Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hoi bob ik ken jou noch van nachtbagger die ene keer
Hoi muis!! Wat heb je getrained?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Waarom groet niemand mij toen ik zei dat ik er weer was
niet heel erg volgens mij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtWaren het diepgaande gesprekken die we hadden?
Zijn rechter arm?quote:
Bob, jij baggert te veel, daarom ken je niet iedereen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik jou even kwijtWaren het diepgaande gesprekken die we hadden?
Je moet nog wel solliciteren hequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Als je eenmaal mag beginnen ben je binnen
Kijk je DMquote:
Ik kom bijna alleen maar in Nachtbaggerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bob, jij baggert te veel, daarom ken je niet iedereen.
nachtBAGGER liefjenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom bijna alleen maar in NachtbaggerEn nu dan ook hier
Ik wil later een kiwi als huisdier.quote:
Alleen omdat het topic zo heet wil nog niet zeggen dat ik bagger postquote:
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen omdat het topic zo heet wil nog niet zeggen dat ik bagger postIK STROOI ALLEEN MAAR MET KWALITEIT
/CAREquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hallo allemaalWat zijn jullie spontaan
En ik heb benen, rug en borst getraind
Meestal train je toch gewoon alles? als je in de sportschool zit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hallo allemaalWat zijn jullie spontaan
En ik heb benen, rug en borst getraind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |