Zei ik bankdrukken?quote:
Oww, meisje toch, wat kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Sowieso opscheppen over hoeveel je kunt drukken, trekken, tillen of wat dan ook
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
Wordt ie dan niet een beetje schraal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan zeker 45min trekken zonder pauze!
alsof jij een ton weegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haarklip kan mij optillen, daar heb ik toch wel respect voor.
ik 48 uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel met m'n verkeerde hand! Anders heb ik na 2.5 minuut geen behoefte meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het leren, maar ik ben in slaap gevallen en ik schrok net wakker. Waardeloos dit.
Nee, dat valt wel meequote:
Je moet er wat mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
edit: En dan ook nog eens op het internet
Dankje! Er zijn maar weinig mensen die begrijpen hoe lastig het isquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..daar moet ik toch wel even respect voor gevenIk red maximaal 17 minuten er 24 seconden
En dat is als ik dus af en toe van hand wissel
nee want dan zou je vliegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel meemaar ik zou mezelf niet op kunnen tillen.
Ja, dat snap ikquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slowchatten bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ik bankdruk echt nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Niet? O dan heb ik het verkeerd gelezen. Hoeveel druk je dan?
quote:
Leuk johquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf ook niet optillen..dat zou toch gek zijn [ afbeelding ]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelykquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoudquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikheeft het nog zin om te leren nu? Misschien kun je dan beter gewoon slapen..
Ja kut ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |