Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja voor mij ook toen mijn wekker gingquote:
sorryquote:
dus?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er deze ochtend wat minder, laatste dag voor het weekend, en MOET wat dingen afkrijgen
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er deze ochtend wat minder, laatste dag voor het weekend, en MOET wat dingen afkrijgen
Te laat naar bed gegaanquote:Op donderdag 14 april 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
En wat actief...
Ah, dat klinkt bekend... tenminste dat ik vandaag wat af moet krijgen, want dit is nog niet mn laatste dag voor het weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
He, had je nou nog wat gehoord van je solli?quote:
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja voor mij ook toen mijn wekker ging
Leek nog zo kort na onze knuffel op CS en mijn patat
Ben je al de hele nacht wakker?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:46 schreef knuppelhaar het volgende:
Zo, net mijn vijfde bakkie achter de kiezen.
Ik wil niet slapen.
Dan mag jij de nieuwe openenquote:
1 klikje maar, en een nieuwe titel bedenkenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje wienig tijd voor hier op mijn werk
dan moet je een nieuwe openen staat ook in de OPquote:
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat?En kom je daar nu pas achter
Nee, wat is er loos?
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Beetje wienig tijd voor hier op mijn werk
hondaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
Even kort tijd om te FOK!en
korte update: vanmorgen heeft mijn vrouw voor het eerst weer kort rechtop gezeten en gegeten.
Dus gaat de goede kant op
goed nieuwsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
korte update: vanmorgen heeft mijn vrouw voor het eerst weer kort rechtop gezeten en gegeten.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
dank voor het voorlezenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaanen slecht geslapen
Maar ik moet echt wat gaan doen vandaag
klinkt positieff manquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
Ik ga even teruglezenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zetten
Aha, zo leer ik als computeranalfabeet nog eens watquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar op 'open nieuw deel' te klikken en dan het nummertje te veranderen en nieuwe tt neerzetten... that is all...
huh... ben je ST aan het inruilen voor LLquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef crv het volgende:
Mogguh
GMTAquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
huh... ben je ST aan het inruilen voor LL
Gaat ze daar echt ruzie om makenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie vorig topic, al om 7:00 ruzie vanwege vergeten fiets in d'r auto te zetten
Ja, vanaf vandaag ben ik in protest.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je al de hele nacht wakker?
quote:
rustig aan doen kan ik denk ik pas na mijn doodquote:Op donderdag 14 april 2011 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed nieuws
pff, wil je rustig doen, is het op het werk weer druk
quote:
quote:
Ja hopenlijk vanaf nu enkel opwaartsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, hoop dat het de goede kant op blijft gaan
quote:
quote:
Dank je Marijkequote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is iedereen onaardig...Kuukel post hier niet zo vaak mee, kan gebeuren toch dat ie dan geen nieuw deel opent...
heb je al koffie?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is iedereen onaardig...Kuukel post hier niet zo vaak mee, kan gebeuren toch dat ie dan geen nieuw deel opent...
Wat voor protest?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, vanaf vandaag ben ik in protest.
Ze hebben allemaal een ochtend humeurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
en anders stuur je maar een PMquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, zo leer ik als computeranalfabeet nog eens wat
precies, als je ongeduldig wordt na 3 minuten open je erzelf eenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben het niet gewend dat iedereen zo'n kort lontje heeftquote:
Neequote:
Neee nee neeequote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders stuur je maar een PM
ik niet, enkel zo duf als watquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een ochtend humeur
Tegen leugenaars en ander gespuis. Geen leuk onderwerp voor je ochtendkoffie.quote:
Ik ook niet heurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, maar LL is al eerder plaatsvervangster geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heel erg in de buurtquote:
Of je dmt mijquote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 april 2011 08:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Tegen leugenaars en ander gespuis. Geen leuk onderwerp voor je ochtendkoffie.
Beetje zelfdestructief.
heb ik nooit gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik soms als ik alleen benquote:
ik ookquote:
nee DUHquote:
Mogge friemel en sterktequote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
De dag begint al goed![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Nu komt er water uit het plafond in het toilet![]()
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik dacht even dat de jongste gedroomd had en perongeluk de verkeerde hoek van het toilet gekozen had om te plassen, niet dus.
Krijgen we heel dat gezeik van vorig jaar weer opnieuw, nu alleen op een andere plaats
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef crv het volgende:
[..]
nee DUH![]()
Voor de ochtend begint werk jij al en na de ochtend ga jij slapen
het staat op FOK dus iedereen weet het NUquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
Poep zequote:
moet je poepen dan ?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Pheno het volgende:
TVPEen beetje TE ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TVPvalt me mee dat ik deze mag zien van de vuurmuur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de plicht roept hier weer
Ben druk vandaag!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Kinderen voor kinderen, altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik soms als ik alleen benAls ik lieve mensen om me heen heb heb ik eigenlijk nooit een ochtendhumeur
![]()
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat ze daar echt ruzie om maken
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
En gezeur voor de koffie haat ik ook
En er is nu iemand die dat ook weet
TVPik zei toch alleen maar beter kan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk koppie
Donker haar heeft zekers te weten mijn voorkeur
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
wat nouquote:
friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou![]()
Je hebt die reputatie zelf opgebouwd hoor
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierigVertel eens?
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEWat een kutzooi
![]()
![]()
wat denk jezelfquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
Nou weet je, het is logisch dat ze misschien teleurgesteld is of er van baaltquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is wel logisch van haar kant uit gezien, echter kan ik er op dat moment al niks meer aan doen
ze heeft nog steeds last van tennisarm, dus ik begrijp d'r ook wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kinderfiets is te zwaar om het in de auto te zetten?
goede baasquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |