* DaMart herstelt het evenwicht.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Meer (ex) TALlies hier nu dan originele KSCers
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart herstelt het evenwicht.
Nou ja, na de afwas dan.
Zit jij alle vrouwen hier naar toe te ronselen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Meer (ex) TALlies hier nu dan originele KSCers
en ik ga dadelijk even nog naar tuincentrum, dus is er weer een extallier minderquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, na de afwas dan.
Wat ben ik eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, na de afwas dan.
Wat heb ik een slechte reputatiequote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit jij alle vrouwen hier naar toe te ronselen?
haha das behoorlijk veelquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, even niets te reviewen. Vijf games in twee weken uitgespeeld. Sjees, ik heb het even gehad met zo veel tegelijk
naast MPG ben jij gewoon de 2de vrouwenverslinder hierquote:
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meid!quote:
Zoquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meidsje!
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die schiet zijn cupido-pijlen maar op een meid!
Weinig mensen die onbekendere games wilden en toevallig drie voor de psp, ook niet echt een hardlopende console meerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha das behoorlijk veel
geen leven ?
weet je nog wel hoe het er buiten je 4 muren uitziet ?
He'll keep trying!quote:
Dat ziet de oranje lay-out nietquote:
Ze is nog niet op de leeftijd dat ze op streepjes zou moeten letten!quote:
Heb jij de oranje nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet de oranje lay-out niet
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)quote:
In mijn standaard browser (kutbrowserquote:
Oeeh, klinkt prima!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)en een kipburger
![]()
Ah, ook een risotto.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Risotto met gefruit uitje, wat knoflook en verse parmezaan, broccolli (met ook wat parmezaan erover)en een kipburger
![]()
Welke heb je?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
wennen hoor, zo een nieuwe telefoon
opeens heb ik bereik in huis
Wokquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
wennen hoor, zo een nieuwe telefoon
opeens heb ik bereik in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder dat achterkomma'se is het wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Hier risotto met brocolli, fijngesneden paprika en gerookte zalm
Zalm.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Pheno het volgende:
Hier risotto met brocolli, fijngesneden paprika en gerookte zalm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |