jij had toch geen bril op in Bloemendaal? Of wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, sinds bijna 2 jaar draag ik ook liever een bril - het montuur was me ooit nog door Bloes aangeraden
Geweldig hoe je dit ook weer helemaal uitgezocht en uitgewerkt hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog 'ouderwetsche' hydrogel lenzen? Zo ja:
- imho zijn de beste hydrogel lenzen gemaakt van omafilcon A, ofwel de Coopervision Proclear
- je kunt overwegen over te stappen op silicone hydrogel lenzen die veel en veel meer zuurstof doorlaten dan de ouderwetsche hydrogel lenzen, maar dan wel van de tweede of derde generatie.
De beste van de tweede generatie, imho, is de Johnson & Johnson Acuvue Oasys. De beste van de derde en nieuwste generatie is de Coopervision Biofinity. Mijn persoonlijke favoriet als het om maandlenzen gaat, maar veel mensen geven de voorkeur voor Oasys.
Persoonlijk draag ik 3x in de week daglenzen, de Proclear 1-day. Comfort is echter subjectief!
Nee, ivm zonnebrilquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij had toch geen bril op in Bloemendaal? Of wel?
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geweldig hoe je dit ook weer helemaal uitgezocht en uitgewerkt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hahaha en ik dacht dat ik erg wasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.
CONTROLE![]()
je kan toch zo'n leukerdje erop doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ivm zonnebrilWas zonnig die dag
Sushiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha en ik dacht dat ik erg was
![]()
Zaterdag sushi etenkijk er nu al naar uit
Nee?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan toch zo'n leukerdje erop doen?![]()
[ afbeelding ]
je bent toch geen weegschaal?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deels beroepsdeformatie, deels omdat 'toevalsaankopen' niet bestaan bij mij.
CONTROLE![]()
Nee, TAV is een weegschaalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
je bent toch geen weegschaal?
eerst goed vergelijken en rond kijken, en dan pas besluiten om wel/niet te kopen.
Een echte: het is het een of het ander en kan zomaar omslaan.. Of het wordt uitgebreid bestudeerd en duurt heel lang, óf hij koopt iets gewoon meteen! (meestal het laatste btwquote:
Zit je in het zkh? Dan moet je ff op textonly overschakelen, doet ie alles wat jij wil, gewoon omdat je het waard bentquote:Op woensdag 13 april 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het outfitje niet zien hier achter de proxy
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Afwasmachine Lie, dat is voldoende
Oh en vlak voor gebruik even uitkoken en ondersteboven op een vers gestreken theedoek laten uitlekken..
Which movie? gooische vrouwen wordt me hier net verteldquote:
Nah, doet het niet: de proxy blokkeert gewoon photobucket als site, en daar heeft sarabi de foto's op staan. Die komen er dus niet op.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit je in het zkh? Dan moet je ff op textonly overschakelen, doet ie alles wat jij wil, gewoon omdat je het waard bent
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildequote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Wat zit een mens toch raar in elkaar. Nu zit ik te balen omdat ik onbewust toch op meer actie had gehoopt.
Ja, mijn hoofd weet het allemaal wel. Maar ik ben het beu dat ik me nu al weken niet lekker voel. Terwijl het daarvoor een ongemak was.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildeMensen zitten idd vreemd in elkaar
![]()
Op zich wel goed dat die negatief wasquote:Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ooit teleurgesteld dat een zwangerschapstest negatief was terwijl ik op dat moment toch ècht geen baby wildeMensen zitten idd vreemd in elkaar
![]()
Zoals ik in elkaar zit.... Ik gok van niet. Het is weer een kwaaltje waar je mee moet leren leven. Zoals ik dat altijd heb. Naja, ik mankeer dus niks ernstigs, dat scheelt.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Kan best afmatten hè, krak. Ik hoop dat de arts een oplossing weet uiteindelijk.
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehadquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich wel goed dat die negatief was
Tis echt een toffe arts, hij lachte me niet uit om mijn suggestie om divertikels net zo te behandelen als aambeien, elastiekje erom.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals ik in elkaar zit.... Ik gok van niet. Het is weer een kwaaltje waar je mee moet leren leven. Zoals ik dat altijd heb. Naja, ik mankeer dus niks ernstigs, dat scheelt.
Met heel veel CUL omes en tantes.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehad
Ik vind het ook geen slecht idee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
Tis echt een toffe arts, hij lachte me niet uit om mijn suggestie om divertikels net zo te behandelen als aambeien, elastiekje erom.
Hij zei dat veel goeie ideen juist komen van mensen die het van een andere kant bekijken.
Ja, en het werkte niet omdat dat darmlaagje niet goed aan elkaar groeit. Dichtlijmen ging ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen slecht idee hoorMaar zal al wel geprobeerd zijn neem ik aan.
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SCquote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anders had ik nu bijna een volwassen kind gehad
Zegt een man die filmpjes van darmen bekijktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
Hij zei dat veel goeie ideen juist komen van mensen die het van een andere kant bekijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SC
Mini-Isa was vast oneindig thuis blijven wonen, Isa is veel te leuk!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, hadden we twee mensen uit huis kunnen helpen in de SC
Isa zou vast een leuke moeder zijn, ik had dan haar zoon kunnen datenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Mini-Isa was vast oneindig thuis blijven wonen, Isa is veel te leuk!
Eng mens!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa zou vast een leuke moeder zijn, ik had dan haar zoon kunnen daten
LOL!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zegt een man die filmpjes van darmen bekijktVeeg me op
Wat een gedoe. Een hollands mens heeft maar 2 soorten nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Cul-gerelateerd: (sorry off topic)
http://www.charmingitaly.com/different-types-of-pasta/
Hier hebben we standaard vijf soorten in huisquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Een hollands mens heeft maar 2 soorten nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |