Een jaar in een rolstoel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
Nou niet gaan overdrijven hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuilding.com/
Nou veel plezier he
Ja?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga anders nu gewoon slapen, dan ben je morgen ook eerder wakker en kun je dan nog even leren.
De laatste twee gelukkig.quote:
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja even douchen en dan leren misschien kan ook. Heb het nu wel ijskoud![]()
[..]
Ja kut dit![]()
gebroken enkel enzo..quote:
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
het spelling op di sait is zo goet, da hou je nie for mogelyk
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Op internet vergeet je nog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik bankdruk echt nooit
Ik Begon eigenlijk alleen maar met benen, omdat gebroken enkel, weer spieren kweken enzo
Daarmee zit ik nu op de 120, vind ik al redelijk aardig, aangezien ik een jaar in een rolstoel heb gezeten
En de rest van de apparaten zit ik tussen de 50-60... sommige wat minder, omdat die echt kut zijn
Verder met 21en op de 17,5
Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Dat weet ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.
Ik heb 'mquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''
Lees dat is hardop
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij Redactie Frontpage/Sport?
Nooit eerder opgevallen.
Jan!quote:
Ai. Ik kon met mijn afgescheurde enkelbanden en posttraumatische dystrofie 3 maanden niet lopen en 9 maanden niet rennen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesOf zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaad.
Avond Flips.quote:
Oh, ik ben scheel dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.
haiiiquote:
appeltjeeee rawrquote:
Piel de chef kok op het schipquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jan!
De vader abraham van deze reeks!
Komt goeeedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |