Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ieder zijn ding toch
[..]
Ik heb mijn laptop mee in de trein, lekker filmpjes kijkenEn mijn digicam neem ik doorgaans ook mee als ik een dagje weg ga. En zo niet, dan niet
Ik vind dat dus niet zo heel belangrijk
Maar ieder z'n ding dus
En memmen!quote:
Alles in broekzak/jaszak frotten ftwquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.
Nee, temp is 18 dus valt mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weer koud in je huis? Ik heb net de verwarming op 21 gezet
Ben ik vandaag nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op moeheid houden
Niet meer zoveelquote:
TOen had ik trouwens wel een tas mee, maar dat was een overnightbag en die zat vol.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in broekzak/jaszak frotten ftw
Ik heb een ontwapenend gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet meer zoveel
Ik ga eind deze maand een nieuwe bh halen, gelijk mijn goede maat opmeten.
Omg waarom vertel ik dit tegen jou
Ik heb een handtas he?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een tas mee, en zoals eergister naar het Gelredome vind ik het gewoon zonde, bang dat er wat mee gebeurt.
Ben je al hier op 't station?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een handtas he?He en kom je me nou nog halen voor koekjes?
Ik ben er om kwart over 11, red je dat?quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
TOen had ik trouwens wel een tas mee, maar dat was een overnightbag en die zat vol.
Ik kijk ook altijd of broeken (vooral korte) genoeg zakken hebben.![]()
Jewel,quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er om kwart over 11, red je dat?![]()
weet niet vond het vroeger leuker. Is een gevoel. Weet niet hoe ik het moet zeggen.quote:
Wat kost jij?quote:
quote:
mja enigzins wel mee eensquote:
Ik werk niet vanavond. Dus ik kost niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kost jij?Of is wat koekjes ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |