Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Niet nu leren tot een uur of 1?
[..]
De laatste twee gelukkig.
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat verwacht je van mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunnen drukken
Dat weet ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mietje. Ik doe overal makkelijk het dubbele. Haha kijk wat een homo jij bent.
Ik heb 'mquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik las: '' Mensen die als doel hebben opscheppen over wat je kunt drukken''
Lees dat is hardop
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij Redactie Frontpage/Sport?
Nooit eerder opgevallen.
Jan!quote:
Ai. Ik kon met mijn afgescheurde enkelbanden en posttraumatische dystrofie 3 maanden niet lopen en 9 maanden niet rennen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen, dan ben je morgen uitgerust en allesOf zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt toch niet meer, in slaap ben je al gevallen, eigenlijk had je meteen je bed moeten inkruipen, wekkertje zetten, morgen weer leren.
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww, okay. Vroeg? Anders zou je morgen nog wat kunnen leren inderdaad.
Avond Flips.quote:
Oh, ik ben scheel dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sport al dik anderhalf jaar. Frontpage paar weekjes.
haiiiquote:
appeltjeeee rawrquote:
Piel de chef kok op het schipquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jan!
De vader abraham van deze reeks!
Komt goeeedquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.
Komt goed,quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok morgen gewoon wekker om 6 uur, moet toch pas om 11 uur beginnen! Komt helemaal goed dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |