het staat op FOK dus iedereen weet het NUquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
Poep zequote:
moet je poepen dan ?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
TVPEen beetje TE ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TVPvalt me mee dat ik deze mag zien van de vuurmuur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de plicht roept hier weer
Ben druk vandaag!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Kinderen voor kinderen, altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik soms als ik alleen benAls ik lieve mensen om me heen heb heb ik eigenlijk nooit een ochtendhumeur
![]()
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat ze daar echt ruzie om maken
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
TVPik zei toch alleen maar beter kan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk koppie
Donker haar heeft zekers te weten mijn voorkeur
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
De dag begint al goed![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Nu komt er water uit het plafond in het toilet![]()
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
wat nouquote:
friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
De dag begint al goed![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Nu komt er water uit het plafond in het toilet![]()
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou![]()
Je hebt die reputatie zelf opgebouwd hoor
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierigVertel eens?
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEWat een kutzooi
![]()
![]()
wat denk jezelfquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
Nou weet je, het is logisch dat ze misschien teleurgesteld is of er van baaltquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
ze heeft nog steeds last van tennisarm, dus ik begrijp d'r ook wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?
goede baasquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |