?
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
![]()
ik heb voor vandaag ook al te weinig bij mequote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
9:45 en ik heb mijn brood voor de lunch al op
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Koen66 het volgende:
9:45 en ik heb mijn brood voor de lunch al op
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik ga me proberen in te houden en geen vet te nemen. Maar of dat gata lukken.....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt straks iets lekkers van de frituur halen![]()
![]()
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Is Koen getrouwd met SHEquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Ik LOLdequote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk de vrouw van Koen, she found FOK!
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet hij eens heel veel FOK!ers gelukkig maken en alsnog die foto's online zetten!
werk ze trevquote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer eens aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
dat is klotequote:Op donderdag 14 april 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
mijn hoofdpijn weet nog niet of hij moet blijven of weg moet
ene keer minder en dan weer heviger
werk ze koenquote:
Dus de overheid of artsen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Als het de Russen waren dan had ik dit waarschijnlijk niet meer kunnen posten. Als het de aliens zijn mogen ze me meenemen.
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeftquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik weet een waterdichte manier tegen hoofdpijn.
Maar misschien zijn mijn tips op dit moment niet gewenst.
Vodka werkt prima tegen hoofdpijn op dat moment, maar ja, de kater komt laterquote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar op, tenzij het iets met Russen te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |