Nee, het is gratis! dat klinkt beter dan "gratis"quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
'Gratis'En als je niet alleen gaat is er inderdaad al een stukje saaiheid weg
ik kom ook altijd met vreugdequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
Dat ik toch nog tot zoveel vreugde kon komen in dit topic
Een pardalis ( panter kameleon) varieert nogal. Een mooi mannetje van 3 maanden ( mannen hebben kleurtjes, dames niet).. Heb je voor 110 - 140 euro.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vet
Hoeveel kosten die dingen, ik wil er ook 1
Oké..dan noem ik het ook wel gewoon gratisquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, het is gratis! dat klinkt beter dan "gratis"
Dat hebben we gemerkt, dat je vreugdevol kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef killerbee911 het volgende:
Dat ik toch nog tot zoveel vreugde kon komen in dit topic
Bankdrukken is bankdrukken toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Weetje welk apparaat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt, dat je vreugdevol kwam.
Hihi, ik zei kwam![]()
Zo min mogelijk apparaten gebruiken jaquote:
Zei ik bankdrukken?quote:
Oww, meisje toch, wat kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Sowieso opscheppen over hoeveel je kunt drukken, trekken, tillen of wat dan ook
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Wordt ie dan niet een beetje schraal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!
alsof jij een ton weegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.
ik 48 uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel met m'n verkeerde hand! Anders heb ik na 2.5 minuut geen behoefte meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Nee, dat valt wel meequote:
Je moet er wat mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
edit: En dan ook nog eens op het internet
Dankje! Er zijn maar weinig mensen die begrijpen hoe lastig het isquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenIk red maximaal 17 minuten er 24 seconden
En dat is als ik dus af en toe van hand wissel
nee want dan zou je vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ja, dat snap ikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slowchatten bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ik bankdruk echt nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niet? O dan heb ik het verkeerd gelezen. Hoeveel druk je dan?
quote:
Leuk johquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijn [ afbeelding ]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelykquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoudquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ja kut ditquote:
Een jaar in een rolstoel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
Nou niet gaan overdrijven hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga anders nu gewoon slapen, dan ben je morgen ook eerder wakker en kun je dan nog even leren.
De laatste twee gelukkig.quote:
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoud![]()
[..]
Ja kut dit![]()
gebroken enkel enzo..quote:
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelyk
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Op internet vergeet je nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |