mag jij nu al lunchen..ik wil ook!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Brood met oude kaas en vijgencompote is trouwens best goed als lunch
Magquote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag jij nu al lunchen..ik wil ook!
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja P. Mag. Je directeur bepaald wanneer jij gaat lunchen en als het aan hem ligt is dat pas om 21:30.
nou ja 'mag'. Ik lunch altijd met collega's samen en die komen om 12.30u naar boven.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MagIk doe het gewoon
Maar ik denk dat ik zo nog even wat in de kantine ga halen erbij
Yoghurtje of zo
boehoequote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja P. Mag. Je directeur bepaald wanneer jij gaat lunchen en als het aan hem ligt is dat pas om 21:30.
Ik lunch gewoon achter mijn bureau. Mijn collega's zijn niet zo sociaalquote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja 'mag'. Ik lunch altijd met collega's samen en die komen om 12.30u naar boven.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Er werd aangebeld en een pakketje afgeleverd van The Insiders.
De komende tijd hoef ik geen koffie meer te kopen, want voldoende probeerpakketten gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Er werd aangebeld en een pakketje afgeleverd van The Insiders.
De komende tijd hoef ik geen koffie meer te kopen, want voldoende probeerpakketten gekregen.
[ afbeelding ]
Die had ik ook. Meeste ervan heb ik weggegeven.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
Deed mij denken aan de mixdrankjes die ik kreeg voor The Insiders. Ook een flinke portie binnen gekregen toen
.
Staan nog 10 blikjes in de kastquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die had ik ook. Meeste ervan heb ik weggegeven.
Later ook nog eens 26 flessen Listerine gekregen om te testen, maar deze koffie hou ik mooi zelf allemaal.
Hee, da's leuk!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Sarabi het volgende:
In de stad even iets gegeten met mijn moeder
Eerst nog een mooie nieuwe buikdansrok en sjaal (eindelijk in mijn maat) gekocht
Jaquote:
Leuk! Wij gaan zo ook even de stad in, mss wat kleding shoppen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Sarabi het volgende:
In de stad even iets gegeten met mijn moeder
Eerst nog een mooie nieuwe buikdansrok en sjaal (eindelijk in mijn maat) gekocht
Hopelijk is het nog een beetje lekker weer!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Wij gaan zo ook even de stad in, mss wat kleding shoppen.
Owquote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Bluezz het volgende:
F. belde net huilend op trouwens.. zijn neef van 31 is na 11 dagen dood gevonden in zijn bed, maagbloedingEcht the horror om dat mee te moeten maken... zitten we allemaal te wachten op het overlijden van F.'s oma, heeft ie eerst nog een andere uitvaart, die arme jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |