Deed het zeerquote:
Nee, dat doet ze niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tof!
Heb je ook een oma die snuifzoenen geeft?
Dat doen indo oma's
Kan ik het ooit goed maken?quote:
denk het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik het ooit goed maken?![]()
Ik wil deze haat niet tussen ons man..
Ik ook een heel klein deeltje in een ver verleden.quote:
Adoe indo ik benquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Omdatappel het volgende:
Indo's ftw.
[..]
Nee, dat doet ze niet, volgens mij.
We eten wel vaak rijst, taugé en dat soort lekkernijen.
Adoeeee!
Lastig uit te leggen, dan geeft ze je een kus op je hoofd en ademt ze heel diep in door d'r neus.quote:
Dus je hebt 1 paarden been?quote:
Ehm.... Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
kan je dan zo'n oktoberfestpakje aantrekken en vrolijk graan rondhupsen met grote bierpullen?
Nee, 0.5 PK.quote:
Ik leef met je meequote:
30cm ofzo?quote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve Bij,
denk je dat je me ooit kunt vergeven voor deze nare TT? Ik deed het niet om je te beledigen, ik maakte maar een klein grapje. Nu zal ik voor eeuwig in mijn bedje moeten huilen tot het weer goed is tussen ons. Denk aan de mooie tijden die we hadden, het verhaal dat ik voor je geschreven heb. Gooi dat niet weg man
.
quote:
Doe geen moeite, ik kan geen Duits.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wil een keer een dagje naar Berlijn met Omdatappel!
Wat een fantastische stad is dat!
Alleen omdat men daar weigert om engels te spreken heb ik Omdatappel nodig als tolk!
En het lijkt me ook wel gezellig!
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen wasquote:
Nou vooruit maar weer danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve Bij,
denk je dat je me ooit kunt vergeven voor deze nare TT? Ik deed het niet om je te beledigen, ik maakte maar een klein grapje. Nu zal ik voor eeuwig in mijn bedje moeten huilen tot het weer goed is tussen ons. Denk aan de mooie tijden die we hadden, het verhaal dat ik voor je geschreven heb. Gooi dat niet weg man
.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen was
Jahoequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer danomdat normaal wel lief bent
stiekem verpest je het daar wel een beetje meequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen was
Wass sagen Sie,quote:
Houtquote:
Grapje joh, grapjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
stiekem verpest je het daar wel een beetje mee
quote:
Kom in mijn bed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
Koud hier, is Nederland naar de noordpool verhuisd?
Geef me nog anderhalf jaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Wie mag hier nog meer overal op Schiphol komen ?
Kijk hem hosselen...... o wacht laat maarquote:
Is dit een poging tot jaloers maken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Wie mag hier nog meer overal op Schiphol komen ?
Jij ook??quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben half Spartaans!
maar, dan seriues
Eerst nog aangenomen wordenquote:
Da's niet meer nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kijk hem hosselen...... o wacht laat maar
Ik ben echt half grieksquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kijk hem hosselen...... o wacht laat maar
daarom zei ik ook laat maarquote:
Eitjequote:
Na FOK!meets wordt er toch altijd geneukt? Niets huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik wil een FOK!meet met Duits thema. Iedereen moet een lederhose/dirndl(zo'n oktoberfestpakje voor vrouwen, net opgezocht op wikipedia hoe dat heet) aan. Vervolgens gaan we de hele avond bier zuipen en worst eten waarna een willekeurige user ons in een mercedesbusje naar huis rijd.
Ik sprak vandaag met een piloot van KLM die na 4 jaar werd aangenomen bij KLMquote:
Toch org7quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Na FOK!meets wordt er toch altijd geneukt? Niets huis.
EEN KUIKEN! GOOI M BIJ HET PAASONTBIJT!quote:
quote:
Mijn overgrootoma riep ook altijd MAKAAAAAN als het eten klaar was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef mc-Piel het volgende:
''Daar is weer die roep, die door zijn merg en been gaat! 'Perkoetoet Perkoetoetoet' ... Adoe jongos, nou mijn geduld op, mijn kanon! Ploep, ploep.. Uw kanon meneer.''
Doen wij nog steeds hier in huisquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma riep ook altijd MAKAAAAAN als het eten klaar was.
Fixed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gaarne iedereen zich even laten testen op scheurbuik mocht het zover komen.
Veilig doen allemaal ook gewoon, wat dacht je daarvan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gaarne iedereen zich even laten testen op SOA's mocht het zover komen.
tering, na 4 jaar pasquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag met een piloot van KLM die na 4 jaar werd aangenomen bij KLM
Nee hij had het goed gedaan maar nu wel een vaste baanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
tering, na 4 jaar pas
Dan had hij het misschien slecht gedaan
Bobseflopsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef HappyBob het volgende:
BEN IK OOK WEER HOOREn ik moest lachen in het vorige topic om die plaatjes
Hihiquote:
Ja, oké. Komt helemaal goed dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihiik heb er laatst vanalles over geleerd, ik sta wel klaar met sinaasappelen voor degenen die symptomen hebben.
Vriend van me wacht nu bijna 2 jaar geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag met een piloot van KLM die na 4 jaar werd aangenomen bij KLM
Nee, ik bouw een sinaasappel plantage in mijn kajuit/kamer hoe heet dat?quote:
hoi bob ik ken jou noch van nachtbagger die ene keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef HappyBob het volgende:
BEN IK OOK WEER HOOREn ik moest lachen in het vorige topic om die plaatjes
HEEEEEE MUIZZZquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waarom groet niemand mij toen ik zei dat ik er weer was
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
bij deze dan: Hoi D.Mquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Als je eenmaal mag beginnen ben je binnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vriend van me wacht nu bijna 2 jaar geloof ikMaar waarschijnlijk kan hij dit jaar beginnen
Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hoi bob ik ken jou noch van nachtbagger die ene keer
Hoi muis!! Wat heb je getrained?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
niet heel erg volgens mij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtWaren het diepgaande gesprekken die we hadden?
Zijn rechter arm?quote:
Bob, jij baggert te veel, daarom ken je niet iedereen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtWaren het diepgaande gesprekken die we hadden?
Je moet nog wel solliciteren hequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Als je eenmaal mag beginnen ben je binnen
Kijk je DMquote:
Ik kom bijna alleen maar in Nachtbaggerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bob, jij baggert te veel, daarom ken je niet iedereen.
nachtBAGGER liefjenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom bijna alleen maar in NachtbaggerEn nu dan ook hier
Ik wil later een kiwi als huisdier.quote:
Alleen omdat het topic zo heet wil nog niet zeggen dat ik bagger postquote:
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen omdat het topic zo heet wil nog niet zeggen dat ik bagger postIK STROOI ALLEEN MAAR MET KWALITEIT
/CAREquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hallo allemaalWat zijn jullie spontaan
En ik heb benen, rug en borst getraind
Meestal train je toch gewoon alles? als je in de sportschool zit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoi bopquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
/CAREGA MIJN TEENNAGELS KNIPPEN OFZO
Nee?quote:
KUT KUT KUT BAHquote:
Ik heb het een maandje geprobeerd..maar wat een kut'sport' vind ik dat zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meestal train je toch gewoon alles? als je in de sportschool zit?
Vind het altijd wel leuk, om druk bezig te zijn, naast al die 40+ers
Ik wil naar Madagascar om mijn eigen Furcifer Pardalis Ambilobe ''Blue bar'' te vangenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef dralion13 het volgende:
Ik wil naar nieuw-zeeland
Om kiwi's te zien
Rug en borst in 1 keer? Moet je niet doe joh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Schema jwtzquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sportschool?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje geprobeerd..maar wat een kut'sport' vind ik dat zeg
Ik heb het een jaar volgehouden zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje geprobeerd..maar wat een kut'sport' vind ik dat zeg
Bij komt klaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef killerbee911 het volgende:
JAAAAAAAAAAA OMG OMG OMG JAAAAAAAAAAAAAAA
Het komt er anders uit dan dat het erin gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh sorry hoorik wist niet dat je gelijk boos zou worden
Neequote:
Hoi Muisjequote:
Ik help jou ook niet meerquote:
Onderrugquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Rug en borst in 1 keer? Moet je niet doe joh.
Nee dit is intenserquote:
Ik vind sporten wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar volgehouden zelfs
Maar ik hou niet zo van sport
Stiekem wil je ze welquote:
Nee meestal traain je maar 1 spiergroep per keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Schemaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Schema jwtz
Jaa geniaal hoe die oudjes zoveel moeite hebben met een lichte dumbells tillen
Muh, nee. Ik ben wel van plan te gaan hardlopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind sporten wel leukMaar dan moet het wel echt een sport zijn
Ligt er ook aan met welke intensiteit je sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind sporten wel leukMaar dan moet het wel echt een sport zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Dan liever een andere sport.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sportschool?
Vind het wel relaxxed, als je met zun 4en gaat ofzo
Het is ook centraal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
Ik maar denken: WAAR BLIJFT #14?Blijkt ie bij centraal te staan.
Hendig...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
geen tijdquote:
En wat als ik een persoonlijk schema aangemeten heb gekregen van de Nederlands kampioen bankdrukken onder de 20?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Schema
heb dat meteen weggegooid... je moet jezelf een tempo aanleren, anders leer je het nooit, Schema is voor gemaakt op gemiddelde.. Niemand is hetzelfde..
En ja, die 40+ers die 20 kilo drukken, en dan zelf op 55 zetten.. altijd leuk
ben ze even aan het uploaden momentquote:
Ik ben net nog geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muh, nee. Ik ben wel van plan te gaan hardlopenooit.
Die weet precies hoe jou lichaam werkt, beter dan jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En wat als ik een persoonlijk schema aangemeten heb gekregen van de Nederlands kampioen bankdrukken onder de 20?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef mc-Piel het volgende:
daarvoor ga je maar naar KPD als je fappende mannen wilt zien. Het is nog erger dan chatroulette!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ligt er ook aan met welke intensiteit je sportVind het zelf gewoon een beetje doelloos. Dan liever een teamsport waar je kunt verliezen en winnen en een doel hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Oke, goedzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ben ze even aan het uploaden moment
Dies wel heul erg vetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wil naar Madagascar om mijn eigen Furcifer Pardalis Ambilobe ''Blue bar'' te vangen
*kuch* Haarklipquote:
Ik heb 4 jaar op badminton gezeten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb 9 jaar op badminton gezeten.. dat krijg je als je indo bent.
Ook heb ik 10 zwemdiploma's.. ( 6 diploma's, 4 stickers)..
Nu sport ik even niet, maar na m'n examens duik ik weer de sportschool in.
Dat is inderdaad wel zo. Maar om het daar nou voor te doen kan ik bij mezelf niet opbrengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geen tijd
Sportschool kan je even 2 uur zelf indelen
Daarom doe ik dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die weet precies hoe jou lichaam werkt, beter dan jezelf
ik zou naar hem luisteren
Nee dat meende ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dies wel heul erg vet
Maar uit het wild vangen
Disciplinequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Maar om het daar nou voor te doen kan ik bij mezelf niet opbrengen
Haarklip ligt in z'n bedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*kuch* Haarklip
[..]
Ik heb 4 jaar op badminton gezeten.
Thanks man!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef killerbee911 het volgende:
het is wel 18+ dus piel niet klikken
Ik krijg al een hartaanval als ik het alleen maar lees.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben net nog geweestbijna 6 km gelopen
LEREN JIJquote:
Ik krijg het gratis van de schoolquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Maar om het daar nou voor te doen kan ik bij mezelf niet opbrengen
je was te snelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Thanks man!
Brb, ik duik even KPD in om naar fappende meneren te kijken.
Ik moest hierom lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
Schema's zijn juist goed als ze persoonlijk zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Schema
heb dat meteen weggegooid... je moet jezelf een tempo aanleren, anders leer je het nooit, Schema is voor gemaakt op gemiddelde.. Niemand is hetzelfde..
En ja, die 40+ers die 20 kilo drukken, en dan zelf op 55 zetten.. altijd leuk
Vetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee dat meende ik niet..
Mag ook niet.
Maar het is een makkelijk te kweken soort.
Ik ga begin volgend jaar beginnen met kweken
Heeft niets met discipline te maken. Ik zie er het nut niet van in.quote:
'Gratis'quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik krijg het gratis van de school
Weetje welk apparaat ik bedoel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Schema's zijn juist goed als ze persoonlijk zijn
En 55
Nee, het is gratis! dat klinkt beter dan "gratis"quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'Gratis'En als je niet alleen gaat is er inderdaad al een stukje saaiheid weg
ik kom ook altijd met vreugdequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
Dat ik toch nog tot zoveel vreugde kon komen in dit topic
Een pardalis ( panter kameleon) varieert nogal. Een mooi mannetje van 3 maanden ( mannen hebben kleurtjes, dames niet).. Heb je voor 110 - 140 euro.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vet
Hoeveel kosten die dingen, ik wil er ook 1
Oké..dan noem ik het ook wel gewoon gratisquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, het is gratis! dat klinkt beter dan "gratis"
Dat hebben we gemerkt, dat je vreugdevol kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
Dat ik toch nog tot zoveel vreugde kon komen in dit topic
Bankdrukken is bankdrukken toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Weetje welk apparaat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt, dat je vreugdevol kwam.
Hihi, ik zei kwam![]()
Zo min mogelijk apparaten gebruiken jaquote:
Zei ik bankdrukken?quote:
Oww, meisje toch, wat kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Sowieso opscheppen over hoeveel je kunt drukken, trekken, tillen of wat dan ook
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Wordt ie dan niet een beetje schraal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!
alsof jij een ton weegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.
ik 48 uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel met m'n verkeerde hand! Anders heb ik na 2.5 minuut geen behoefte meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Nee, dat valt wel meequote:
Je moet er wat mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
edit: En dan ook nog eens op het internet
Dankje! Er zijn maar weinig mensen die begrijpen hoe lastig het isquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenIk red maximaal 17 minuten er 24 seconden
En dat is als ik dus af en toe van hand wissel
nee want dan zou je vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ja, dat snap ikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slowchatten bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ik bankdruk echt nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niet? O dan heb ik het verkeerd gelezen. Hoeveel druk je dan?
quote:
Leuk johquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijn [ afbeelding ]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelykquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoudquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ja kut ditquote:
Een jaar in een rolstoel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
Nou niet gaan overdrijven hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga anders nu gewoon slapen, dan ben je morgen ook eerder wakker en kun je dan nog even leren.
De laatste twee gelukkig.quote:
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoud![]()
[..]
Ja kut dit![]()
gebroken enkel enzo..quote:
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelyk
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Op internet vergeet je nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Dat weet ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.
Ik heb 'mquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''
Lees dat is hardop
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij Redactie Frontpage/Sport?
Nooit eerder opgevallen.
Jan!quote:
Ai. Ik kon met mijn afgescheurde enkelbanden en posttraumatische dystrofie 3 maanden niet lopen en 9 maanden niet rennen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesOf zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaad.
Avond Flips.quote:
Oh, ik ben scheel dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.
haiiiquote:
appeltjeeee rawrquote:
Piel de chef kok op het schipquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jan!
De vader abraham van deze reeks!
Komt goeeedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.
Komt goed,quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.
Graag gedaan, ga nu maar fijn slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen met de keuze.
Ik heb nog niet eens gezecht dat ik ooit een gewicht aangeraakt heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Appeltjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Avond Flips.
[..]
Oh, ik ben scheel dan.![]()
Avondquote:
Ghihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Avond Flips.
[..]
Oh, ik ben scheel dan.![]()
quote:
Ik heb nog niet eens wat over jou gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gezecht dat ik ooit een gewicht aangeraakt heb.
En doen he, wil je hier niet zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok, ik ga douchen en daarna slapen! Adios mensjes.
Slaap lekker en succes morgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
douche ze !! en slaap lekker schone madamequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker Bloempjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
Slaaplekker allemaal alvast liefjenstot morgenavond ergens
.
Slaap lekker Klinkyquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hihihihquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |