Ik bedoel onder jongerenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Vooral voor werk gerelateerde zaken mbt beveiliging voor data, etc.
Al die internet meuk vooral geloof ik. Geen idee, val niet meer onder de jongeren.quote:
Vanochtend naar de tandarts en vanmiddag naar Antwerpen geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo rare dag? Fijn dat het goed gaat..staan er nog leuke tripjes op de planning?
Internet op foon isquote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Al die internet meuk vooral geloof ik. Geen idee, val niet meer onder de jongeren.
Yup, erg lekkerquote:
Yupquote:
Haha ja!quote:
We schrijven inmiddels 13 april 2011, Roosendaal NS, Spoor 1aquote:Sinds 4 juli 1996 voorziet de Thalys in hogesnelheidsdiensten tussen Amsterdam, Brussel en Parijs.
Mijn vriend heeft de desire HD ik denk dat ik voor de Z ga... of de nieuwe samsung galaxy s IIquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend naar de tandarts en vanmiddag naar Antwerpen geweest
Ik heb prive de Desire Z.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft de desire HD ik denk dat ik voor de Z ga... of de nieuwe samsung galaxy s II
Maar goed ik ga me daar wel in verdiepen als het zover is
[..]
Antwerpen
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van vanmiddag was mooier
Niks geen hoge snelheidquote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze is echt Champions League niveau
Goed opletten.
Voorkennis (van wikipedia):
[..]
We schrijven inmiddels 13 april 2011, Roosendaal NS, Spoor 1a
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat gaat dus over een trein die al minstens VIJFTIEN jaar niet meer rijdt
En dan krijg ik dus nu net een mailtje van NS HiSpeed met als subject: Geef uw mening over de informatievoorziening op onze perrons.
Is het niet om te gillen gewoon?![]()
Ja dat vind ik wel erg fijnquote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb prive de Desire Z.
Gewoon goed, mét een qwerty toetsenbordje!
barsten heb ik ookquote:
Ja, want we hebben koffiequote:
Mijne heeft ook al gezwommen jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
barsten heb ik ook
En hij heeft al een paar keer gezwommen in bad
In de wc gelegen
En veel gevallen dus
Maar hij leeft nogMijn iphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |