Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
FiPo!![]()
Ik ben natuurlijk een zeeuw, dus ik heb nooit havaianas gekocht, maar zijn ze echt fijner dan andere rubberen slippers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[ afbeelding ]
Iets voor jou XM? Heeft een hak!
Ben jij dat met nylons?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[ afbeelding ]
Niet hoog genoeg en geel is een lastige combinatiekleurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[ afbeelding ]
quote:
Spijker er zo nog een balkie onder heur!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet hoog genoeg en geel is een lastige combinatiekleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook nieuwe laarsjes gekocht
Muv de neus vind ik ze leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik houd wel van stoer
.
Niet meer actief op Fok!
oh de hel. dat moesten wij als "project" doen aan t einde van de brugklasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
500 meter zwemmen (open water)
20km fietsen
5km hardlopen
Maar dit is een 1/8 triathlon hè?
Die neus vind ik ook niet zo mooi, maar daar ging het nu juist wel om, dat de koetjes m'n tenen niet pletten.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muv de neus vind ik ze leuk!. Maar ik houd wel van stoer
.
Haha, cool! Die zou ik hooguit kopen uit vaderlandsliefde, maar niet om daadwerkelijk te dragen. Hooguit met carnaval, als sexy boerinnetje. Jammer zeg dat ik geen carnaval vierquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
[..]
Spijker er zo nog een balkie onder heur!
En anders:
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Merel het volgende:
Het is stof en geen hard stukje tussen je tenen Vik. Ik heb in ieder geval nergens last van en ik heb er dit weekend echt veel op gelopen. Ze zijn er ook in andere stofjes.
Maar nu niet allemaal mijn slippers kopen hè![]()
Ik heb trouwens ook wedges van Tommy. Normaal ben ik niet zo'n merkentyp, maar voor zomerschoeisel trekt dit me wel aan steeds
Rawrrr voethaar!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Carnaval? Wat is dat?
Nog nooit gevierd....
Ik ga deze zomer weer op deze door het land:
[ afbeelding ]
Zonder sokken! Incluis voethaar
Ik zag ze gisteren bij Van Dalen en nog ergens, ik geloof dr. Adams. Ze hebben ook echt leuke gympies van Hillfiger. Maar goed, die heb ik al helemáál niet nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
I like them, Merel!. Waar koop je zoiets?
Rapisardi heeft ook veel soorten slippers met zo'n extra band: http://slippers-online.skynetblogs.be/tag/rapisardiquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze weer ergens kan vinden, zou ik ze zo weer kopen! Geen flipflop voor mij, met zo'n extra bandje...
Te los.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
heel slank loopt straks op dezelfde slippers
ik vind dat er trouwens altijd heel pijnlijk uitzien, als mensen met heel verkrampte tenen in hun slippers lopen.. Zijn ze dan te groot/klein? Of zijn die mensen gewoon niet geschikt voor slippers?
Ik heb het lang niet altijd hoor, dat ik m'n tenen echt om het tussenschotje heen moet vouwen. Maar dat is denk ik wel dé reden dat die slippers niet goed zijn voor je voeten, nietwaar, Puff? Ik las iig eens dat veel huisartsen aan het einde van de zomer patiënten met 'slippervoeten' krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat er trouwens altijd heel pijnlijk uitzien, als mensen met heel verkrampte tenen in hun slippers lopen.. Zijn ze dan te groot/klein? Of zijn die mensen gewoon niet geschikt voor slippers?
Ik heb inderdaad ook dat ik ga 'klauwen', heel vervelend. Je gaat er ook heel debiel van lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het lang niet altijd hoor, dat ik m'n tenen echt om het tussenschotje heen moet vouwen. Maar dat is denk ik wel dé reden dat die slippers niet goed zijn voor je voeten, nietwaar, Puff? Ik las iig eens dat veel huisartsen aan het einde van de zomer patiënten met 'slippervoeten' krijgen.
Die eerste is leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Probability het volgende:
40 is goed te doen!! Die ga ik ook kopen, over 7 dagen!!
Ik wil ook nog graag wedges,
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog nieuwe vans, ik heb voor mijne echt 65 euro betaald
Wil denk ik zwarte of groene..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb gister en vandaag weer eens een dagje op hakken gelopen, heb nu een beetje last van mijn teentjes. Ik bewaar de hakken wel voor speciale gelegenheden, ik heb toch ook al lange benen zonder hakken..
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
juist die goedkope zitten vaak super lekker! Mijn lievelingspaar heb ik een keer gratis gekregen bij de Ellequote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..
Van die dingen die je uit een bak bij het kruidvat vist voor 2.50 zijn nooit zo handig om een hele zomer op te lopen (niet eens een hele dag)
Jawellll, maar dan moet je wel weten welke je neemtquote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..
Van die dingen die je uit een bak bij het kruidvat vist voor 2.50 zijn nooit zo handig om een hele zomer op te lopen (niet eens een hele dag)
Om je mooie tenen aan de wereld te laten zienquote:Op donderdag 14 april 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
De nieuwste schoenmode begrijp ik trouwens écht niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?!
Je wilt sandalen en laarzen. Wáárom zou je beide schoensoorten willen combineren?!!!![]()
Ik snap het niet.
Wanneer is dat? Alleen vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en voor de schoenenfans: United Nude heeft een Sample Sale bij hun winkel in Amsterdam.
Als ik had kunnen lopen, dan was ik gegaan. Geweldige schoenen zijn dat!
Design, hip en niet eens heel erg belachelijk duur.
Ohja, die van mij zijn ook mooiquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je mooie tenen aan de wereld te laten zien
Ah vandaar dat ik het niet snap, ik heb geen mooie tenenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je mooie tenen aan de wereld te laten zien
Tot en met de 16e als ik het goed heb onthouden.quote:
Ik van een foto van Coquote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.unitednude.com/products
ik vind ze tof! Die bovenste kende ik al van de etalage van een dure winkel in utrecht![]()
Dan zit ik morgen in A'damquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tot en met de 16e als ik het goed heb onthouden.
Zoek het even voor je op!
Ik wil ook!!!quote:If you live in Amsterdam, you can enjoy United Nude's "Sample Sale" with deep discounts April 14th, 15th, 16th, and 17th. For more info email amsterdam@unitednude.com or visit United|Nude - Amsterdam
Haha, ik kan wel voor je gaan.quote:
United Nude is inderdaad een leuk merk.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.unitednude.com/products
ik vind ze tof! Die bovenste kende ik al van de etalage van een dure winkel in utrecht![]()
Whut?quote:
quote:
Heb jij brede of smalle voeten? Smal hier, dus ben benieuwd of het mij gaat passen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
![]()
De Fold schoenen heb ik wel eens gepast en die zitten geweldig, ze hadden alleen de kleur die ik wilde niet in mijn maat.
Ja, dat vond ik ook!! Net de armadillo'squote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdacht
Ik dacht altijd dat ik vrij brede voeten heb, maar qua bergschoenen heb ik het merk dat smal valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij brede of smalle voeten? Smal hier, dus ben benieuwd of het mij gaat passen.
Die schoenen zijn ook gemaakt vanuit de architectuur, de eerste is gebaseerd op een stoel, dus sta er niet van te kijken.quote:
Geen idee of Fred me past, dat waren die wikkellaarzen toch? Wil weleens komen passen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli, had jij eventueel nog interesse in die Fredjes van mij? Ik draag ze amper en dat vind ik eigenlijk best zonde. Heb ze nu 3x aangehad ofzo.
Maat 40 en idd die wikkellaarzen ja. Ze zijn me stiekem toch net een halve maat te klein. Voor een zit-avondje gaat het best, maar jaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee of Fred me past, dat waren die wikkellaarzen toch? Wil weleens komen passen.
/les 1 hoe nodig je jezelf uit
Het zal je niet verbazen, maar ikquote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zit er trouwens op alle ballerina's zo'n onwijs stom strikje? Ik knip die dingen altijd al van bh's, maar waarom duiken ze nou ook dáár op. Ik ben niet zo'n strikjes-/kantjes-/roezeltjes type.
Mag ik trouwens ook eens een PM?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik vrij brede voeten heb, maar qua bergschoenen heb ik het merk dat smal valt.Dus kennelijk valt het wel mee.
Ik heb wel een hoge wreef en daar is de Fold geweldig voor, want dat is gewoon elastiek.
Zo, ik ga er even wat pijnstillers ingooien.Volgens mij is mn bot aan het helen ineens en dat doet pijn.
Je hebt toch een plaatje?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
jurk die ik gekocht heb voor bruiloft! Wat vinden jullie?
Kan zo snel geen plaatje vinden...
Ziet er leuk uit! Ballerinas van HenkKlaasPietWim eronder en klaar ben je!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ze laatst al bijna in m'n winkelmandje, maar ik was bang dat ze niet lekker zouden lopen. Ze hebben wel meerdere motiefjes enzo, toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Merel het volgende:
Het is stof en geen hard stukje tussen je tenen Vik. Ik heb in ieder geval nergens last van en ik heb er dit weekend echt veel op gelopen. Ze zijn er ook in andere stofjes.
Maar nu niet allemaal mijn slippers kopen hè![]()
Ik heb trouwens ook wedges van Tommy. Normaal ben ik niet zo'n merkentyp, maar voor zomerschoeisel trekt dit me wel aan steeds
cute!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
ja, ik vond toch een plaatje...quote:
ja, heb een paar witte balerina's, inderdaad. Nu hopen dat het op tijd binnenkomt. Moet uit de UK komen, en ik heb uiterlijk tot de 29ste, dan ga ik naar Duitsland..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Ballerinas van HenkKlaasPietWim eronder en klaar ben je!
fixedquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Coole jurk jagär!
Ik moet ook gaan nadenken over bruiloftskleding, ik en mn vriend mijn vriend en ik zijn in oktober ceremoniemeesters bij vrienden van ons
Zometeen stap ik met een vriendin in de auto naar de achterhoek, gaan we de aanstaande bruid helpen een sluier en schoenen e.d. uit te zoeken bij de jurk! Ik hoop dat het niet al te lang duurt, zo'n bruidswinkel lijkt me niet echt wat![]()
Whehehe, ik had eerst vriendje er niet bij staan, en had geen zin om het te veranderen, ik dacht daar zal niemand op letten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fixed.
Balen zeg, Mo! En slordig idd.
Enfin. Boodschappen doen.
Idd!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, ik had eerst vriendje er niet bij staan, en had geen zin om het te veranderen, ik dacht daar zal niemand op letten.
I should have known better......
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd!![]()
Ik wist vorige zomer al wie HPKW is. [/helder lichtoldbie]
ja, en ja... *zucht*quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Jagar!!
Balen Mo! Je verheugde je er zo op. Wel slordig dat ze dat niet hadden opgemerkt?
Enfin, fietsen
Tot en met de 17e een sample sale in hun winkel in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens iets meer info over United Nude sales?? Gaarne?
vast wel. De winkels, in ieder geval. De bruiloft is pas op 7 mei, maar ik ga de 30ste naar duitsland al..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Leuke jurk jagar!! Maar wat nu als ie niet mooi staat? Heb je een alternatief, eventueel?
Heb je geen creditcard?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, op die site staan best dingen die ik tof vindt. En ik ben vrij vandaagMaar ik ben enorm blut
en ik mag niets kopen tot ik loon heb
Kan bijna niet. Ze kunnen niet zo hoog in de kast komen.quote:
Dat ding kost 8000 euro dus nee, idd niet zo tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oei, een afgekauwde CI zou ik toch niet zo grappig vinden
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Ze kunnen niet zo hoog in de kast komen.
Nu ben ik aan het zoeken, maar op de kamer van NW is het zo'n teringzooi dat je daar niks terugvind. En ik ben boos aan het zijn. Ik wil weten of NW nog bij m'n kast is geweest vanochtend, maar hij reageert niet.
Oeh, goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
nu op Politiek24 het debat over de langstudeerdersboete en zulks
Ja ik ben zo boos dat ik d/t-fouten ga maken, who cares.quote:
Jij, aangezien je zelf altijd iedereen verbetertquote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo boos dat ik d/t-fouten ga maken, who cares.
Maar ik heb hem weer, pfiew! Hij lag achter een boek.
Yayquote:Op donderdag 14 april 2011 11:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik niet meer. En het is sale op asos.com!
London Sole zal vast ballerina's hebben zonder strikje?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zit er trouwens op alle ballerina's zo'n onwijs stom strikje? Ik knip die dingen altijd al van bh's, maar waarom duiken ze nou ook dáár op. Ik ben niet zo'n strikjes-/kantjes-/roezeltjes type.
Ja, maar ik wilde me niet helemaal laten gaan. 1 paar schoenen ok, maar om asos ook nog leeg te willen kopen...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor, ook designers!
Mag je ze dan al dragen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
MoBlo, is er bij die triatloncursus ook een voedingsgoeroe ofzo?
Ik neem aan dat ze je met zo'n sportschema ook vast wel wat voedingsadviezen kunnen geven.
Ik heb schoenen met oranje veters, telt dat ook voor koninginnedag?
Ik heb 1 schoen aan.quote:
Is het geen idee om de boel om te gooien qua lowcarberigheid? Dus overdag wel gewoon brood en zo en dan 's avonds niet? Volgens mij sport je daar lekkerder op. Voor de rest is het een beetje zelf uitvogelen denk ik. Dat is voor iedereen anders: het punt dat je wel volop kan sporten zonder je slap te voelen en dat je nog wel afvalt. Als je 5x per week sport, moet dat goed komen lijkt me!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nopega daar ook nog wel om tips vragen, maargoed.. ik post hier mijn lijstjes én ik wil daar vooral meedoen omdat ik 't tof vind, terwijl ik ook stiekem hoop dat ik ervan afval NAAST het feit dat ik 't tof vind om te doen
Geen idee eigenlijk.. ik vind avondeten + carbs altijd wel heel fijn, m.u.v. de donderdag vanaf nu dan misschien omdat ik dan om 21.00uur in het zwembad lig. De andere trainingsdagen zijn de uren vóór het avondeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het geen idee om de boel om te gooien qua lowcarberigheid? Dus overdag wel gewoon brood en zo en dan 's avonds niet? Volgens mij sport je daar lekkerder op. Voor de rest is het een beetje zelf uitvogelen denk ik. Dat is voor iedereen anders: het punt dat je wel volop kan sporten zonder je slap te voelen en dat je nog wel afvalt. Als je 5x per week sport, moet dat goed komen lijkt me!
Koukleum én bang om kou te vattenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Viking84 het volgende:
wat ben je warm aangekleed, Mo! Ik loop bij 10 graden al in t-shirt en korte broek en jij draagt nog een trui
.
Kleine nuance, ligt eraan hoe intensief je sport. Als je hele glycogeen voorraad op is zou je carbs kunnen toevoegen, maar de meeste mensen sporten niet zo vreselijk intensief dan je die carbs echt nodig hebt. Toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Als je avondeten na het sporten is, moet je sowieso carbs erin gooien! Anders herstelt je lichaam zich minder goed en gaan eiwitten op aan het vervangen van de carbs en niet naar het herstel van de spieren.
Okquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koukleum én bang om kou te vatten
Ja, dat dus. Ik eet nog steeds niet heel veeeeeel carbs (meer zuivel en groente) bij het avondeten, maar vind het zeker na het sporten wel erg fijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Als je avondeten na het sporten is, moet je sowieso carbs erin gooien! Anders herstelt je lichaam zich minder goed en gaan eiwitten op aan het vervangen van de carbs en niet naar het herstel van de spieren.
oh, nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Toen ik nog in trui liep vond ik dat fijn, want hoe bloter, hoe onzekerder ik werd (je ziet meer van m'n lijf enzo). Dacht dat dat bij jou miss ook een rol speelde
.
Nu maakt het mij niks meer uit.
Mn neus is aan het vervellenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Ey, pssst, Mo, meedoen aan de wittebenencompetitie dit jaar?
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Ey, pssst, Mo, meedoen aan de wittebenencompetitie dit jaar?
Waarschijnlijk zal alleen tijdens de wedstrijd je glycoceen voorraad geheel opraken maar je lichaam zal wel proberen de voorraad weer aan te vullen. Hiervoor kan dan beter een voorraad carbs gebruikt worden dan je eiwitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleine nuance, ligt eraan hoe intensief je sport. Als je hele glycogeen voorraad op is zou je carbs kunnen toevoegen, maar de meeste mensen sporten niet zo vreselijk intensief dan je die carbs echt nodig hebt. Toch?
(eigenlijk heb ik er de ballen verstand van, maar mijn gut zegt dat je er ook wel zonder carbs komt.)
Ja, beetje raar om dit tegen een arts te zeggen, maar ik vind het raar dat je je met deze hoeveelheden eten slap voelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Calorie-analysedinges gister (ivm fietsslapte)
Overdag had ik 960 kcal op, daar kwam nog tijdens het fietsen een sinaasappel bij.
Thuis nog 2 plakjes roggebrood voor ik ging koken
's Avonds eet ik nog ongeveer 600 aan avondeten en zo'n klein ijsje is 59 kcal![]()
Gister 2000 kcal op.
Als ik beter wil verdelen denk ik dat ik overdag meer moet eten en 's avonds koolhydraatarmer moet eten (wil ik niet meer kcal eten). Maar met m'n avondeten heb ik juist de meeste variatie, dus dat vind ik zo jammer...
Prima hoor. Artsen zijn namelijk slechte patiëntenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, beetje raar om dit tegen een arts te zeggen, maar ik vind het raar dat je je met deze hoeveelheden eten slap voelt.Heb je je bloed weleens laten testen?
Of kan ik dit écht niet maken?
Ja, maar Puff eet haske goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij gaat het er niet echt om hoeveel kcal ik eet, maar hoeveel snelle carbs erin zitten. Gisteren had ik als ontbijt een soort veredeld witbrood gegeten met te veel koffie erbij, en ik kon de rest van de dag niet meer ophouden met eten. Dat ik echt vol zat maar me nog steeds flauw voelde zeg maar.
*kop uit zand trekt*quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verder zijn er niet zo veel voor-de-hand-liggende zaken die ik zo kan bedenken eigenlijk. Diabetes lijkt me ook onwaarschijnlijk. *kop in het zand steekt*
Quoi?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
345 gram Sperziebonen blik/glas (345 gr.)
Misschien een klein beetje gemerkt dat je daarna wilde eten?quote:80 gram Limonadesiroop (80 gr.)
Wit brood is natuurlijk écht slecht maar "gewoon" bruin brood (dus niet volkoren) of alleen fruit als T heeft dat effect soms ook al.quote:
Ja dat vind ik echt lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Quoi?
[..]
Misschien een klein beetje gemerkt dat je daarna wilde eten?
Schildklier kan te hard of te traag hèquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht dat je met schildklierproblemen juist slecht afviel?![]()
Tevens potvergnorf, ik wacht op een buslading bestelde boeken voor Le Scriptie, komen er net 3 pakketjes binnen, dus ik dacht, yeaah, binnehhh!Zijn het de twee boeken die vriendje besteld had, plus 2 dvds
Symptoombestrijding.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft mij aangepraat dat ik suiker nodig heb om op te staan. Omdat ik altijd een vaatdoek ben 's ochtends en out ga/bijna out ga. 's middags/'s avonds voel ik mij wel top.
Ja, maar van wat? Normaal eet ik btw geen chocolade, maar nu deze dagen wel.quote:
Als dat lijstje op volgorde van inname is...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar van wat? Normaal eet ik btw geen chocolade, maar nu deze dagen wel.
Ik ook niet!quote:
Het is nog niet te laat!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet!
En ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen paaseieren op heb dit jaar![]()
Nee geen probs, maar props juistquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Probability het volgende:
Oh en ik heb een groot bedrijf ongevraagd advies gegeven en ook al deden ze zo van: Pfff nee onze manier werkt prima. Hebben ze het toch overgenomen! Probs voor mij!
Ik een stuk of 3, bij mijn ouders. Koop ze zelf niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet!
En ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen paaseieren op heb dit jaar![]()
Ik had ook bedacht dat ik er met Pasen wel een paar mocht, maar niet al weken eerder beginnen zoals normaal, omdat het er toch al isquote:
Ik hoop het maar!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef MarMar het volgende:
Hey goed Maria!! Geen cola gaat echt schelen denk ik!
Veel thee! En af en toe vruchtensap.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:51 schreef MarMar het volgende:
lol neh, zo snel gaat het nou ook weer niet
Wat drink je in de plaats nu? water?
Wil je een uitnodiging?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap Maria! Wanneer is je volgende Anonieme Colisten meeting?
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat lijstje op volgorde van inname is...
Je laatste maaltijd zit boordevol simpele koolhydraten en geen eiwitten, dan vind ik het niet zo vreemd dat je 's ochtends slap bent.
HAHA.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Cassis is ook lekker! Ik weet zelfs nog precies wanneer en waar ik het voor het eerst dronk: in een snackbar ter hoogte van Maastricht toen we in de zomer van 1991 terugkwamen uit Frankrijk.
Wat? Jij moet eerst pizza eten voor je kunt seksen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt.
O.
Ja ik moet 's ochtends een uur liggen en activiteiten in bed kan ik al helemaal niet. Wel vaak na pizza idd!
Zo slecht voor je tandenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:59 schreef Probability het volgende:
[..]
HAHA.
Ik kreeg vroegerrr altijd fanta en snickers van mijn vader. Zo veel dat ik ze heel lang niet meer lekker vond!
Hahaha.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Jij moet eerst pizza eten voor je kunt seksen?Zo lees ik het dan
.
Ik heb nog nooit gaatjes gehad en prima glazuur..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo slecht voor je tanden. Ik kreeg thuis nooit cola oid en volgens mij zat ik echt in groep 7 of 8 voor ik het überhaupt een keer ging drinken. Ook de kinderen van m'n zussen mogen alleen in het weekend een glaasje cola.
Same here, en ik heb als tiener aardig wat cola op. Kwestie van aanleg vrees ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gaatjes gehad en prima glazuur..
Ik alleen tijdens werk, dan drink ik ook vaak water met limoensap en lime, ik weet niet wat slechter is..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here, en ik heb als tiener aardig wat cola op. Kwestie van aanleg vrees ik.
Tegenwoordig drink ik het trouwens nooit meer, als ik al frisdrank drink is het Spa & Fruit ofzo.
Welke van Spa bedoel jij? Ik heb vaak lemon cactus en daar zit 1,5 gram suiker per 100ml in, dat valt toch wel mee? Wel ook zoetstof, maar okee.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Water hier. En bar-le-duc citroen (dus niet die meuk met suiker van spa), maar die hebben lang niet alle supermarkten
Cassisquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cassis, dat lust ik niet. Cassis is bah.
Oja dat heb ik ook nog gedronkenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welke van Spa bedoel jij? Ik heb vaak lemon cactus en daar zit 1,5 gram suiker per 100ml in, dat valt toch wel mee? Wel ook zoetstof, maar okee.
Ik drink trouwens kruidenthee (sterrenmunt ofzo) in plaats van water, gewoon een flinke mok neerzetten en voor ik het weet is hij leeg.
Citroenmerengues. Fruit en licht in 1.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far:
O: 2 boterhammen: 1x kaaz, 1x appelstroop
S: RPM
L: bakje kwark met beetje muesli
Fruit is op en ik heb ook nog geen idee over het avondeten. Iets lichts, na de 2 etentjes van de afgelopen dagen.
Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Probability het volgende:
Oh, ik heb zin om geld uit te geven, maar het mag niet.
Spuit 614: die heb ik! En ik heb de slippers van Merel ook! Alleen in een ander stofje.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag je vorig jaar echt zoooveel! Vind ze ook echt wel leuk
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Probability het volgende:
Oh, ik heb zin om geld uit te geven, maar het mag niet.
Spelletje spelen om de tijd te verdrijven, maar de accu's van de controllers zijn leeg en ik kon de oplader niet vinden. Nu wel. En nu moet ik de tv nog op de juiste zender zien te krijgen met de universele ABquote:
Dat is wel lastig ja... Ik snap dat soort dingen ook nooit.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spelletje spelen om de tijd te verdrijven, maar de accu's van de controllers zijn leeg en ik kon de oplader niet vinden. Nu wel. En nu moet ik de tv nog op de juiste zender zien te krijgen met de universele AB.
Ik heb mn vrije dag ook te vroeg geloof ik. Al ging ik vast winkelen als ik geld hadquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Ja, op een gegeven moment zijn alle dingen die je hebt gedaan (en die je doet als je een dagje vrij bent) niet leuk meer in mijn situatie. En het gamen gaat ook niet door, want ik ben blijkbaar gebanned van Xbox live oid
.
Ja, ik wil ook winkelen! Allemaal mooie zomerjurkjes kopen! En sandalen!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb mn vrije dag ook te vroeg geloof ik. Al ging ik vast winkelen als ik geld had
Cupcakes bakken? Ik was dat van plan, totdat ik bedacht dat ik alles nog moest kopenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik heb echt een bijzonder kort lontje vandaag en ik verveel me dood, maar wat ik wil gaan doen, kan niet, aangezien ik het benodigde niet kan vinden. Gekmakend.
Dat is nog eens geld uitgevenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Mijlpaal! Voor het eerst meer dan 100 euro in m'n tank gemikt
1:8.5, of was dat de vraag niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Uh, al die dingen kun je ook zonder masjien doen toch
Hoe duur is 't daar in 't westen dan loveli? Hier nog 1,63/l
Ja hoor, maar het is wel makkelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Uh, al die dingen kun je ook zonder masjien doen toch
Hoe duur is 't daar in 't westen dan loveli? Hier nog 1,63/l
Nee hoe duur de benzine is.quote:
Zo hee, ik zie ineens weer de voordelen van het niet hebben van een rijbewijs.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Mijlpaal! Voor het eerst meer dan 100 euro in m'n tank gemikt
Yep, bier vooral als het straks weer wat warmer is.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet nooit koekjesik eet zelden zoetigheid en echt slechte dingen, overigens.
Mijn grootste zonde is gewoon bier
Ik eet ook echt *nooit* koekjes!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan me de tijd niet heugen dat ik een koekje op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |