Kan er ook echt niet mee omgaanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een BB gespeeld, maar wat een ondingen
Natuurlijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Toekito het volgende:
Mag ik mijn mening eerlijk geven ook als ik andere daar misschien mee beledig?
Ik heb op Benny zijn HTC gespeeld maar vind het gewoon niksquote:
Simlockvrije met een simonly?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
Jullie hebben allemaal coole telefoons.
Ik heb een bejaarde samsung die je zo open moet klappen, zonder camera of iets.
Heb al een paar keer een nieuwe willen halen alleen ik vind de telefoons met mijn provider (die ik wil houden) nooit leuk.
en hoezo dat ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi!
Ik vond de vorige KSC leuker.
Vorige topic?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi!
Ik vond de vorige KSC leuker.
Simlockvrij is de Touchwiz (die ik eerst wilde) nog meer dan 150 euro ofzo, en dat heb ik er weer niet voor over.quote:
Iphone: Het apparaat voor vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op Benny zijn HTC gespeeld maar vind het gewoon niks
Maar ben ook Apple verslaafd hoor
Ben nu hard aan het sparen voor een iMac
Dat heb ik dus met mijn iPod.. Die snàp ik ten minste.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iphone: Het apparaat voor vrouwenALles makkelijk en snel te vinden.
* Crazy-M hoeft geen telefoon die voor hem denkt
Nou ja misschien wel, lekker simpelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook voor een HTC gaan hoor als ik moest kiezenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe, dat zie je niet vaak meerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van mijn telefoon die kan bellen en smsenKost geen drol in de maand en doet wat ie moet doen
Oh en de batterij gaat ook een week mee
Wil je het niet over 1 kam scheren? Applequote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je het niet over 1 kam scheren? AppleDaarnaast denk ik graag voor mezelf en houd ik van ingewikkeld
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboquote:Op woensdag 13 april 2011 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe, dat zie je niet vaak meer
zelfs mijn telefoon gaat maar paar dagen mee.
de zakelijke telefoon gaat een week mee
Ik gebruik Tux en denk heel graag zelf kritisch naquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
Zo zeggen we het ook op het werk:
We willen zelf denken en niet de apparatuur. ook al gaat het tegenwoordig steeds meer die kant op.
Als gebruiker merk je het niet. als iemand die er veel mee bezig is merk je het wel
Ik betaal 7,50 in de maandquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
* Crazy-M heeft een 12 megapixel op zijn telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
Ik heb ook een goede digicam, maar die heb ik lang niet altijd bij me, net als mijn laptop. En als je dan onderweg bent, of je komt ergens iets tegen waar je een foto van wilt maken dan is het dondersmakkelijk als dat even snel met mobieltje kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |