die van buffyquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zie een rood kruis.
Die van Di-rect?
als Elin weer in t geding komt, dan hoop ik dat je een jongen krijgtquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Aoraki het volgende:
Meisjesnamen vind ik niet zo moeilijk, we hadden vorige keer al een hele lijst. En ja, sommige dochters van Fok!ster heten ook zo, maar dat zal ons niet belemmeren om haar toch zo te noemen :p.
Maarrrr, als het een jongen wordt, moeten we weer aan de bak. Ik vind dat zo moeilijk...
kan je een ding verklappen: die is het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als Elin weer in t geding komt, dan hoop ik dat je een jongen krijgt
maak geen kerels. heus en anders trek ik m een jurkie aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
ha en Jeetjejom ik ben ook wel heeeeel benieuwd naar jouw meisjeslijstje?
en KD; ik las dat je ook dat enorm sterke meisjesvoorgevoel hebt??
*ATTACK AND KILL*quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en een meisje noemen we Olivia, gewoon omdat het kan
ooh ik ben op dreef
ik ga maar even gamen.
doeg
het zijn er 3 en er komt misschien wel een 4e bij jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Lishe het volgende:
Dan is het vast Lena. Die hebben we nog geen dozijn. Of gros. Een roedel. Het zijn er iig een boel.
die van jou veto'd alles en zn dochter heet willowquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef innepin het volgende:
[..]
*ATTACK AND KILL*
Ik vind het niet zo gek dat jouw toch wat traditionelere vriend je toekomstige zoon geen Baethan of Måns wilde noemen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |