Ik betaal 7,50 in de maandquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
* Crazy-M heeft een 12 megapixel op zijn telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goede digicanm, dus waarom zou ik prutsen met een achterlijk slechte cam op een mobieltje, internetten doe ik veel liever op mijn laptop en ik ben niet bereid om meer dan 20 euro te betalen voor een aboDus ik betaal nu zo'n 11 euro in de maand en daar kan ik het prima mee redden
![]()
Ik heb ook een goede digicam, maar die heb ik lang niet altijd bij me, net als mijn laptop. En als je dan onderweg bent, of je komt ergens iets tegen waar je een foto van wilt maken dan is het dondersmakkelijk als dat even snel met mobieltje kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik betaalde eerst 4,50quote:
Mijn zus heeft ook zo iets. Ze heeft hem gister voor de derde keer geloof ik voor reparatie opgestuurd.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft een 12 megapixel op zijn telefoon
sony ericson satio. fijn ding opzich maar liep toen al te twijfelen over een htc
De Sc in TTK heet LPT hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De TTKSC dus,
Telefoon, THee en Koffie SC
Satio wilde ik eerst ook, maar toen zag ik dat ie full touch was, dus afgekeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sony ericson satio. fijn ding opzich maar liep toen al te twijfelen over een htc
Lekkerquote:
Ieder zijn ding tochquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop mee in de trein, lekker filmpjes kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook een goede digicam, maar die heb ik lang niet altijd bij me, net als mijn laptop. En als je dan onderweg bent, of je komt ergens iets tegen waar je een foto van wilt maken dan is het dondersmakkelijk als dat even snel met mobieltje kan.
Kun je al weer poepen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net een halve liter thee op, maar nu kan ik echt niks meer op
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb koffie met een smaakje
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je al weer poepen?
Caramelquote:
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je al weer poepen?
ha-ha-haquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberen.
Woehoequote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaal 2 dagen achter elkaar uit zich zelf
Komt dat ik ook weer meer brood mag enzokomt lekker op gang
En dat isquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo niet, dan moet ze eens een kop sathee proberen.
Nee, echte koffie met caramelsyroopquote:
Ohhhhhhhh nog lekkerderderderquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echte koffie met caramelsyroop
Ik wacht nog even metquote:
Van koffie moet je poepenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
Van telefoons naar poepen, koffie en thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |