Begin eerst maar op een gemotoriseerde driewielerquote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
En FF, jij hebt al jaren een auto! Ik moet mijn eerste nog aanschaffen.
Dus je bent veel verder daarin.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin eerst maar op een gemotoriseerde driewieler.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
He who controls the Spice Girls controls the universe
Dunequote:
Je leest over mijn quote vernacheling heenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dune.
Je weet wel, de verhalen van Frank Herbert over een zandplaneet met hele grote wormen en 2 facties die vechten om het meest kostbare bezit van het hele universum (dat alleen op die planeet voorkomt): Spice.
Wikipedia.
Terecht.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je leest over mijn quote vernacheling heen
Ik had een goed humeur, maar nu......quote:
I still got itquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een goed humeur, maar nu......
En dan ga je het bakken? Ik heb het altijd al eens willen proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, wite kaas uit India. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
Je brengt volle melk aan de kook, zodra het omhoog komt roer je er vers citroensap doorheen en roert zachtjes. Dan gaat dus enorm schiften en de wei die bovenkomt is lichtjes groenMaar dat hoort
Daarna giet je het in een zeef die je bekleed hebt met doek en laat het uitlekken. De kaas die je dan overhoudt zet je in de koelkast onder druk (een gewicht erop) en 12 uur later heb je kaas
Jij ook aan het experimnterenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, wite kaas uit India. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
Je brengt volle melk aan de kook, zodra het omhoog komt roer je er vers citroensap doorheen en roert zachtjes. Dan gaat dus enorm schiften en de wei die bovenkomt is lichtjes groenMaar dat hoort
Daarna giet je het in een zeef die je bekleed hebt met doek en laat het uitlekken. De kaas die je dan overhoudt zet je in de koelkast onder druk (een gewicht erop) en 12 uur later heb je kaas
quote:
De vraag is niet of het makkelijk te maken is, maar of het smaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef DarkElf het volgende:
net paneer gemaakt, witte kaas die ze in India veel gebruiken. Easy zelf te maken maar my god dat ziet er ranzig uit in eerste instantie in de pan
DHquote:
ga morgen een (milde) paneer curry makenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan ga je het bakken? Ik heb het altijd al eens willen proberen.
? Maakt toch niks uit? Ben trouwens toch wel in meer dingen verder dan jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
En FF, jij hebt al jaren een auto! Ik moet mijn eerste nog aanschaffen.
Dus je bent veel verder daarin.![]()
dat weet ik morgenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vraag is niet of het makkelijk te maken is, maar of het smaakt
Ben benieuwd hoe de indiaase kookkunsten gaan bevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weet ik morgent staat nu in de koelkast maar het smaakt vrij neutraal weet ik
dat is juist lekker bij een curry natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |