Dat dus! Mijn dieseltje van bijna 10 controleer ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zeggen alleen dat het vreemd is dat een auto van 8 jaar oud elke maand gecontroleerd moet worden. Dat mijn stuk blik van 25 jaar oud dat moet is nog tot daar aan toe, maar een 8 jaar oude auto moet toch echt wel een jaar lang zonder olie verversing kunnen.
Tijd om eens langs de garage te gaan als je er echt veel in moet gooien, FFquote:Oliepeil controleren.
Omdat een motor altijd iets motorolie verbruikt is het belangrijk om regelmatig je olie bij te vullen. Het is normaal dat een motor olie verbruikt. Bij een verbruik van meer dan een halve liter per 1.000 kilometer is er iets mis. Mogelijk is er dan sprake van lekkage. Ook kan het zijn dat de plug de carterpan niet goed afsluit. Wees altijd alert op motorolie onder de auto.
Andere oorzaken kunnen zijn: een versleten motor, een verkeerde afstelling, vervuilde kleppen, overbelasting. Daarom moet je het oliepeil op gezette tijden controleren. Zorg tijdens de controle dat de auto horizontaal staat. Nadat de motor is afgezet, wacht enkele minuten, zodat de olie in de carterpan terug kan zakken.
Ik compenseer het voor jequote:Op woensdag 13 april 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
Mijn ouwe brikkieverbruikt nauwelijks olie, fijn dingetje is t toch
Ok, ik ga eens rennen, bye!!
Volgens dat artikel is mijn auto zo goed als doodquote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb even snel gegoogled
[..]
Tijd om eens langs de garage te gaan als je er echt veel in moet gooien, FF
Dat kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens dat artikel is mijn auto zo goed als dood.
Ik zou het toch eens navragen bij de garage als je je auto voor onderhoud brengtquote:Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
denk dat ik ongeveer of misschien iets meer dan halve liter op 1000 km verbruik, dat kan dus normaal zijn. Die ritten naar optredens tikken behoorlijk aan
eh weet niet.. 35000 ofzo? Oh das dan wel logisch hehe. En ik schreef al dat ik automonteur zou vragenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens navragen bij de garage als je je auto voor onderhoud brengtNiet geschoten is altijd mis en het klinkt mij als best veel in de oren. Hoeveel km rij jij op jaarbasis?
9,1 kmquote:Op woensdag 13 april 2011 10:54 schreef DarkElf het volgende:
halo schattekes, lekker gelopen, 9.1 km gemiddeld 35 min dus tevreden want door hooikoorts gaat het allemaal wat zwaarder.
Wel heerlijk weer! En konijntjes en 2 eekhoorntjes gezien
35Kquote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh weet niet.. 35000 ofzo? Oh das dan wel logisch hehe. En ik schreef al dat ik automonteur zou vragen
das de snelheidquote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
9,1 kmwordt al moe bij de gedachte
WAT is er mis met Opel?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef DarkElf het volgende:
zelfs toen de mr zo ongeveer 70.000 per jaar reed reed hij niet elke maand zijn olietank leegen toen reed hij bijv nog opel ofzo.
niets blijkbaar (hoewel dat ding zeker minder comfortabel was dan de passat en nu dezequote:
ohquote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das de snelheidhet was maar bijna 5.5 km
Misschien kan de automonteur je elke drie maanden van andere smeersels voorzien.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh weet niet.. 35000 ofzo? Oh das dan wel logisch hehe. En ik schreef al dat ik automonteur zou vragen
tis nog te vroeg voor vunzigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kan de automonteur je elke drie maanden van andere smeersels voorzien.
Het is nooit te vroeg voor vunzigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis nog te vroeg voor vunzigheid![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor vunzigheid.
Begin eerst maar op een gemotoriseerde driewielerquote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
En FF, jij hebt al jaren een auto! Ik moet mijn eerste nog aanschaffen.
Dus je bent veel verder daarin.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin eerst maar op een gemotoriseerde driewieler.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
He who controls the Spice Girls controls the universe
Dunequote:
Je leest over mijn quote vernacheling heenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dune.
Je weet wel, de verhalen van Frank Herbert over een zandplaneet met hele grote wormen en 2 facties die vechten om het meest kostbare bezit van het hele universum (dat alleen op die planeet voorkomt): Spice.
Wikipedia.
Terecht.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je leest over mijn quote vernacheling heen
Ik had een goed humeur, maar nu......quote:
I still got itquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een goed humeur, maar nu......
En dan ga je het bakken? Ik heb het altijd al eens willen proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, wite kaas uit India. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
Je brengt volle melk aan de kook, zodra het omhoog komt roer je er vers citroensap doorheen en roert zachtjes. Dan gaat dus enorm schiften en de wei die bovenkomt is lichtjes groenMaar dat hoort
Daarna giet je het in een zeef die je bekleed hebt met doek en laat het uitlekken. De kaas die je dan overhoudt zet je in de koelkast onder druk (een gewicht erop) en 12 uur later heb je kaas
Jij ook aan het experimnterenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, wite kaas uit India. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
Je brengt volle melk aan de kook, zodra het omhoog komt roer je er vers citroensap doorheen en roert zachtjes. Dan gaat dus enorm schiften en de wei die bovenkomt is lichtjes groenMaar dat hoort
Daarna giet je het in een zeef die je bekleed hebt met doek en laat het uitlekken. De kaas die je dan overhoudt zet je in de koelkast onder druk (een gewicht erop) en 12 uur later heb je kaas
quote:
De vraag is niet of het makkelijk te maken is, maar of het smaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, witte kaas die ze in India veel gebruiken. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
DHquote:
ga morgen een (milde) paneer curry makenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan ga je het bakken? Ik heb het altijd al eens willen proberen.
? Maakt toch niks uit? Ben trouwens toch wel in meer dingen verder dan jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
En FF, jij hebt al jaren een auto! Ik moet mijn eerste nog aanschaffen.
Dus je bent veel verder daarin.![]()
dat weet ik morgenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vraag is niet of het makkelijk te maken is, maar of het smaakt
Ben benieuwd hoe de indiaase kookkunsten gaan bevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weet ik morgent staat nu in de koelkast maar het smaakt vrij neutraal weet ik
dat is juist lekker bij een curry natuurlijk.
mag jij nu al lunchen..ik wil ook!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Brood met oude kaas en vijgencompote is trouwens best goed als lunch
Magquote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag jij nu al lunchen..ik wil ook!
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja P. Mag. Je directeur bepaald wanneer jij gaat lunchen en als het aan hem ligt is dat pas om 21:30.
nou ja 'mag'. Ik lunch altijd met collega's samen en die komen om 12.30u naar boven.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MagIk doe het gewoon
Maar ik denk dat ik zo nog even wat in de kantine ga halen erbij
Yoghurtje of zo
boehoequote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja P. Mag. Je directeur bepaald wanneer jij gaat lunchen en als het aan hem ligt is dat pas om 21:30.
Ik lunch gewoon achter mijn bureau. Mijn collega's zijn niet zo sociaalquote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja 'mag'. Ik lunch altijd met collega's samen en die komen om 12.30u naar boven.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Er werd aangebeld en een pakketje afgeleverd van The Insiders.
De komende tijd hoef ik geen koffie meer te kopen, want voldoende probeerpakketten gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
De komende tijd hoef ik geen koffie meer te kopen, want voldoende probeerpakketten gekregen.
[ afbeelding ]
Die had ik ook. Meeste ervan heb ik weggegeven.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
Deed mij denken aan de mixdrankjes die ik kreeg voor The Insiders. Ook een flinke portie binnen gekregen toen
.
Staan nog 10 blikjes in de kastquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die had ik ook. Meeste ervan heb ik weggegeven.
Later ook nog eens 26 flessen Listerine gekregen om te testen, maar deze koffie hou ik mooi zelf allemaal.
Hee, da's leuk!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Sarabi het volgende:
In de stad even iets gegeten met mijn moeder
Eerst nog een mooie nieuwe buikdansrok en sjaal (eindelijk in mijn maat) gekocht
Jaquote:
Leuk! Wij gaan zo ook even de stad in, mss wat kleding shoppen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Sarabi het volgende:
In de stad even iets gegeten met mijn moeder
Eerst nog een mooie nieuwe buikdansrok en sjaal (eindelijk in mijn maat) gekocht
Hopelijk is het nog een beetje lekker weer!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Wij gaan zo ook even de stad in, mss wat kleding shoppen.
Owquote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
F. belde net huilend op trouwens.. zijn neef van 31 is na 11 dagen dood gevonden in zijn bed, maagbloedingEcht the horror om dat mee te moeten maken... zitten we allemaal te wachten op het overlijden van F.'s oma, heeft ie eerst nog een andere uitvaart, die arme jongen
Voor ons is niet echt nodig hoor, het is de zoon van mijn ex schoonzusje.. is dus allemaal van F.'s vaders kant (mijn ex dus)quote:
Maar je leeft wel mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor ons is niet echt nodig hoor, het is de zoon van mijn ex schoonzusje.. is dus allemaal van F.'s vaders kant (mijn ex dus)
Sterker nog, ik huilde meequote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Sarabi het volgende:
Maar je leeft wel mee.
Maar vooral voor hem natuurlijk.
ehm dat is logisch denk ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterker nog, ik huilde meeIk kan er echt zo niet tegen als F., om wat voor reden dan ook, huilt
/watjesmoeder
31quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
F. belde net huilend op trouwens.. zijn neef van 31 is na 11 dagen dood gevonden in zijn bed, maagbloedingEcht the horror om dat mee te moeten maken... zitten we allemaal te wachten op het overlijden van F.'s oma, heeft ie eerst nog een andere uitvaart, die arme jongen
ken the insiders niet maar je krijgt een jaar lang gratis koffie?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
[ afbeelding ]
Hij ging van zijn werk ziek naar huis, wat pob klachten.. advies om naar de h.a. te gaan heeft ie niet opgevolgd.. dus ze hebben ook even gewacht om te bellen omdat ze dachten dat ie gewoon ziek thuis was. Tot zijn vader hem ook maar niet kon bereiken, naar zijn huis gereden, stond de auto voor de deur, aangebeld.. en toen de politie gebeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Isabeau het volgende:
31
En hij heeft 11 dagen dood gelegen voor iemand hem miste?
Wat een tragedie
Och armequote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Hij ging van zijn werk ziek naar huis, wat pob klachten.. advies om naar de h.a. te gaan heeft ie niet opgevolgd.. dus ze hebben ook even gewacht om te bellen omdat ze dachten dat ie gewoon ziek thuis was. Tot zijn vader hem ook maar niet kon bereiken, naar zijn huis gereden, stond de auto voor de deur, aangebeld.. en toen de politie gebeld.
Die trapte de deur in, z'n vader mocht hem niet meer zien was het advies van de politie
Niet voldoende voor een jaar, maar voorlopig kan ik even voort.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ken the insiders niet maar je krijgt een jaar lang gratis koffie?
Oh menquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij ging van zijn werk ziek naar huis, wat pob klachten.. advies om naar de h.a. te gaan heeft ie niet opgevolgd.. dus ze hebben ook even gewacht om te bellen omdat ze dachten dat ie gewoon ziek thuis was. Tot zijn vader hem ook maar niet kon bereiken, naar zijn huis gereden, stond de auto voor de deur, aangebeld.. en toen de politie gebeld.
Die trapte de deur in, z'n vader mocht hem niet meer zien was het advies van de politie
Ik heb eigenlijk nooit langer dan een paar weken 'geen ellende' als ik terugkijk over de afgelopen jarenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het leven soms maar kut, te veel mensen overkomen hele nare dingen.
ben er wel ff klaar mee eigenlijk al die ellende. maar ja dat heb je niet voor t zeggen natuurlijk jammer genoeg
Kunnen we veel van lerenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'k probeer dan ook uit zoveel mogelijk kleine en gewone andere dingen het plezier te halen.
herkenbaar, ook hier hebben we de laatste jaren zelden dat het overal gewoon lekker loopt bij mensen waar we om geven. Net als je denkt dat het even rustig is/ stabiel komt de volgende klap.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit langer dan een paar weken 'geen ellende' als ik terugkijk over de afgelopen jarenJe hebt het niet voor het zeggen idd.
Probeer dan ook uit zoveel mogelijk kleine en gewone andere dingen het plezier uit te halen.
/bluezztafeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DarkElf op 13-04-2011 15:42:54 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Vreselijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hoort erbij hoor klagen over kleine dingetjes..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Wat lijken sommige dingen waar we over klagen dan eigenlijk onbenullig heIn vergelijking met de grotere issues
Ik was het alquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
https://www.jaofnee.nl/
Heb me net als donor geregistreerd, 3 minuutjes werk
Behalve voor degenen die altijd hun DigiD password kwijt zijn, dan duurt het een week ofzo
Ik ookquote:
Hij zit op je nier te azen Steerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ik te lui was papieren formulieren in te vullen.![]()
Zag dat een vriend van me het op Facebook had gepost, en dat was de aanleiding om het nu ook ff te doen.
Je krijgt geen codicil opgestuurd toch? Men kan het allemaal in een centrale database opzoeken aan de hand van je ID kaart?
Jammer alleen dat je ouders het dus blijkbaar tegen kunnen houden hequote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
M'n vader had al aangegeven dat ie het niet leuk zou vinden als ik donor zou worden (ies koeltoer) dus nu heeft ie pech, heb alles afgestaan.
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het staat geregistreerd en je krijgt ook nog een bevestiging op papier die je in je portefeuille kan stoppen of zo.
zo'n grote cirkel hebben wij ook niet , maar er heerst gewoon pech ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve dames, wat een naar nieuws in jullie omgeving!
Soms prijs ik mezelf gelukkig dat mijn cirkeltje beminden maar zo ontzettend miniem is. De kans op ellende die dichtbij komt is daardoor wat kleiner.
Hmmm...dacht zoiets gehad te hebben pas geleden. Nou ja, ik kan me vergissenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. nooit gehad volgens mij,, althans, niet iets wat in je portefeuille past..
Dan ben ik dus benieuwd hoe ze daar achter gaan komen zonder iets als een EPD waar alles in staat wat jij in het verleden gehad hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
van mij mogen ze hebben waar ze nog wat aan hebben, nieren, pancreas en lever hebben ze iig al niets aan alleen
Denk dat het puinruimen wordt in de koelkast: een omelet met spekjes, aardappel, champignons en haricot verts (mits ze nog goed zijn).quote:
aan mijn nieren zie je dat ze slechter werken, aan de pancreas ook aangezien er gewoon een stuk afgestorven is...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik dus benieuwd hoe ze daar achter gaan komen zonder iets als een EPD waar alles in staat wat jij in het verleden gehad hebt.
Ik kan me voorstellen dat nabestaanden daar ook niet altijd even over nadenken op zo'n moment.
Smerige tactiek.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
Studieboete gaat een jaar later in. Amendement van de SGP wordt overgenomen door het kabinet waarmee er in de eerste kamer straks ook een meerderheid is voor de maatregel.
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasibaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
net in pauze hebben een collega en ik voor de grap tegen onze Russische stagiair gezegd dat we bij em op de koffie komen. Hij 'ja dat vind mn moeder leuk, visite. En ze heeft t een en ander over jullie gehoord'. Dus binnenkort gaan we bij hen Russisch eten! Ben heel benieuwd
En daarna: Wodka!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Wodka, wodka en nog meer wodka. Spasiba
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
Nehquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee dat wordt wat... Heb trouwens gisteren genipt aan een whisky van 36 jaar. Willen jullie me nu aanraken?
ik heb ook genipt want vind het niet lekker. Maar ik moest t echt even proberen van baas, hij had overigens 4 flessen ervan gekocht. Daarom krijgen we nooit winstuitkeringquote:
Idem.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het leven soms maar kut, te veel mensen overkomen hele nare dingen.
ben er wel ff klaar mee eigenlijk al die ellende. maar ja dat heb je niet voor t zeggen natuurlijk jammer genoeg .
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vond het overigens moeilijk om te doen en ging me alweer verontschuldigen maar heb nu eindelijk vriendelijk gevraagd aan mijn gewaardeerde oudste collega (69) of hij niet iedere keer naar mijn borsten of billen wil kijken. Dat is trouwens niet degene die vroeg of ze gegroeid waren. Maar deze lieve collega keek steeds vaker, laatste 2 maanden iedere keer naar mijn borsten, als ik opstond ook en hij wachtte altijd tot ik voor hem uit liep zodat hij naar mn billen kon kijken.. Lette echt op mijn kleding (altijd hoge kraag) en voelde me steeds minder op mn gemak. Nu is het er eindelijk uit en hij zou er rekening mee houden. Gelukkig, echt een pak van mn hart.
Zonnebril opquote:
Bof jij toch weer ff hequote:
merkte het al direct. Nu keek hij 2x en direct weer weg. Hij had t voor ik t zei overigens al door omdat ik schuin ging zitten of armen er voor. Hij is verder hartstikke aardig dus hoop dat hij idd op blijft lettenquote:
mevrouw 35%quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef AnneX het volgende:
Soo... weer wat bij gelezen.
Vanavond een Beef Wellington ? (35%) géen idee hoe het smaakt - venkel - kruim.aard.
Onder het motto : keep it simple.
Zojuist geshopt ( bij de 1e kringloopwinkel) en 4 terrasstoelen gescore'd.
Twee meenemen mocht ook - voor dezelfde prijs![]()
Mn.X wilde natuurlijk ook naar de 2e winkel.Daar hadden ze nix
Krak? laat je even horen hoe óf wat de aardige MDL-arts zegt.
lolquote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ook genipt want vind het niet lekker. Maar ik moest t echt even proberen van baas, hij had overigens 4 flessen ervan gekocht. Daarom krijgen we nooit winstuitkering
goed gedaan hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vond het overigens moeilijk om te doen en ging me alweer verontschuldigen maar heb nu eindelijk vriendelijk gevraagd aan mijn gewaardeerde oudste collega (69) of hij niet iedere keer naar mijn borsten of billen wil kijken. Dat is trouwens niet degene die vroeg of ze gegroeid waren. Maar deze lieve collega keek steeds vaker, laatste 2 maanden iedere keer naar mijn borsten, als ik opstond ook en hij wachtte altijd tot ik voor hem uit liep zodat hij naar mn billen kon kijken.. Lette echt op mijn kleding (altijd hoge kraag) en voelde me steeds minder op mn gemak. Nu is het er eindelijk uit en hij zou er rekening mee houden. Gelukkig, echt een pak van mn hart.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:42 schreef Sarabi het volgende:
Laatste fotospam voorlopig, I promise
De nieuwe rok en sjaalrok is aardig doorschijnend en erg mooi tijdens het dansen
[ afbeelding ]
Sjaal van voren
[ afbeelding ]
En een nieuwe manier geleerd om mijn sjaal te knopen
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
leuk sarabi
moest wel ff grijnzen om die keuken erachter.. snap dat dat gewoon erin zit en dat t fijn is dat jullie een huis hebben maar tis wel oudbollig die keuken
hoezo erg? als jij dat mooi vind dan is dat zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Het ergste is dat ik de keuken eigenlijk wel mooi vind
Ach...ik zie voldoende compensatiequote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Je weet hoe mijn karakter is, toch?
Daar wou je volgens mij niet mee trouwen
Die keuken is idd een stuk beter dan wat er in de meeste huurwoningen zitquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel
Het ergste is dat ik de keuken eigenlijk wel mooi vind
Das waar, maar ik weet dat ik gewoon een rare smaak hebquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo erg? als jij dat mooi vind dan is dat zo.
Dankjewel Isaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die keuken is idd een stuk beter dan wat er in de meeste huurwoningen zit
En mooie rok en sjaal
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zie ik maar als een compliment
Denk ik.....
dat! Het schijnt helaas, van wat ik zo om me heen hoor, nog een zeldzaamheid te zijn om een 'fijne' huisarts te treffen...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
fijn krak dat je een aardige arts hebt die echt luistert en goed dingen uitlegt
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja, dat scheelt echt.Ik ben best mondig geworden,ook door mindere ervaringen. Maar het maakt het makkelijker om bv iets waar je bang voor bent uit te spreken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
fijn krak dat je een aardige arts hebt die echt luistert en goed dingen uitlegt
Dat hoor ik ook ja. Ik kan ook met mijn huisarts goed overweg, maar dit was een MLD arts.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat! Het schijnt helaas, van wat ik zo om me heen hoor, nog een zeldzaamheid te zijn om een 'fijne' huisarts te treffen...
Ik vind het al. Jammer dat hij zo jong is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
en heel fijn Krak, je gaat t nog een soort van leuk vinden om naar hem te gaan (of vind je al)
En dat ga je zo zwoel mogelijk in je mond stoppen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
mn snoepla is al paar weken leeg en had nu echt zin in iets zoets. En toen vond ik een Nuts in mn tas
haha leuk zo'n toyboyquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het al. Jammer dat hij zo jong is.
gebeurt dat in de reclame?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dat ga je zo zwoel mogelijk in je mond stoppen?
grr..zoals je zelf al zegt..eikelquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst (precies die ene keer dat ik 'm nodig had) een vervanger, en dat vond ik echt een ontzettend ongeïnteresseerde eikelwas niet van plan mijn levensverhaal te vertellen, maar wilde wel even goed vertellen waar ik last van had, maar kreeg er de kans niet echt voor
heb 30 minuten langer zitten wachten, doodziek en al, en werd na anderhalve minuut zijn kamer alweer uitgeschoffeld met een mompelende 'antibiotica, ligt klaar bij de apotheek, doei'
Da's echt balen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had laatst (precies die ene keer dat ik 'm nodig had) een vervanger, en dat vond ik echt een ontzettend ongeïnteresseerde eikelwas niet van plan mijn levensverhaal te vertellen, maar wilde wel even goed vertellen waar ik last van had, maar kreeg er de kans niet echt voor
heb 30 minuten langer zitten wachten, doodziek en al, en werd na anderhalve minuut zijn kamer alweer uitgeschoffeld met een mompelende 'antibiotica, ligt klaar bij de apotheek, doei'
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gebeurt dat in de reclame?
Wordt wel geproduceerd in een fabriek waar ze ook noten verwerken.quote:
oh mooi, kan een hoop schelen een goede houdingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vrijdagmiddag een afspraak gemaakt met een oefentherapeut voor een consult. Aan rechtop staan/zitten/correct bewegen werken.
5 minuutjes fietsen vanaf het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mooi, kan een hoop schelen een goede houding
t staat suffig maar t geeft ook verkeerde spanning op oa je spieren natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta/zit altijd voorovergebogen eigenlijk. Schouders naar voren. Zo lelijk.
Ja. Heb verder niet bewust klachten ofzo, maar misschien blijkt dat het toch ergens invloed op heeft....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t staat suffig maar t geeft ook verkeerde spanning op oa je spieren natuurlijk.
Wedden dat je je ook anders voelt met een goede houding? Bij mij hing het erg samen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh mooi, kan een hoop schelen een goede houding
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grr..zoals je zelf al zegt..eikel
yup, maarja, ik wist de naam van m'n eigen huisarts niet eens, dus ik denk ook niet dat ik daar nog kom. Overigens, IN die praktijk zat dus een apotheek, dus ik zo vragen 'mag ik die dan hier ophalen, het recept?' Was het antwoord eerst 'nee', ik moest maar naar m'n 'eigen apotheek gaan' door de sneeuw, met een voorhoofdsholteonstekingquote:
bij welke voedingsmiddelen fabriek niet tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt wel geproduceerd in een fabriek waar ze ook noten verwerken.
Ben je ook wel eens naar een oefentherapeut of fysio geweest krak?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wedden dat je je ook anders voelt met een goede houding? Bij mij hing het erg samen.
Geen ramen in m'n kantoor, maar volgens m'n iPhone welquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie overigens ook zulk heerlijk weer?
Als puber naar Mensendieck, dat hielp niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens naar een oefentherapeut of fysio geweest krak?
En ik had gelezen dat de doc je vragen goed geholpen had, da's mooi.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ramen in m'n kantoor, maar volgens m'n iPhone wel
neequote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
MoBlo, dokter Dekker?!kijk je ATWT?
Ja, ik denk ook wel dat het een wisselwerking is: schijt --> houding --> meer schijt --> betere houding --> etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als puber naar Mensendieck, dat hielp niet.
Ik kreeg een betere houding door meer zelfvertrouwen en schijt aan alles. Maar het werkt ook andersom: als je rechtop loopt, voel je je anders. Sterker.
Hmm, nee niet echt... wel wat flexibeler geworden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef DarkElf het volgende:
mijn houding is echt verbeterd door pilates, heb jij dat ook wel gemerkt steer?
In míjn agenda sta je niet !quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vrijdagmiddag een afspraak gemaakt met een oefentherapeut voor een consult. Aan rechtop staan/zitten/correct bewegen werken.
5 minuutjes fietsen vanaf het ziekenhuis
Ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, Weer thuis van rondje Haarlem.
Nieuwe katoenen zwarte broek gescoord voor mijzelf en B. heeft een leuk bloesje gescoord bij de H&M.
Daarna lekker een harinkje gehapt op de botermarkt en lekker op het terras met een Jopen Lentebok van de tap gezeten.
Geslaagde middag.
[ afbeelding ]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
naar huis een golfertje doen. Pijn aan de ogen van de lenzen is best uitputtend
Ja, overstappen op daglenzen van hetzelfde type materiaal als je maandlenzen is ook een alternatief. Meestal zijn dezelfde sterktes daglenzen dunner gemaakt van hetzelfde materiaal, en dus zuurstofdoorlatender en mechanisch comfortabeler.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
daglenzen ftw!draag die nu sinds een jaar of 2 ofzo en zelden meer last van mijn ogen (vermoeidheid/roodheid e.d)
heel goed en wat is je haar gegroeid sinds het terrasje vanmiddagquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzje met kant, roesjes en lichtblauw. Niet eens zwart, goed he?
Leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een hap uit je dijbenen nemenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Yukquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
ja en andere dingen weer gekrompenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef DarkElf het volgende:
heel goed en wat is je haar gegroeid sinds het terrasje vanmiddag
Ja, die gaat sowieso door, als m'n darm weer rustig is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Fijn krak, nu maar hopen dat de colo niet nodig is!
Leuk. Int blauw !quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Je kan dus helemaal niet weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Klaar met de amerikanen voor vandaag. Ik heb net een half uur zitten luisteren naar twee teamleads die elkaar niet begrepenIk kreeg op een gegeven moment de vraag of ik alsjeblieft tegen mijn teamlead wilde gaan praten want anders ging mijn technical lead gillen
Ben jij zwanger DEquote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht ,
heb maar even sorry geroepen net maar goed ze is vrouw en zwanger dus ze weet alles van stom doen
ikke? nou nee hoor. t zijn gewoon zorgen.. en ben wat snel geirriteerd daardoorquote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht
heb maar even sorry geroepen net
Wat goed, lekkere opruiming in de kast. Dat heb ik vorig voorjaar gedaan, maat 50/52 allemaal in zakken en hoppa in de kledingcontainerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
Leuk. Int blauw !![]()
Van de week ook eens naar kleding gekeken en apart laten hangen.
Even wachten op een ander filiaal en as. koopzondag en -/- 10 % op alles dan.
In twee weken al 2 x 4 zakken vól met kleding weggedaan! Ruimte in de kast![]()
Oh ja, nieuwe kussentjes zojuist bij Wehkamp - account gemaakt en al -
Mens! Heb je net je kast opgeruimd, ga je m weer volproppen? Soms snap ik vrouwen écht nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
Van de week ook eens naar kleding gekeken en apart laten hangen.
Even wachten op een ander filiaal en as. koopzondag en -/- 10 % op alles dan.
In twee weken al 2 x 4 zakken vól met kleding weggedaan! Ruimte in de kast![]()
ja waarom zou je hem anders opruimen/legen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mens! Heb je net je kast opgeruimd, ga je m weer volproppen? Soms snap ik vrouwen écht niet
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:
- imho zijn de beste hydrogel lenzen gemaakt van omafilcon A, ofwel de Coopervision Proclear
- je kunt overwegen over te stappen op silicone hydrogel lenzen die veel en veel meer zuurstof doorlaten dan de ouderwetsche hydrogel lenzen, maar dan wel van de tweede of derde generatie.
De beste van de tweede generatie, imho, is de Johnson & Johnson Acuvue Oasys. De beste van de derde en nieuwste generatie is de Coopervision Biofinity. Mijn persoonlijke favoriet als het om maandlenzen gaat, maar veel mensen geven de voorkeur voor Oasys.
Persoonlijk draag ik 3x in de week daglenzen, de Proclear 1-day. Comfort is echter subjectief!
als je ouder wordt, zo halverwege de vijftig, zijn lenzen ook gewoon vaak geen optie meer omdat je dan minder oogvocht aanmaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.
Je begrijpt mij !quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja waarom zou je hem anders opruimen/legen?
Ik vind het ook echt heel mooi staanquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat ik na 30 jaar lenzen dragen gewoon weer aan de bril ben gegaan. Stukken comfortabeler.
Ja, sinds bijna 2 jaar draag ik ook liever een bril - het montuur was me ooit nog door Bloes aangeradenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
jij had toch geen bril op in Bloemendaal? Of wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, sinds bijna 2 jaar draag ik ook liever een bril - het montuur was me ooit nog door Bloes aangeraden
Geweldig hoe je dit ook weer helemaal uitgezocht en uitgewerkt hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:
- imho zijn de beste hydrogel lenzen gemaakt van omafilcon A, ofwel de Coopervision Proclear
- je kunt overwegen over te stappen op silicone hydrogel lenzen die veel en veel meer zuurstof doorlaten dan de ouderwetsche hydrogel lenzen, maar dan wel van de tweede of derde generatie.
De beste van de tweede generatie, imho, is de Johnson & Johnson Acuvue Oasys. De beste van de derde en nieuwste generatie is de Coopervision Biofinity. Mijn persoonlijke favoriet als het om maandlenzen gaat, maar veel mensen geven de voorkeur voor Oasys.
Persoonlijk draag ik 3x in de week daglenzen, de Proclear 1-day. Comfort is echter subjectief!
Nee, ivm zonnebrilquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij had toch geen bril op in Bloemendaal? Of wel?
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geweldig hoe je dit ook weer helemaal uitgezocht en uitgewerkt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hahaha en ik dacht dat ik erg wasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.
CONTROLE![]()
je kan toch zo'n leukerdje erop doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ivm zonnebrilWas zonnig die dag
Sushiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha en ik dacht dat ik erg was
![]()
Zaterdag sushi etenkijk er nu al naar uit
Nee?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan toch zo'n leukerdje erop doen?![]()
[ afbeelding ]
je bent toch geen weegschaal?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.
CONTROLE![]()
Nee, TAV is een weegschaalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
je bent toch geen weegschaal?
eerst goed vergelijken en rond kijken, en dan pas besluiten om wel/niet te kopen.
Een echte: het is het een of het ander en kan zomaar omslaan.. Of het wordt uitgebreid bestudeerd en duurt heel lang, óf hij koopt iets gewoon meteen! (meestal het laatste btwquote:
Zit je in het zkh? Dan moet je ff op textonly overschakelen, doet ie alles wat jij wil, gewoon omdat je het waard bentquote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het outfitje niet zien hier achter de proxy
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Afwasmachine Lie, dat is voldoende
Oh en vlak voor gebruik even uitkoken en ondersteboven op een vers gestreken theedoek laten uitlekken..
Which movie? gooische vrouwen wordt me hier net verteldquote:
Nah, doet het niet: de proxy blokkeert gewoon photobucket als site, en daar heeft sarabi de foto's op staan. Die komen er dus niet op.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit je in het zkh? Dan moet je ff op textonly overschakelen, doet ie alles wat jij wil, gewoon omdat je het waard bent
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildequote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Wat zit een mens toch raar in elkaar. Nu zit ik te balen omdat ik onbewust toch op meer actie had gehoopt.
Ja, mijn hoofd weet het allemaal wel. Maar ik ben het beu dat ik me nu al weken niet lekker voel. Terwijl het daarvoor een ongemak was.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildeMensen zitten idd vreemd in elkaar
![]()
Op zich wel goed dat die negatief wasquote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildeMensen zitten idd vreemd in elkaar
![]()
Zoals ik in elkaar zit.... Ik gok van niet. Het is weer een kwaaltje waar je mee moet leren leven. Zoals ik dat altijd heb. Naja, ik mankeer dus niks ernstigs, dat scheelt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Kan best afmatten hè, krak. Ik hoop dat de arts een oplossing weet uiteindelijk.
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehadquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich wel goed dat die negatief was
Tis echt een toffe arts, hij lachte me niet uit om mijn suggestie om divertikels net zo te behandelen als aambeien, elastiekje erom.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals ik in elkaar zit.... Ik gok van niet. Het is weer een kwaaltje waar je mee moet leren leven. Zoals ik dat altijd heb. Naja, ik mankeer dus niks ernstigs, dat scheelt.
Met heel veel CUL omes en tantes.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehad
Ik vind het ook geen slecht idee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
Tis echt een toffe arts, hij lachte me niet uit om mijn suggestie om divertikels net zo te behandelen als aambeien, elastiekje erom.
Hij zei dat veel goeie ideen juist komen van mensen die het van een andere kant bekijken.
Ja, en het werkte niet omdat dat darmlaagje niet goed aan elkaar groeit. Dichtlijmen ging ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slecht idee hoorMaar zal al wel geprobeerd zijn neem ik aan.
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SCquote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehad
Zegt een man die filmpjes van darmen bekijktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
Hij zei dat veel goeie ideen juist komen van mensen die het van een andere kant bekijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SC
Mini-Isa was vast oneindig thuis blijven wonen, Isa is veel te leuk!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SC
Isa zou vast een leuke moeder zijn, ik had dan haar zoon kunnen datenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Mini-Isa was vast oneindig thuis blijven wonen, Isa is veel te leuk!
Eng mens!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa zou vast een leuke moeder zijn, ik had dan haar zoon kunnen daten
LOL!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zegt een man die filmpjes van darmen bekijktVeeg me op
Wat een gedoe. Een hollands mens heeft maar 2 soorten nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Cul-gerelateerd: (sorry off topic)
http://www.charmingitaly.com/different-types-of-pasta/
Hier hebben we standaard vijf soorten in huisquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Een hollands mens heeft maar 2 soorten nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |