Eensquote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Probability het volgende:
Oh, ik heb zin om geld uit te geven, maar het mag niet.
Spuit 614: die heb ik! En ik heb de slippers van Merel ook! Alleen in een ander stofje.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag je vorig jaar echt zoooveel! Vind ze ook echt wel leuk
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Probability het volgende:
Oh, ik heb zin om geld uit te geven, maar het mag niet.
Spelletje spelen om de tijd te verdrijven, maar de accu's van de controllers zijn leeg en ik kon de oplader niet vinden. Nu wel. En nu moet ik de tv nog op de juiste zender zien te krijgen met de universele ABquote:
Dat is wel lastig ja... Ik snap dat soort dingen ook nooit.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spelletje spelen om de tijd te verdrijven, maar de accu's van de controllers zijn leeg en ik kon de oplader niet vinden. Nu wel. En nu moet ik de tv nog op de juiste zender zien te krijgen met de universele AB.
Ik heb mn vrije dag ook te vroeg geloof ik. Al ging ik vast winkelen als ik geld hadquote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Ja, op een gegeven moment zijn alle dingen die je hebt gedaan (en die je doet als je een dagje vrij bent) niet leuk meer in mijn situatie. En het gamen gaat ook niet door, want ik ben blijkbaar gebanned van Xbox live oid
.
Ja, ik wil ook winkelen! Allemaal mooie zomerjurkjes kopen! En sandalen!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb mn vrije dag ook te vroeg geloof ik. Al ging ik vast winkelen als ik geld had
Cupcakes bakken? Ik was dat van plan, totdat ik bedacht dat ik alles nog moest kopenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik heb echt een bijzonder kort lontje vandaag en ik verveel me dood, maar wat ik wil gaan doen, kan niet, aangezien ik het benodigde niet kan vinden. Gekmakend.
Dat is nog eens geld uitgevenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
Mijlpaal! Voor het eerst meer dan 100 euro in m'n tank gemikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |