Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik heb nu wel ontvangst in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ik had een 6230i, maar die moest ik bijna dagelijks aan en uit zetten om bereik te hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb zakelijk ook een nokia, prima toestellen.![]()
Wat is je telefoonnummerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
wennen hoor, zo een nieuwe telefoon
opeens heb ik bereik in huis
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
TVPHet is wel veel blond wat je post hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een week geleden voor het eerst met mijn telefoon gebeld(had 'm al 5 maanden
)
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een week geleden voor het eerst met mijn telefoon gebeld(had 'm al 5 maanden
)
Ik bel sowieso nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bel zelf ook nooit met mijn mobiel, dan pak ik mooi de vaste lijn.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
TVPdie van vanmiddag was mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal de feedback meenemen naar het volgende topic!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel veel blond wat je post hoor
Zijn die dingen nog verkrijgbaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
o, het is een C1, maar ik kan er niet in rijden
[ afbeelding ]
Ach, je kan gebeld worden en er mee bellen, en waarschijnlijk smsen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel heul erg back to basic.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eenschquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van vanmiddag was mooier
Flessiequote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Rare Dingen Dag vandaag![]()
Hoi vriendjes en vriendinnetjes
Kijk, da's al beterquote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel heul erg back to basic.
[ afbeelding ]
Dees heb ik van mijn baas gekregen, in bruikleen dat wel natuurlijk.
Dat vond ik ook. Maar ja, stoppen net voor je hoogtepunt is ook matig.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu wel ontvangst in huis![]()
nu nog vrienden die mijn nummer hebben
Ik kan volgende maand een nieuw toestel uitzoeken met abboquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Maraca het volgende:
Ik weet pas in september wat voor mobieltje ik van de baas krijg
Wat een ramp!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
Moet het met deze doen voorlopig
[ afbeelding ]
Camera valt echt tegenquote:
Ik ga naar sim-onlyquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand een nieuw toestel uitzoeken met abbo![]()
Werd tijd ook want deze heeft echt kuren
Ik mag nog ruim een jaar met dezequote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan volgende maand een nieuw toestel uitzoeken met abbo![]()
Werd tijd ook want deze heeft echt kuren
BB met goede camera, nopequote:
Zit ik sinds kort opquote:
Als die het al doet, heb er al 3 terug laten sturen wegens totale crash.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
BB met goede camera, nopeZelfs de Torch maakt verschrikkelijk slechte foto's...
Lolaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensch
[..]
Flessielong time no speak
Hoe is het?
Nogmaals; ik snap niet wat iedereen zo übergeweldig vindt aan een Blackberryquote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit ik sinds kort op
[..]
Als die het al doet, heb er al 3 terug laten sturen wegens totale crash.
Hoezo rare dag? Fijn dat het goed gaat..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lola![]()
Ja wel goed hoorRare dag vandaag
maar niks negatiefs iig
Vooral voor werk gerelateerde zaken mbt beveiliging voor data, etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nogmaals; ik snap niet wat iedereen zo übergeweldig vindt aan een Blackberry
Ik bedoel onder jongerenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Vooral voor werk gerelateerde zaken mbt beveiliging voor data, etc.
Al die internet meuk vooral geloof ik. Geen idee, val niet meer onder de jongeren.quote:
Vanochtend naar de tandarts en vanmiddag naar Antwerpen geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo rare dag? Fijn dat het goed gaat..staan er nog leuke tripjes op de planning?
Internet op foon isquote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Al die internet meuk vooral geloof ik. Geen idee, val niet meer onder de jongeren.
Yup, erg lekkerquote:
Yupquote:
Haha ja!quote:
We schrijven inmiddels 13 april 2011, Roosendaal NS, Spoor 1aquote:Sinds 4 juli 1996 voorziet de Thalys in hogesnelheidsdiensten tussen Amsterdam, Brussel en Parijs.
Mijn vriend heeft de desire HD ik denk dat ik voor de Z ga... of de nieuwe samsung galaxy s IIquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend naar de tandarts en vanmiddag naar Antwerpen geweest
Ik heb prive de Desire Z.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft de desire HD ik denk dat ik voor de Z ga... of de nieuwe samsung galaxy s II
Maar goed ik ga me daar wel in verdiepen als het zover is
[..]
Antwerpen
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niks geen hoge snelheidquote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze is echt Champions League niveau
Goed opletten.
Voorkennis (van wikipedia):
[..]
We schrijven inmiddels 13 april 2011, Roosendaal NS, Spoor 1a
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat gaat dus over een trein die al minstens VIJFTIEN jaar niet meer rijdt
En dan krijg ik dus nu net een mailtje van NS HiSpeed met als subject: Geef uw mening over de informatievoorziening op onze perrons.
Is het niet om te gillen gewoon?![]()
Ja dat vind ik wel erg fijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb prive de Desire Z.
Gewoon goed, mét een qwerty toetsenbordje!
barsten heb ik ookquote:
Ja, want we hebben koffiequote:
Mijne heeft ook al gezwommen jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
barsten heb ik ook
En hij heeft al een paar keer gezwommen in bad
In de wc gelegen
En veel gevallen dus
Maar hij leeft nogMijn iphone
De 5800?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks geen hoge snelheidJa in stil staan
[..]
Ja dat vind ik wel erg fijn
ik heb nu de nokia xpress music, fijn ding hoor nooit problemen mee, maar ja batterij wordt minder, loopt af en toe vast .. wordt tijd voor een nieuwe
Koleremobieltjes SCquote:
Ja de 5800quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De 5800?
Die had ik voor mijn Blackberry.Ook een heel fijn toestel alleen ging ie random uit. Zomaar, opeens.
En we hebben cantucciniquote:
Alleen als je me komt halen van het station in Zwollequote:
ja, met deze welquote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
[..]
lukt het een beetje? mobiel fokken
Alleen begint hij nu wel wat langZamer te worden, ik wacht op de iPhone 5quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne heeft ook al gezwommen ja
Vinden ze leuk denk ik
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen begint hij nu wel wat langZamer te worden, ik wacht op de iPhone 5
Mijn abbo loopt tot 03-2012, dus in decemberquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook
Mag tussen sept en dec een nieuwe, dus hoop dat ie in die tijd uitkomt
rond die tijd mag ik ook een nieuwequote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook
Mag tussen sept en dec een nieuwe, dus hoop dat ie in die tijd uitkomt
Dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wat ik zonder mijn iPhone moet
Ik ben verslaafd aan dat ding
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rond die tijd mag ik ook een nieuwe
wordt een HTC
een HTC nemenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wat ik zonder mijn iPhone moet
Ik ben verslaafd aan dat ding
Ik heb ook wel eens met een BB gespeeld, maar wat een ondingenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus
Ik zou geen andere meer willen
Kan er ook echt niet mee omgaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een BB gespeeld, maar wat een ondingen
Natuurlijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Toekito het volgende:
Mag ik mijn mening eerlijk geven ook als ik andere daar misschien mee beledig?
Ik heb op Benny zijn HTC gespeeld maar vind het gewoon niksquote:
Simlockvrije met een simonly?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
Jullie hebben allemaal coole telefoons.
Ik heb een bejaarde samsung die je zo open moet klappen, zonder camera of iets.
Heb al een paar keer een nieuwe willen halen alleen ik vind de telefoons met mijn provider (die ik wil houden) nooit leuk.
en hoezo dat ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi!
Ik vond de vorige KSC leuker.
Vorige topic?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi!
Ik vond de vorige KSC leuker.
Simlockvrij is de Touchwiz (die ik eerst wilde) nog meer dan 150 euro ofzo, en dat heb ik er weer niet voor over.quote:
Iphone: Het apparaat voor vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op Benny zijn HTC gespeeld maar vind het gewoon niks
Maar ben ook Apple verslaafd hoor
Ben nu hard aan het sparen voor een iMac
Dat heb ik dus met mijn iPod.. Die snàp ik ten minste.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iphone: Het apparaat voor vrouwenALles makkelijk en snel te vinden.
* Crazy-M hoeft geen telefoon die voor hem denkt
Nou ja misschien wel, lekker simpelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook voor een HTC gaan hoor als ik moest kiezenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe, dat zie je niet vaak meerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van mijn telefoon die kan bellen en smsenKost geen drol in de maand en doet wat ie moet doen
Oh en de batterij gaat ook een week mee
Wil je het niet over 1 kam scheren? Applequote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je het niet over 1 kam scheren? AppleDaarnaast denk ik graag voor mezelf en houd ik van ingewikkeld
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboquote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe, dat zie je niet vaak meer
zelfs mijn telefoon gaat maar paar dagen mee.
de zakelijke telefoon gaat een week mee
Ik gebruik Tux en denk heel graag zelf kritisch naquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
Zo zeggen we het ook op het werk:
We willen zelf denken en niet de apparatuur. ook al gaat het tegenwoordig steeds meer die kant op.
Als gebruiker merk je het niet. als iemand die er veel mee bezig is merk je het wel
Ik betaal 7,50 in de maandquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
* Crazy-M heeft een 12 megapixel op zijn telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
Ik heb ook een goede digicam, maar die heb ik lang niet altijd bij me, net als mijn laptop. En als je dan onderweg bent, of je komt ergens iets tegen waar je een foto van wilt maken dan is het dondersmakkelijk als dat even snel met mobieltje kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik betaalde eerst 4,50quote:
Mijn zus heeft ook zo iets. Ze heeft hem gister voor de derde keer geloof ik voor reparatie opgestuurd.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft een 12 megapixel op zijn telefoon
sony ericson satio. fijn ding opzich maar liep toen al te twijfelen over een htc
De Sc in TTK heet LPT hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De TTKSC dus,
Telefoon, THee en Koffie SC
Satio wilde ik eerst ook, maar toen zag ik dat ie full touch was, dus afgekeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sony ericson satio. fijn ding opzich maar liep toen al te twijfelen over een htc
Lekkerquote:
Ieder zijn ding tochquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop mee in de trein, lekker filmpjes kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook een goede digicam, maar die heb ik lang niet altijd bij me, net als mijn laptop. En als je dan onderweg bent, of je komt ergens iets tegen waar je een foto van wilt maken dan is het dondersmakkelijk als dat even snel met mobieltje kan.
Kun je al weer poepen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net een halve liter thee op, maar nu kan ik echt niks meer op
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb koffie met een smaakje
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je al weer poepen?
Caramelquote:
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je al weer poepen?
ha-ha-haquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberen.
Woehoequote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaal 2 dagen achter elkaar uit zich zelf
Komt dat ik ook weer meer brood mag enzokomt lekker op gang
En dat isquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberen.
Nee, echte koffie met caramelsyroopquote:
Ohhhhhhhh nog lekkerderderderquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echte koffie met caramelsyroop
Ik wacht nog even metquote:
Van koffie moet je poepenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
Van telefoons naar poepen, koffie en thee
Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ieder zijn ding toch
[..]
Ik heb mijn laptop mee in de trein, lekker filmpjes kijkenEn mijn digicam neem ik doorgaans ook mee als ik een dagje weg ga. En zo niet, dan niet
Ik vind dat dus niet zo heel belangrijk
Maar ieder z'n ding dus
En memmen!quote:
Alles in broekzak/jaszak frotten ftwquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.
Nee, temp is 18 dus valt mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weer koud in je huis? Ik heb net de verwarming op 21 gezet
Ben ik vandaag nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op moeheid houden
Niet meer zoveelquote:
TOen had ik trouwens wel een tas mee, maar dat was een overnightbag en die zat vol.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in broekzak/jaszak frotten ftw
Ik heb een ontwapenend gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet meer zoveel
Ik ga eind deze maand een nieuwe bh halen, gelijk mijn goede maat opmeten.
Omg waarom vertel ik dit tegen jou
Ik heb een handtas he?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.
Ben je al hier op 't station?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een handtas he?He en kom je me nou nog halen voor koekjes?
Ik ben er om kwart over 11, red je dat?quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
TOen had ik trouwens wel een tas mee, maar dat was een overnightbag en die zat vol.
Ik kijk ook altijd of broeken (vooral korte) genoeg zakken hebben.![]()
Jewel,quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er om kwart over 11, red je dat?![]()
weet niet vond het vroeger leuker. Is een gevoel. Weet niet hoe ik het moet zeggen.quote:
Wat kost jij?quote:
quote:
mja enigzins wel mee eensquote:
Ik werk niet vanavond. Dus ik kost niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kost jij?Of is wat koekjes ook goed?
Zeg kom je thuis te kort dat je altijd van die dames moet posten?quote:
ach gewoon meedoenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet vond het vroeger leuker. Is een gevoel. Weet niet hoe ik het moet zeggen.
Nou, dan mogen kreeften ook niet meer, maar dit is geloofje pestenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja enigzins wel mee eens
denk als jij niet verdoofd een mes op je keel krijgt, je ook niet blij bent
Whoa! Dat zou echt vet fijn zijn ivm lekke band en zere voetenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werk niet vanavond. Dus ik kost niets.
Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg kom je thuis te kort dat je altijd van die dames moet posten?
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!
Je band ga ik niet plakken hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whoa! Dat zou echt vet fijn zijn ivm lekke band en zere voeten![]()
![]()
maar heb het idee dat ik een vreemde ben hierquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gewoon meedoenzijn gewoon aantal nieuwe mensen bijgekomen en betekent dus ook de verhoudingen wat veranderen
zo gaat dat nu eenmaal
en zolang iedereen netjes gedraagt dan is het goed tochen gezelligheid maak je zelf
Nee hoor, daar hebben ze dat knopje tegenwoordig voorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!
maar dat ben je nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar heb het idee dat ik een vreemde ben hier
Nee nee nee, dat doe ik zelfquote:
Welk knopje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze dat knopje tegenwoordig voorEn tieten
![]()
Dat kan wel ff denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat doe ik zelfIk bedoelde thuisbrengen
![]()
Sorry, ik ben vervelend he?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volg topicquote:
quote:
Lutte! Long time no seequote:
Gekke Manquote:
Mariekequote:
Yeauuquote:
Oh ik dacht al: een tietknopje!quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ik je m'n nummer even dmen?
Misschien heeft haar moeder d'r zo al genoemd, geen idee. Even wiki'en.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jezelf juweel noemen als je zoeen 40 in een dozijn blondje bent
Sommige mensen noemen hun dochtertje Jewel bij de geboortequote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jezelf juweel noemen als je zoeen 40 in een dozijn blondje bent
Die heb ik welquote:
Toen ik nog niet meepostte?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet vond het vroeger leuker. Is een gevoel. Weet niet hoe ik het moet zeggen.
In dit geval wel: Jewel Kilcher heet ze in het echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen hun dochtertje Jewel bij de geboorte
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Valt mij altijd op, als iemand zoiets zegt, zegt nooit iemand: "Zo heeft d'r vader d'r genoemd" , altijd maar de moeder!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft haar moeder d'r zo al genoemd, geen idee. Even wiki'en.
Some people have all the luck!quote:
heeft met jou niks te maken raar konijnquote:
quote:
Kiek es aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval wel: Jewel Kilcher heet ze in het echt.
Omdat vrouwen meestal de achterlijke namen verzinnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt mij altijd op, als iemand zoiets zegt, zegt nooit iemand: "Zo heeft d'r vader d'r genoemd" , altijd maar de moeder!
Kindernamen #93quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat vrouwen meestal de achterlijke namen verzinnen.
Jij kent meer mensen hier dan ik!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook nog niet terug.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo terug, even gezicht scrubben, afspoelen en aankleden
Tot later
Raar?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeft met jou niks te maken raar konijn
Tot zoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo terug, even gezicht scrubben, afspoelen en aankleden
Tot later
whoops, ik ben hier ook van de niet zo gangbare namen daarom hebben ze die als 2e naam meegekregenquote:
Hou opquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Fee-Anne-Reine
Françoise-Madeleine-Hilde
Giulia-Elisabetta
Gwen-Anne
Kajira-Alicia-Cosette
Myrddin-Kaylah-Agnes
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat vrouwen meestal de achterlijke namen verzinnen.
Je neus groeitquote:
prettig gestoordquote:
wat een namenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Fee-Anne-Reine
Giulia-Elisabetta
Gwen-Anne
Kajira-Alicia-Cosette
Myrddin-Kaylah-Agnes
dan nog maar een keer: Heeeey Enfquote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Poging 23829383948394 om dit topic wél bij te houden en mee te posten.
Zal het lukken deze keerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Enfermera het volgende:
Enfelemationatidonisch persoontjequote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Enfermera het volgende:
Ferb!quote:
Niet iedereen vindt het prettigquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ferb!
Long time no see
Glad to see you back!![]()
Vuige kuthoeren zijn het, allemaal. Kan meteen al niet andersquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Fee-Anne-Reine
Giulia-Elisabetta
Gwen-Anne
Kajira-Alicia-Cosette
Myrddin-Kaylah-Agnes
Heeey crazyquote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat een namen
[..]
dan nog maar een keer: Heeeey Enf![]()
![]()
Dunnoquote:
Whut?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfelemationatidonisch persoontje![]()
Ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het prettig
ken er meerquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuige kuthoeren zijn het, allemaal. Kan meteen al niet anders
Kweenie, weet nooit hoe ik je moet noemen, dus typ ik je naam en een hele santekraam aan letters en termen erachteraanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Fee-Anne-Reine
Giulia-Elisabetta
Gwen-Anne
Kajira-Alicia-Cosette
Myrddin-Kaylah-Agnes
''heeey dochter, je bent een tof wijfquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn dochter Inge noemen. Alle Inges die ik ken zijn gewoon toffe wijven
zoeentje ken ik er ook inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kweenie, weet nooit hoe ik je moet noemen, dus typ ik je naam en een hele santekraam aan letters en termen erachteraan
Goed, met jou?quote:
Heb je iemand bezwangerdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoeentje ken ik er ook inderdaad
Lijsterbesje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
[..]
Goed, met jou?![]()
[..]
Heb je iemand bezwangerd
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
[..]
Goed, met jou?![]()
[..]
Heb je iemand bezwangerd
Je blijft van _A_ afquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura vind ik ook een prachtige naam
Maar dit vind ik originelerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
![]()
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Kuipjequote:
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.quote:
Dat is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?quote:
Ik en mijn eigen mixjes maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Of heb je geen ijsbad?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Dan krijgen we een hengstenbal daar, dus dat schiet nog niet opquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?
Je moet ook niet FOK!en tijdens taxirittenquote:
bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
Klopt wel bij TFM volgens mijquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
dat moet ik ook nog hebben voor de 14dequote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ik je m'n nummer even dmen?
Jaaaaaquote:
Daar zijn zoveel foute variaties op.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jeujquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
CeeAaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
geschorenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
Je hebt je baard eraf geschoren?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
quote:
quote:
nee scrubben gekkiesquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Gequote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Laura, een wereld vol verdriet en verder weet ik het niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waar
Flauwe mensen hier, niet op letten hoorquote:
[Single KSC'er mode]quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Ik ken wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Flauwe mensen hier, niet op letten hoor![]()
dat ookquote:
100% sure. Wat me er aan doet denken dat ik nog eens shure koptelefoons moet gaan testen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |