oh de hel. dat moesten wij als "project" doen aan t einde van de brugklasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
500 meter zwemmen (open water)
20km fietsen
5km hardlopen
Maar dit is een 1/8 triathlon hè?
Die neus vind ik ook niet zo mooi, maar daar ging het nu juist wel om, dat de koetjes m'n tenen niet pletten.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muv de neus vind ik ze leuk!. Maar ik houd wel van stoer
.
Haha, cool! Die zou ik hooguit kopen uit vaderlandsliefde, maar niet om daadwerkelijk te dragen. Hooguit met carnaval, als sexy boerinnetje. Jammer zeg dat ik geen carnaval vierquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
[..]
Spijker er zo nog een balkie onder heur!
En anders:
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Merel het volgende:
Het is stof en geen hard stukje tussen je tenen Vik. Ik heb in ieder geval nergens last van en ik heb er dit weekend echt veel op gelopen. Ze zijn er ook in andere stofjes.
Maar nu niet allemaal mijn slippers kopen hè![]()
Ik heb trouwens ook wedges van Tommy. Normaal ben ik niet zo'n merkentyp, maar voor zomerschoeisel trekt dit me wel aan steeds
Rawrrr voethaar!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Carnaval? Wat is dat?
Nog nooit gevierd....
Ik ga deze zomer weer op deze door het land:
[ afbeelding ]
Zonder sokken! Incluis voethaar
Ik zag ze gisteren bij Van Dalen en nog ergens, ik geloof dr. Adams. Ze hebben ook echt leuke gympies van Hillfiger. Maar goed, die heb ik al helemáál niet nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
I like them, Merel!. Waar koop je zoiets?
Rapisardi heeft ook veel soorten slippers met zo'n extra band: http://slippers-online.skynetblogs.be/tag/rapisardiquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze weer ergens kan vinden, zou ik ze zo weer kopen! Geen flipflop voor mij, met zo'n extra bandje...
Te los.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
heel slank loopt straks op dezelfde slippers
ik vind dat er trouwens altijd heel pijnlijk uitzien, als mensen met heel verkrampte tenen in hun slippers lopen.. Zijn ze dan te groot/klein? Of zijn die mensen gewoon niet geschikt voor slippers?
Ik heb het lang niet altijd hoor, dat ik m'n tenen echt om het tussenschotje heen moet vouwen. Maar dat is denk ik wel dé reden dat die slippers niet goed zijn voor je voeten, nietwaar, Puff? Ik las iig eens dat veel huisartsen aan het einde van de zomer patiënten met 'slippervoeten' krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat er trouwens altijd heel pijnlijk uitzien, als mensen met heel verkrampte tenen in hun slippers lopen.. Zijn ze dan te groot/klein? Of zijn die mensen gewoon niet geschikt voor slippers?
Ik heb inderdaad ook dat ik ga 'klauwen', heel vervelend. Je gaat er ook heel debiel van lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het lang niet altijd hoor, dat ik m'n tenen echt om het tussenschotje heen moet vouwen. Maar dat is denk ik wel dé reden dat die slippers niet goed zijn voor je voeten, nietwaar, Puff? Ik las iig eens dat veel huisartsen aan het einde van de zomer patiënten met 'slippervoeten' krijgen.
Die eerste is leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Probability het volgende:
40 is goed te doen!! Die ga ik ook kopen, over 7 dagen!!
Ik wil ook nog graag wedges,
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog nieuwe vans, ik heb voor mijne echt 65 euro betaald
Wil denk ik zwarte of groene..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb gister en vandaag weer eens een dagje op hakken gelopen, heb nu een beetje last van mijn teentjes. Ik bewaar de hakken wel voor speciale gelegenheden, ik heb toch ook al lange benen zonder hakken..
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..quote:Op donderdag 14 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |