Mag je ze dan al dragen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
MoBlo, is er bij die triatloncursus ook een voedingsgoeroe ofzo?
Ik neem aan dat ze je met zo'n sportschema ook vast wel wat voedingsadviezen kunnen geven.
Ik heb schoenen met oranje veters, telt dat ook voor koninginnedag?
Ik heb 1 schoen aan.quote:
Is het geen idee om de boel om te gooien qua lowcarberigheid? Dus overdag wel gewoon brood en zo en dan 's avonds niet? Volgens mij sport je daar lekkerder op. Voor de rest is het een beetje zelf uitvogelen denk ik. Dat is voor iedereen anders: het punt dat je wel volop kan sporten zonder je slap te voelen en dat je nog wel afvalt. Als je 5x per week sport, moet dat goed komen lijkt me!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nopega daar ook nog wel om tips vragen, maargoed.. ik post hier mijn lijstjes én ik wil daar vooral meedoen omdat ik 't tof vind, terwijl ik ook stiekem hoop dat ik ervan afval NAAST het feit dat ik 't tof vind om te doen
Geen idee eigenlijk.. ik vind avondeten + carbs altijd wel heel fijn, m.u.v. de donderdag vanaf nu dan misschien omdat ik dan om 21.00uur in het zwembad lig. De andere trainingsdagen zijn de uren vóór het avondeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het geen idee om de boel om te gooien qua lowcarberigheid? Dus overdag wel gewoon brood en zo en dan 's avonds niet? Volgens mij sport je daar lekkerder op. Voor de rest is het een beetje zelf uitvogelen denk ik. Dat is voor iedereen anders: het punt dat je wel volop kan sporten zonder je slap te voelen en dat je nog wel afvalt. Als je 5x per week sport, moet dat goed komen lijkt me!
Koukleum én bang om kou te vattenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Viking84 het volgende:
wat ben je warm aangekleed, Mo! Ik loop bij 10 graden al in t-shirt en korte broek en jij draagt nog een trui
.
Kleine nuance, ligt eraan hoe intensief je sport. Als je hele glycogeen voorraad op is zou je carbs kunnen toevoegen, maar de meeste mensen sporten niet zo vreselijk intensief dan je die carbs echt nodig hebt. Toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Als je avondeten na het sporten is, moet je sowieso carbs erin gooien! Anders herstelt je lichaam zich minder goed en gaan eiwitten op aan het vervangen van de carbs en niet naar het herstel van de spieren.
Okquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koukleum én bang om kou te vatten
Ja, dat dus. Ik eet nog steeds niet heel veeeeeel carbs (meer zuivel en groente) bij het avondeten, maar vind het zeker na het sporten wel erg fijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Als je avondeten na het sporten is, moet je sowieso carbs erin gooien! Anders herstelt je lichaam zich minder goed en gaan eiwitten op aan het vervangen van de carbs en niet naar het herstel van de spieren.
oh, nee hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Toen ik nog in trui liep vond ik dat fijn, want hoe bloter, hoe onzekerder ik werd (je ziet meer van m'n lijf enzo). Dacht dat dat bij jou miss ook een rol speelde
.
Nu maakt het mij niks meer uit.
Mn neus is aan het vervellenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Ey, pssst, Mo, meedoen aan de wittebenencompetitie dit jaar?
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Ey, pssst, Mo, meedoen aan de wittebenencompetitie dit jaar?
Waarschijnlijk zal alleen tijdens de wedstrijd je glycoceen voorraad geheel opraken maar je lichaam zal wel proberen de voorraad weer aan te vullen. Hiervoor kan dan beter een voorraad carbs gebruikt worden dan je eiwitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kleine nuance, ligt eraan hoe intensief je sport. Als je hele glycogeen voorraad op is zou je carbs kunnen toevoegen, maar de meeste mensen sporten niet zo vreselijk intensief dan je die carbs echt nodig hebt. Toch?
(eigenlijk heb ik er de ballen verstand van, maar mijn gut zegt dat je er ook wel zonder carbs komt.)
Ja, beetje raar om dit tegen een arts te zeggen, maar ik vind het raar dat je je met deze hoeveelheden eten slap voelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Calorie-analysedinges gister (ivm fietsslapte)
Overdag had ik 960 kcal op, daar kwam nog tijdens het fietsen een sinaasappel bij.
Thuis nog 2 plakjes roggebrood voor ik ging koken
's Avonds eet ik nog ongeveer 600 aan avondeten en zo'n klein ijsje is 59 kcal![]()
Gister 2000 kcal op.
Als ik beter wil verdelen denk ik dat ik overdag meer moet eten en 's avonds koolhydraatarmer moet eten (wil ik niet meer kcal eten). Maar met m'n avondeten heb ik juist de meeste variatie, dus dat vind ik zo jammer...
Prima hoor. Artsen zijn namelijk slechte patiëntenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, beetje raar om dit tegen een arts te zeggen, maar ik vind het raar dat je je met deze hoeveelheden eten slap voelt.Heb je je bloed weleens laten testen?
Of kan ik dit écht niet maken?
Ja, maar Puff eet haske goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij gaat het er niet echt om hoeveel kcal ik eet, maar hoeveel snelle carbs erin zitten. Gisteren had ik als ontbijt een soort veredeld witbrood gegeten met te veel koffie erbij, en ik kon de rest van de dag niet meer ophouden met eten. Dat ik echt vol zat maar me nog steeds flauw voelde zeg maar.
*kop uit zand trekt*quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verder zijn er niet zo veel voor-de-hand-liggende zaken die ik zo kan bedenken eigenlijk. Diabetes lijkt me ook onwaarschijnlijk. *kop in het zand steekt*
Quoi?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
345 gram Sperziebonen blik/glas (345 gr.)
Misschien een klein beetje gemerkt dat je daarna wilde eten?quote:80 gram Limonadesiroop (80 gr.)
Wit brood is natuurlijk écht slecht maar "gewoon" bruin brood (dus niet volkoren) of alleen fruit als T heeft dat effect soms ook al.quote:
Ja dat vind ik echt lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Quoi?
[..]
Misschien een klein beetje gemerkt dat je daarna wilde eten?
Schildklier kan te hard of te traag hèquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht dat je met schildklierproblemen juist slecht afviel?![]()
Tevens potvergnorf, ik wacht op een buslading bestelde boeken voor Le Scriptie, komen er net 3 pakketjes binnen, dus ik dacht, yeaah, binnehhh!Zijn het de twee boeken die vriendje besteld had, plus 2 dvds
Symptoombestrijding.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Probability het volgende:
Vriendje heeft mij aangepraat dat ik suiker nodig heb om op te staan. Omdat ik altijd een vaatdoek ben 's ochtends en out ga/bijna out ga. 's middags/'s avonds voel ik mij wel top.
Ja, maar van wat? Normaal eet ik btw geen chocolade, maar nu deze dagen wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |