(dit artikel bedoelde ik)
 (dit artikel bedoelde ik) 

met een plak leverworst
 met een plak leverworst met boerenham, zilveruitjes
 met boerenham, zilveruitjes met kipfilet
 met kipfilet 

juist die goedkope zitten vaak super lekker! Mijn lievelingspaar heb ik een keer gratis gekregen bij de Ellequote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..
Van die dingen die je uit een bak bij het kruidvat vist voor 2.50 zijn nooit zo handig om een hele zomer op te lopen (niet eens een hele dag)

Jawellll, maar dan moet je wel weten welke je neemtquote:Op donderdag 14 april 2011 09:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
te los, te goedkoop (te plastic dan meestal dus) oid..
Van die dingen die je uit een bak bij het kruidvat vist voor 2.50 zijn nooit zo handig om een hele zomer op te lopen (niet eens een hele dag)
 Dikkere zool, met van die ovaaltjes bovenop
 Dikkere zool, met van die ovaaltjes bovenop   en even mee buigen, zodat je weet dat ie niet te stug is. Of te slap.
 en even mee buigen, zodat je weet dat ie niet te stug is. Of te slap.

Om je mooie tenen aan de wereld te laten zienquote:Op donderdag 14 april 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
De nieuwste schoenmode begrijp ik trouwens écht niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom?!
Je wilt sandalen en laarzen. Wáárom zou je beide schoensoorten willen combineren?!!!
Ik snap het niet.

maar ik kan geen fijne andere vinden
  maar ik kan geen fijne andere vinden  

Wanneer is dat? Alleen vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en voor de schoenenfans: United Nude heeft een Sample Sale bij hun winkel in Amsterdam.
Als ik had kunnen lopen, dan was ik gegaan. Geweldige schoenen zijn dat!
Design, hip en niet eens heel erg belachelijk duur.

Ohja, die van mij zijn ook mooiquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je mooie tenen aan de wereld te laten zien

Ah vandaar dat ik het niet snap, ik heb geen mooie tenenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je mooie tenen aan de wereld te laten zien
 .
.

Hoefde vandaag eigenlijk maar een halve te werken, maar als ik vandaag een hele dag werk kan ik volgende week donderdag vrij nemen en dan heb ik een lekker lang weekend.
 Hoefde vandaag eigenlijk maar een halve te werken, maar als ik vandaag een hele dag werk kan ik volgende week donderdag vrij nemen en dan heb ik een lekker lang weekend. 

Tot en met de 16e als ik het goed heb onthouden.quote:

Ik van een foto van Coquote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.unitednude.com/products
ik vind ze tof! Die bovenste kende ik al van de etalage van een dure winkel in utrecht

Dan zit ik morgen in A'damquote:Op donderdag 14 april 2011 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tot en met de 16e als ik het goed heb onthouden.
Zoek het even voor je op!

Ik wil ook!!!quote:If you live in Amsterdam, you can enjoy United Nude's "Sample Sale" with deep discounts April 14th, 15th, 16th, and 17th. For more info email amsterdam@unitednude.com or visit United|Nude - Amsterdam

Haha, ik kan wel voor je gaan.quote:

United Nude is inderdaad een leuk merk.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.unitednude.com/products
ik vind ze tof! Die bovenste kende ik al van de etalage van een dure winkel in utrecht

Whut?quote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |