ja, ik vond toch een plaatje...quote:
ja, heb een paar witte balerina's, inderdaad. Nu hopen dat het op tijd binnenkomt. Moet uit de UK komen, en ik heb uiterlijk tot de 29ste, dan ga ik naar Duitsland..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Ballerinas van HenkKlaasPietWim eronder en klaar ben je!
fixedquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Coole jurk jagär!
Ik moet ook gaan nadenken over bruiloftskleding, ik en mn vriend mijn vriend en ik zijn in oktober ceremoniemeesters bij vrienden van ons
Zometeen stap ik met een vriendin in de auto naar de achterhoek, gaan we de aanstaande bruid helpen een sluier en schoenen e.d. uit te zoeken bij de jurk! Ik hoop dat het niet al te lang duurt, zo'n bruidswinkel lijkt me niet echt wat![]()
Whehehe, ik had eerst vriendje er niet bij staan, en had geen zin om het te veranderen, ik dacht daar zal niemand op letten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fixed.
Balen zeg, Mo! En slordig idd.
Enfin. Boodschappen doen.
Idd!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whehehe, ik had eerst vriendje er niet bij staan, en had geen zin om het te veranderen, ik dacht daar zal niemand op letten.
I should have known better......
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd!![]()
Ik wist vorige zomer al wie HPKW is. [/helder lichtoldbie]
ja, en ja... *zucht*quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Jagar!!
Balen Mo! Je verheugde je er zo op. Wel slordig dat ze dat niet hadden opgemerkt?
Enfin, fietsen
Tot en met de 17e een sample sale in hun winkel in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens iets meer info over United Nude sales?? Gaarne?
vast wel. De winkels, in ieder geval. De bruiloft is pas op 7 mei, maar ik ga de 30ste naar duitsland al..quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Leuke jurk jagar!! Maar wat nu als ie niet mooi staat? Heb je een alternatief, eventueel?
Heb je geen creditcard?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, op die site staan best dingen die ik tof vindt. En ik ben vrij vandaagMaar ik ben enorm blut
en ik mag niets kopen tot ik loon heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |