Heb jij brede of smalle voeten? Smal hier, dus ben benieuwd of het mij gaat passen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
![]()
De Fold schoenen heb ik wel eens gepast en die zitten geweldig, ze hadden alleen de kleur die ik wilde niet in mijn maat.
Ja, dat vond ik ook!! Net de armadillo'squote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdacht
Ik dacht altijd dat ik vrij brede voeten heb, maar qua bergschoenen heb ik het merk dat smal valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij brede of smalle voeten? Smal hier, dus ben benieuwd of het mij gaat passen.
Die schoenen zijn ook gemaakt vanuit de architectuur, de eerste is gebaseerd op een stoel, dus sta er niet van te kijken.quote:
Geen idee of Fred me past, dat waren die wikkellaarzen toch? Wil weleens komen passen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli, had jij eventueel nog interesse in die Fredjes van mij? Ik draag ze amper en dat vind ik eigenlijk best zonde. Heb ze nu 3x aangehad ofzo.
Maat 40 en idd die wikkellaarzen ja. Ze zijn me stiekem toch net een halve maat te klein. Voor een zit-avondje gaat het best, maar jaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee of Fred me past, dat waren die wikkellaarzen toch? Wil weleens komen passen.
/les 1 hoe nodig je jezelf uit
Het zal je niet verbazen, maar ikquote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zit er trouwens op alle ballerina's zo'n onwijs stom strikje? Ik knip die dingen altijd al van bh's, maar waarom duiken ze nou ook dáár op. Ik ben niet zo'n strikjes-/kantjes-/roezeltjes type.
Mag ik trouwens ook eens een PM?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik vrij brede voeten heb, maar qua bergschoenen heb ik het merk dat smal valt.Dus kennelijk valt het wel mee.
Ik heb wel een hoge wreef en daar is de Fold geweldig voor, want dat is gewoon elastiek.
Zo, ik ga er even wat pijnstillers ingooien.Volgens mij is mn bot aan het helen ineens en dat doet pijn.
Je hebt toch een plaatje?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
jurk die ik gekocht heb voor bruiloft! Wat vinden jullie?
Kan zo snel geen plaatje vinden...
Ziet er leuk uit! Ballerinas van HenkKlaasPietWim eronder en klaar ben je!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ze laatst al bijna in m'n winkelmandje, maar ik was bang dat ze niet lekker zouden lopen. Ze hebben wel meerdere motiefjes enzo, toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Merel het volgende:
Het is stof en geen hard stukje tussen je tenen Vik. Ik heb in ieder geval nergens last van en ik heb er dit weekend echt veel op gelopen. Ze zijn er ook in andere stofjes.
Maar nu niet allemaal mijn slippers kopen hč![]()
Ik heb trouwens ook wedges van Tommy. Normaal ben ik niet zo'n merkentyp, maar voor zomerschoeisel trekt dit me wel aan steeds
cute!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |