Sofie staat niet in de top 3 hoor (geloof op 35)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef __Isis__ het volgende:
Uhm, dit was mijn eerste, hopelijk is het goed gegaan...
Ik sloot de laatste met:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Jeetjejom het volgende:
"Ashley, Samantha en Jessica, huiver!!!!
Zijn in mijn perceptie echt van die (ik weet niet meer wie hier de uitdrukking gebruikte) voortuinmensennamen. Hoop niet dat ik iemand tegen het hoofd stoot, maar het rijtje kan iedereen afmaken: kyano, delano, destiny, enz...
Niet mijn kop thee zeg maar"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hahaha, wij noemen dat ook voortuin-mensen, of ook wel galerij-mensen. Wist niet dat we daar niet uniek in waren, grappig!
Wij hebben Oliviagekozen voor ons meisje (tenzij ik onder invloed van hormonen toch nog wil veranderen natuurlijk). Sophie/Sofie vinden we ook heel leuk, maar niet gekozen ivm top 3 notering (in NL dan natuurlijk
)
ik herhaal: MINEquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef __Isis__ het volgende:
Wij hebben Oliviagekozen voor ons meisje (tenzij ik onder invloed van hormonen toch nog wil veranderen natuurlijk). Sophie/Sofie vinden we ook heel leuk, maar niet gekozen ivm top 3 notering (in NL dan natuurlijk
)
Ik vind Olivia ook echt bij Willow passenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef innepin het volgende:
[..]
ik herhaal: MINE
Hij wordt wel erg populair ineens zeg
Hahaha, ja Sofie vond ik dan weer het leukst en mijn vriend Sophie, of eigenlijk wilde hij nog het liefst Anne-Sophie, maar dat heb ik gevetoodquote:Sofie staat niet in de top 3 hoor (geloof op 35)![]()
We hebben wel getwijfeld over de naam, omdat het zo'n populaire naam is. Maar toch maar gekozen. Wij vinden hem mooi.
Hahaha, ja ik werd er een week of wat geleden hier al fijntjes op gewezen dat er al een claim op de naam lag, maar ja... zo gaat dat hè met zo'n mooie naam!quote:[..]
ik herhaal: MINE
Hij wordt wel erg populair ineens zeg
quote:
Sarah, Elora, Bastion.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij Spike moet ik altijd aan deze denken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |