Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg kom je thuis te kort dat je altijd van die dames moet posten?
iddquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!
Je band ga ik niet plakken hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whoa! Dat zou echt vet fijn zijn ivm lekke band en zere voeten![]()
![]()
maar heb het idee dat ik een vreemde ben hierquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gewoon meedoenzijn gewoon aantal nieuwe mensen bijgekomen en betekent dus ook de verhoudingen wat veranderen
zo gaat dat nu eenmaal
en zolang iedereen netjes gedraagt dan is het goed tochen gezelligheid maak je zelf
Nee hoor, daar hebben ze dat knopje tegenwoordig voorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zei jewel. En tvps horen erbij. Daar wordt LL vrolijk van. Nu nog een non-blonde vinden voor volgend topic!
maar dat ben je nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar heb het idee dat ik een vreemde ben hier
Nee nee nee, dat doe ik zelfquote:
Welk knopje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze dat knopje tegenwoordig voorEn tieten
![]()
Dat kan wel ff denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat doe ik zelfIk bedoelde thuisbrengen
![]()
Sorry, ik ben vervelend he?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volg topicquote:
quote:
Lutte! Long time no seequote:
Gekke Manquote:
Mariekequote:
Yeauuquote:
Oh ik dacht al: een tietknopje!quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ik je m'n nummer even dmen?
Misschien heeft haar moeder d'r zo al genoemd, geen idee. Even wiki'en.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jezelf juweel noemen als je zoeen 40 in een dozijn blondje bent
Sommige mensen noemen hun dochtertje Jewel bij de geboortequote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jezelf juweel noemen als je zoeen 40 in een dozijn blondje bent
Die heb ik welquote:
Toen ik nog niet meepostte?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet niet vond het vroeger leuker. Is een gevoel. Weet niet hoe ik het moet zeggen.
In dit geval wel: Jewel Kilcher heet ze in het echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen hun dochtertje Jewel bij de geboorte
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Valt mij altijd op, als iemand zoiets zegt, zegt nooit iemand: "Zo heeft d'r vader d'r genoemd" , altijd maar de moeder!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft haar moeder d'r zo al genoemd, geen idee. Even wiki'en.
Some people have all the luck!quote:
heeft met jou niks te maken raar konijnquote:
quote:
Kiek es aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit geval wel: Jewel Kilcher heet ze in het echt.
Omdat vrouwen meestal de achterlijke namen verzinnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt mij altijd op, als iemand zoiets zegt, zegt nooit iemand: "Zo heeft d'r vader d'r genoemd" , altijd maar de moeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |