Als dat lijstje op volgorde van inname is...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, maar van wat? Normaal eet ik btw geen chocolade, maar nu deze dagen wel.
Ik ook niet!quote:
Het is nog niet te laat!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet!
En ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen paaseieren op heb dit jaar![]()
Nee geen probs, maar props juistquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Probability het volgende:
Oh en ik heb een groot bedrijf ongevraagd advies gegeven en ook al deden ze zo van: Pfff nee onze manier werkt prima. Hebben ze het toch overgenomen! Probs voor mij!
Ik een stuk of 3, bij mijn ouders. Koop ze zelf niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet!
En ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen paaseieren op heb dit jaar![]()
Ik had ook bedacht dat ik er met Pasen wel een paar mocht, maar niet al weken eerder beginnen zoals normaal, omdat het er toch al isquote:
Ik hoop het maar!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef MarMar het volgende:
Hey goed Maria!! Geen cola gaat echt schelen denk ik!
Veel thee! En af en toe vruchtensap.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:51 schreef MarMar het volgende:
lol neh, zo snel gaat het nou ook weer niet
Wat drink je in de plaats nu? water?
Wil je een uitnodiging?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap Maria! Wanneer is je volgende Anonieme Colisten meeting?
Ja klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat lijstje op volgorde van inname is...
Je laatste maaltijd zit boordevol simpele koolhydraten en geen eiwitten, dan vind ik het niet zo vreemd dat je 's ochtends slap bent.
HAHA.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Cassis is ook lekker! Ik weet zelfs nog precies wanneer en waar ik het voor het eerst dronk: in een snackbar ter hoogte van Maastricht toen we in de zomer van 1991 terugkwamen uit Frankrijk.
Wat? Jij moet eerst pizza eten voor je kunt seksen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt.
O.
Ja ik moet 's ochtends een uur liggen en activiteiten in bed kan ik al helemaal niet. Wel vaak na pizza idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |