Zeiden ze van niet dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Donderdag zitten ze er ook weer met Europa League?
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs macho Verbeek was daar niet sterk genoeg voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
Niet muggenstiften, gewoon kijken!
Wat een neppe bek heeft die Yolanthe gekregen zeg...
Geweldigquote:Op donderdag 14 april 2011 18:20 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)Derksen-VI-Radio.htm
![]()
Uitzending Voetbal International van maandag 11 april 2011:quote:
Ik zat ook al te denken, en ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Johan het jurkje van Yolanthe heeft bemachtigd.
Hij zei zojuist bij de EL-uitzending dat ie iets geruild had.
Haha, nu je het zegt weet ik het eigenlijk wel zeker. Hij zat er zo bij te glunderen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Johan het jurkje van Yolanthe heeft bemachtigd.
Hij zei zojuist bij de EL-uitzending dat ie iets geruild had.
Dronken voeren en hard in der reet pakken, Johan!quote:
Oh dacht eerst dat het Babsje was, maar nu ik dit topic lees komt Yolanthe ook aardig overeenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef no1uknow het volgende:
Wilfred net op RTL7:
"Johan neemt een bijzonder attribuut mee, van een dame waar hij vroeger niet echt mee 'on speaking terms' was, maar misschien verklap ik al teveel"
Iemand enig idee waar hij het over heeft?
Toen had ze nog wel iets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef Nober het volgende:
Was deze al geplaatst? (Dit brengt Johan vanavond mee!)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef Nober het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Uitzending Voetbal International van maandag 11 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)_International_s.mp4
Amsterdam-Zuid ftwquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef Nober het volgende:
Vanaf 5:20 (tenzij je alle tijd hebt)
Ik vrees dat het een voorbinddildo is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:14 schreef no1uknow het volgende:
Wilfred net op RTL7:
"Johan neemt een bijzonder attribuut mee, van een dame waar hij vroeger niet echt mee 'on speaking terms' was, maar misschien verklap ik al teveel"
Iemand enig idee waar hij het over heeft?
Het kan mij niet echt boeien waar deze korte film is opgenomen, het gaat mij om die scène!quote:
Die lach van Johanquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef bascross het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/7b300f21-aa4e-38dd-8abc-55968d1b3795/
Hier kan je het moment van Johan terugzien, na de samenvatting van Twente. Vanaf 27.45.
Ik niet, maar ik had niet door dat het hierdoor kwamquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:01 schreef Nober het volgende:
Volgens Rene hebben er een hoop een slapeloze nacht gehad na Johan's aankondiging, ik heb goed geslapen.
[..]
Het kan mij niet echt boeien waar deze korte film is opgenomen, het gaat mij om die scène!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand een gifje van Johan gisteren toen ie zo in zijn handen wreef?
quote:
DJ, je bent er . yaaay..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah Johan heeft zijn NEC verzameling meegenomen zo te zien
Mwah. Maar wel een baas hoor die Derksen. Hoe die er ook over praatquote:
Zonder make up ziet ze er niet uit. Maar daar echt welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mwah. Maar wel een baas hoor die Derksen. Hoe die er ook over praat
Ik kijk naar de show, ipv constant naar mijn computerschermquote:
Jij post juist 1 van de meestequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik kijk naar de show, ipv constant naar mijn computerscherm
Goed zo jongenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
ik heb een TV kaart in m'n PC en m'n PC vervolgens weer op de TV aangeslotenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, toen het net begonnen was jaquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Jmsls het volgende:
Boeie je kan toch ook met je laptop tv kijken
Jij bent een voorbeeld voor ons alle.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd met nekkramp te draaien hiero. Maar ja, je doet het graag he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tv gedraaid, ik zelf beetje gedraaid en kan beide tegelijk
Heb het altijd zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tv gedraaid, ik zelf beetje gedraaid en kan beide tegelijk
Ah oke, dacht al. Is slecht voor je ogen geen licht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja komt door de camera
Rechts zie je ook een beetje licht...
Gelukkig heb ik kaarsjes aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ah oke, dacht al. Is slecht voor je ogen geen licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
En uiteindelijk zit hij op tv en heb jij meer dan 400.000 posts op een forum.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die gast vroeger sloegen we ze in elkaar als ze zo'n trui aan hadden me blouse eronder.
Ik heb een FA geneukt hij plast nog steeds in bed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit hij op tv en heb jij meer dan 400.000 posts op een forum.
Niet arrogant, gewoon levensgevaarlijk.quote:
Een FA?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een FA geneukt hij plast nog steeds in bed.
Mooiste vrouw van Fok.quote:
Mooiste vrouw? Ze was 50?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van Fok.
De moeder van Schelvis roept nog steeds dat ie binnen moet komen omdat het eten warm is.
Ja ik vind het altijd maar gezeik, de mening van Gijp veranderd echt te vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV zo speelt als de eerste helft gaat het geen 3-1 worden...
SCH ?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een FA geneukt hij plast nog steeds in bed.
Zat er niet ver vandaan.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd naar Jan Joost gaan als de wedstrijd net 10 minuten bezig is
Aha.quote:
Als ie shmoopy ziet wel weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Dan heb je alle redenen om iemand als Schelvis belachelijk te maken ja. Hij zal wel stikjaloers zijn als hij dit hoort.
Die doelpunten vielen op ongelukkige momenten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Net alsof Feyenoord uberhaupt van PSV kan winnen.
10-0 was het.
Kan wel. Maar, feyenoord supportersquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Net alsof Feyenoord uberhaupt van PSV kan winnen.
10-0 was het.
Dat is op een training verlies eisen inderdaad, nu maar hopen dat het niet zover komt. Want dat was voor mij echt een dieptepunt.quote:
Psychologisch ongelukkige momenten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die doelpunten vielen op ongelukkige momenten...
Ging over maadag met dat gedoe bij Sparta. Was niemand blij mee, maar sponsorzaken waar Johan enzo de dupe van wordenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die doelpunten vielen op ongelukkige momenten...
Er is helemaal geen sprake van dat Feyenoord-supporters expres zouden willen verliezen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is op een training verlies eisen inderdaad, nu maar hopen dat het niet zover komt. Want dat was voor mij echt een dieptepunt.
Oh, oké. Ik weet het nu...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ging over maadag met dat gedoe bij Sparta. Was niemand blij mee, maar sponsorzaken waar Johan enzo de dupe van worden.
Ik zeg ook nu maar hopen dat het niet zover komt. Al moet ik wel toegeven dat geruchten over Feyenoord opgevangen bij Sparta niet echt betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van dat Feyenoord-supporters expres zouden willen verliezen.
Dat je dat nog liever doet dan een 10-0 vernedering recht te zetten door PSV geen kampioen te maken is trouwens wel heel triest hoor, buiten het feit dat Feyenoord simpelweg niet in staat is om van PSV te winnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is op een training verlies eisen inderdaad, nu maar hopen dat het niet zover komt. Want dat was voor mij echt een dieptepunt.
nee maar ze kunnen ook verliezen en dat doen ze dan niet expres.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik acht Feyenoord niet kansloos tegen Psv.
yep...en als Feyenoord die eerste kans had benut, dan was het een hele andere wedstrijd geworden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Psychologisch ongelukkige momenten?
Ik zou het liefst van Mario een bewijsbandje krijgen dat hij ze straftraining geeft als ze zulk wanprestaat leverenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen ook verliezen en dat doen ze dan niet expres.
Ik sowieso zondag niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef Merkie het volgende:
Niemand wil dat Feyenoord verliest. Is bullshit.
Co Adriaanse en Felix Magath acht ik daartoe sneller in staat...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst van Mario een bewijsbandje krijgen dat hij ze straftraining geeft als ze zulk wanprestaat leveren
Naar het bosrijden en autosleutels innemen of paaseieren onder dwang zoeken en deze dan niet verstoppen? Adriaanse blijft een heldquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co Adriaanse en Felix Magath acht ik daartoe sneller in staat...
Onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dan van PSV willen winnen als ik Feyenoorder was. Iedere keer als een Ajacied dan zegt 'wij zijn kampioen' zeg jij 'door ons'.
Uhm, en dat willen ze juist nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dan van PSV willen winnen als ik Feyenoorder was. Iedere keer als een Ajacied dan zegt 'wij zijn kampioen' zeg jij 'door ons'.
Dat eerste. Hebben die jongens echt iets te doen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar het bosrijden en autosleutels innemen of paaseieren onder dwang zoeken en deze dan niet verstoppen? Adriaanse blijft een held
Gefeliciteerd met de Gouden Droeftoeter Award 2011 !quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Feyenoord moet PSV gewoon laten winnen...
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
nogmaals. knvb moet gewoon dit soort wangedrag van supporters straffen door feyenorod expres 3 punten te geven. hebben die feyenoorders hun speen ook weer op
Het blijft een gerucht opgevangen bij Sparta hequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
nogmaals. knvb moet gewoon dit soort wangedrag van supporters straffen door feyenorod expres 3 punten te geven. hebben die feyenoorders hun speen ook weer op
Het probleem is niet dat die 'supporters' geen drie punten willen, maar ze willen niet dat PSV drie punten verliest en zodoende Ajax vrij baan geeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo ken ik dat verhaal niet, ik kijk altijd VI.
Wat doe je dan als zo'n blaag van 15 je een kaart geeft?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben op mijn 20de ook wel is scheidsrechters van 15 tegengekomen. Ik weet niet wat ik van dispensatie voor scheidsrechters moet denken
Ik mocht het veld niet meer in totdat er geen druppeltje bloed meer aan mijn knie zat... maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat doe je dan als zo'n blaag van 15 je een kaart geeft?
Hoelang gaan die banden van Continental eigenlijk mee???quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is grappig want "Een band voor het leven" verwijst naar de sponsor (Continental Banden)
Hahaha
Nou ik vond 'banden schieten' toch leuker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is grappig want "Een band voor het leven" verwijst naar de sponsor (Continental Banden)
Hahaha
Moet het ook nuanceren, geweldige TV natuurlijk maar voor VI begrippen matig (in mijn ogen dan). Maar het kan natuurlijk niet iedere keer top zijn..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ik heb me weer prima vermaakt
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ie a la Tijl is gedumpt...
Die kop van die kerel links is hilarischerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die scheids een knipoog gaf aan de man in het vogelpak.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Die kop van die kerel links is hilarischer
Ik sla dat ouwelullen gezeik tegenwoordig gewoon over!quote:
Straks doen ze Anno 1995 met Overmars, Davids en Litmanen...dan vinden we het wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik sla dat ouwelullen gezeik tegenwoordig gewoon over!
Bekendere voetballers zou helpen ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks doen ze Anno 1995 met Overmars, Davids en Litmanen...dan vinden we het wel leuk
Het gaat tegenwoordig veel sneller, alvast bedankt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 15 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)_International_s.mp4
Gelukkig welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ie a la Tijl is gedumpt...
Gelukkig wel? Hoezo dat nou weer, Wouter Bos is tien keer leuker om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhalsquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Gelukkig welTijl had het niet begrepen. Da's het verschil tussen leuk zijn en leuk doen. Tijl wilde ook leuk zijn: lukte niet, ging 'ie maar leuk doen. Was nog erger. Zoiets wat Kraaij de laatste 2 x ook deed. Is niet echt en dus niet leuk (meer).
Tijl voegde verder aan de (voetbal-) discussie ook nog eens niets toe.
Rob Stenders mag wat mij betreft ook wegblijven.
Jakhals Eric vind ik daarentegen best oké.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig wel? Hoezo dat nou weer, Wouter Bos is tien keer leuker om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhals) die daar aanschuiven.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:23 schreef pberends het volgende:
Die Jakhals Erik lult tenminste nog goed mee.
Wil je vechten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef msnk het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Gooi je zelf in de prullenbak man!
Check die tata stoer doen ga, ga loezoe vriend.quote:
Er stond letterlijk in mijn post het volgende:quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:25 schreef pberends het volgende:
Maar goed, over die Jakhals kun je van mening verschillen, maar zeg niet dat Wouter Bos ook maar iets aan het programma toevoegt.
Haal eruit wat je wil, ik geef enkel aan dat hij tien keer leuker is om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhalsquote:Wouter Bos is tien keer leuker om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhals) die daar aanschuiven.
Dat zeg ik; het is een prima politicus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar sinds dat Wouter zei dat een WK organiseren uiteindelijk geld kost ipv opbrengt verkondigt Johan dat wel overal en is hij tegen een WK in Nederland omdat bijstandsmoeders het zwaar hebben. Wouter heeft wel invloed.
Je hebt gelijk, je vindt Wouter dus ook butt in VI?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Check die tata stoer doen ga, ga loezoe vriend.
[..]
Er stond letterlijk in mijn post het volgende:
[..]
Haal eruit wat je wil, ik geef enkel aan dat hij tien keer leuker is om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhals) die daar aanschuiven.
Ik kan betere gasten bedenken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je vindt Wouter dus ook butt in VI?
FRENKIE!quote:
vandaar dat ik met 'gelukkig wel' Tijl Beckand bedoeldequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Gelukkig wel? Hoezo dat nou weer, Wouter Bos is tien keer leuker om te zien dan 70% van de dropstaven (zoals die Jakhals) die daar aanschuiven.
Bijvoorbeeldquote:
Dacht al dat je dat bedoelde, maar aangezien je quote over Wouter Bos gingquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef schaap001 het volgende:
[..]
vandaar dat ik met 'gelukkig wel' Tijl Beckand bedoeldeWouter Bos is inderdaad best ok.
Die Bos is toch al lang niet meer serieus te nemen? Wel zielig dat Johan daar helemaal niets over zegt, maarja hij heeft dan ook echt geen verstand van politiek. Niet dat dat moet als sportjournalist. Maar wat ie gister zei vond ik ook wel weer zeer slecht: hij houdt nu liever feiten onder tafel dan dat hij iemand aan de schandpaal nagelt... ik snap ook ineens z'n goede relatie met Woutertje...quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, ben ik wel met je eens ja. Bij hem wordt het ook altijd voetbalinhoudelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:40 schreef Eenskijken het volgende:
Emile Schelvis vind ik nog de beste gastheeft leuke humor, maakt ook gewoon grapjes met rené en johan en heeft ook verstand van voetbal.
Dat zou wel lachen zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:46 schreef schaap001 het volgende:
Misschien moet Gijp maar een keertje z'n maat Mario meenemen: die is best assertief en ook niet op z'n mondje gevallen meestal en met hem valt er een hoop te bespreken.
waarom nemen ze geen oud voetballers ??quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:46 schreef schaap001 het volgende:
tja, nóg een lolbroek erbij zetten heeft weinig zin (Tijl, Kraaij)... Raoul Heertje vind ik persoonlijk dan weer wel grappig, maar heeft bij VI ook niks te zoeken. John de Mol zwijgt de hele uitzending, Rob Stenders verafgood Johan en René alleen maar..... tja: het valt niet mee om een goeie te vinden. De meesten uit de voetbalwereld durven/willen niet.
Maar goed: alles beter dan Ronald 'PSV' Waterreus of Youri 'Kan-geen-volledige-Nederlandse-zin-in-één-keer-uitspreken' Mulder.
Misschien moet Gijp maar een keertje z'n maat Mario meenemen: die is best assertief en ook niet op z'n mondje gevallen meestal en met hem valt er een hoop te bespreken.
Hansie en Boskamp is ook leuk, maar dat slaan, schreeuwen en vloeken hoeft van mij ook niet elke week.quote:Op zondag 17 april 2011 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niks met die Wouter Bos. Hij slaat niet, hij schuimbekt niet en hij vloekt niet. Zet er gewoon Hansie of Boskamp neer.
Klopt. Maar ik moet nog bijkomen van Hansie Hansie, en Boskamp bij Sparta.quote:Op zondag 17 april 2011 01:35 schreef DrDentz het volgende:
We hadden vrijdag al een rustige uitzending.
Maandag hadden ze 698.000 kijkers hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Wel matige kijkcijfers afgelopen maandag: 484.000 slechts, waar ze normaal zo rond de 700.000 á 800.000 scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |