Sofie staat niet in de top 3 hoor (geloof op 35)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef __Isis__ het volgende:
Uhm, dit was mijn eerste, hopelijk is het goed gegaan...
Ik sloot de laatste met:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Jeetjejom het volgende:
"Ashley, Samantha en Jessica, huiver!!!!
Zijn in mijn perceptie echt van die (ik weet niet meer wie hier de uitdrukking gebruikte) voortuinmensennamen. Hoop niet dat ik iemand tegen het hoofd stoot, maar het rijtje kan iedereen afmaken: kyano, delano, destiny, enz...
Niet mijn kop thee zeg maar"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hahaha, wij noemen dat ook voortuin-mensen, of ook wel galerij-mensen. Wist niet dat we daar niet uniek in waren, grappig!
Wij hebben Oliviagekozen voor ons meisje (tenzij ik onder invloed van hormonen toch nog wil veranderen natuurlijk). Sophie/Sofie vinden we ook heel leuk, maar niet gekozen ivm top 3 notering (in NL dan natuurlijk
)
ik herhaal: MINEquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef __Isis__ het volgende:
Wij hebben Oliviagekozen voor ons meisje (tenzij ik onder invloed van hormonen toch nog wil veranderen natuurlijk). Sophie/Sofie vinden we ook heel leuk, maar niet gekozen ivm top 3 notering (in NL dan natuurlijk
)
Ik vind Olivia ook echt bij Willow passenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef innepin het volgende:
[..]
ik herhaal: MINE
Hij wordt wel erg populair ineens zeg
Hahaha, ja Sofie vond ik dan weer het leukst en mijn vriend Sophie, of eigenlijk wilde hij nog het liefst Anne-Sophie, maar dat heb ik gevetoodquote:Sofie staat niet in de top 3 hoor (geloof op 35)![]()
We hebben wel getwijfeld over de naam, omdat het zo'n populaire naam is. Maar toch maar gekozen. Wij vinden hem mooi.
Hahaha, ja ik werd er een week of wat geleden hier al fijntjes op gewezen dat er al een claim op de naam lag, maar ja... zo gaat dat hè met zo'n mooie naam!quote:[..]
ik herhaal: MINE
Hij wordt wel erg populair ineens zeg
quote:
Sarah, Elora, Bastion.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij Spike moet ik altijd aan deze denken
[ afbeelding ]
die van buffyquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zie een rood kruis.
Die van Di-rect?
als Elin weer in t geding komt, dan hoop ik dat je een jongen krijgtquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Aoraki het volgende:
Meisjesnamen vind ik niet zo moeilijk, we hadden vorige keer al een hele lijst. En ja, sommige dochters van Fok!ster heten ook zo, maar dat zal ons niet belemmeren om haar toch zo te noemen :p.
Maarrrr, als het een jongen wordt, moeten we weer aan de bak. Ik vind dat zo moeilijk...
kan je een ding verklappen: die is het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als Elin weer in t geding komt, dan hoop ik dat je een jongen krijgt
maak geen kerels. heus en anders trek ik m een jurkie aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ha en Jeetjejom ik ben ook wel heeeeel benieuwd naar jouw meisjeslijstje?
en KD; ik las dat je ook dat enorm sterke meisjesvoorgevoel hebt??
*ATTACK AND KILL*quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en een meisje noemen we Olivia, gewoon omdat het kan
ooh ik ben op dreef
ik ga maar even gamen.
doeg
het zijn er 3 en er komt misschien wel een 4e bij jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Lishe het volgende:
Dan is het vast Lena. Die hebben we nog geen dozijn. Of gros. Een roedel. Het zijn er iig een boel.
die van jou veto'd alles en zn dochter heet willowquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef innepin het volgende:
[..]
*ATTACK AND KILL*
Ik vind het niet zo gek dat jouw toch wat traditionelere vriend je toekomstige zoon geen Baethan of Måns wilde noemen trouwens
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Fiep voor een jongen!dan hadden ze m ook net zo goed gelijk piemel kunnen noemen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Bij Mikael zit sinds pas ook een Olivia in de klas. Sommige kindjes moesten er om lachen: Olivia is een varkentje![]()
Dat krijg je natuurlijk ook nog. Hebben de ouders geen associatie bij de naam, hebben de klasgenootjes het wel...
Maar je kan toch niet overal rekening mee houden denk ik dan maar
Hahah Rafael zo heetf mijn neefje al dus die valt af. Maar Samuel/Manuel staan hier wel op de lijst. Maar vind het een beetje te ellig zeg maar bij Mikael.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
olivia oliviaaaaa oliviaaaaaaaaa oliviaaaaaa oliviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik zing altijd mee
en t is een varkentje met een pokkekaraktertje. wat een verwende big zeg!
anyway
bij Mikael & Leander vind ik namen zoals:
Rafael, Samuel, Manuel, Bluebell madonna![]()
![]()
(sorry, zo heet t kreng van Geri Halliwell)
enzo mooi, gewoon omdat je toch al een thema hebt daar.
Ja hem ook, daarom juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef She-Wolf het volgende:
Rosco? Dat doet me aan de Dukes of Hazzard denken..
ze korten het toch wel af naar Manusquote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hahah Rafael zo heetf mijn neefje al dus die valt af. Maar Samuel/Manuel staan hier wel op de lijst. Maar vind het een beetje te ellig zeg maar bij Mikael.
Gisteren kwam R met de naam Rosco.
Christian Gabriel joh. Hendig om te wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze korten het toch wel af naar Manus(mijn vriend heet manuel)
zijn broer christian gabriel en zijn zus Tirza Samuella.
dus ik herken daar ook een thema
Ja, en ik vind je een domme trut.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Er staat precies hetzelfde als net en ik vind dat het er wel staat
wat ga je ermee doen danquote:Op donderdag 14 april 2011 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Christian Gabriel joh. Hendig om te weten
Nee hoor, dat was ook al voor mijn zwangerschap. En nu ze weer eens aan komt zetten met r stompzinnige kuttengedrag, versterkt het alleen maar.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
poeeeehhh KDzwanger zeker?
LOL
en Beregd; ik vind Billy/ Billie een beetje uhhhh net niet ofzo...
@vlindur; leuke vlotte kattennamen![]()
Wij hebben een Bram
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ook al voor mijn zwangerschap. En nu ze weer eens aan komt zetten met r stompzinnige kuttengedrag, versterkt het alleen maar.
Ohhh dat vind ik wel een leuke naam!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Billy voor een meisje is leuk
Onze katten heten ninjo en juna
En onze nieuwbakken zoon heet Espen!
moest ik eigenlijk ook aan denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 06:32 schreef Vanyel het volgende:
Waaaarom zie ik nu Espen Lind(t?) voor me?
Naam is leuker dan de associatie!
kan bestquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:38 schreef calilov3 het volgende:
Beregd: Billie is leuker dan Billy imho.
Kleurdoos: Bobbie en Billie vind ik ook ontzettend leuk.. Dat meisje van Kinderen geen bezwaar heet toch ook zo?
boys of summer! <3quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef Kleurdoos het volgende:
beetje EMOSUEEL misschien maar...
hij is best goed bijgetrokken hoor, zolang ie maar niet op foto's staat
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef calilov3 het volgende:
Maar ontopic
Lief kwam net aanzetten met Shelly </3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |