quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
[..]
Goed, met jou?![]()
[..]
Heb je iemand bezwangerd
Je blijft van _A_ afquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura vind ik ook een prachtige naam
Maar dit vind ik originelerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Kuipjequote:
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.quote:
Dat is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?quote:
Ik en mijn eigen mixjes maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Of heb je geen ijsbad?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Dan krijgen we een hengstenbal daar, dus dat schiet nog niet opquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?
Je moet ook niet FOK!en tijdens taxirittenquote:
bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
Klopt wel bij TFM volgens mijquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
dat moet ik ook nog hebben voor de 14dequote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ik je m'n nummer even dmen?
Jaaaaaquote:
Daar zijn zoveel foute variaties op.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jeujquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
CeeAaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
geschorenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
Je hebt je baard eraf geschoren?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
quote:
quote:
nee scrubben gekkiesquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Gequote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Laura, een wereld vol verdriet en verder weet ik het niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waar
Flauwe mensen hier, niet op letten hoorquote:
[Single KSC'er mode]quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Ik ken wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Flauwe mensen hier, niet op letten hoor![]()
dat ookquote:
100% sure. Wat me er aan doet denken dat ik nog eens shure koptelefoons moet gaan testen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |