Ik vind sporten wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar volgehouden zelfs
Maar ik hou niet zo van sport
Stiekem wil je ze welquote:
Nee meestal traain je maar 1 spiergroep per keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meestal train je toch gewoon alles? als je in de sportschool zit?
Vind het altijd wel leuk, om druk bezig te zijn, naast al die 40+ers
Schemaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Schema jwtz
Jaa geniaal hoe die oudjes zoveel moeite hebben met een lichte dumbells tillen
Muh, nee. Ik ben wel van plan te gaan hardlopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind sporten wel leukMaar dan moet het wel echt een sport zijn
Ligt er ook aan met welke intensiteit je sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind sporten wel leukMaar dan moet het wel echt een sport zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Dan liever een andere sport.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sportschool?
Vind het wel relaxxed, als je met zun 4en gaat ofzo
Het is ook centraal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
Ik maar denken: WAAR BLIJFT #14?Blijkt ie bij centraal te staan.
Hendig...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Henkie94 het volgende:
Ik maar denken: WAAR BLIJFT #14?Blijkt ie bij centraal te staan.
geen tijdquote:
En wat als ik een persoonlijk schema aangemeten heb gekregen van de Nederlands kampioen bankdrukken onder de 20?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Schema
heb dat meteen weggegooid... je moet jezelf een tempo aanleren, anders leer je het nooit, Schema is voor gemaakt op gemiddelde.. Niemand is hetzelfde..
En ja, die 40+ers die 20 kilo drukken, en dan zelf op 55 zetten.. altijd leuk
ben ze even aan het uploaden momentquote:
Ik ben net nog geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muh, nee. Ik ben wel van plan te gaan hardlopenooit.
Die weet precies hoe jou lichaam werkt, beter dan jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En wat als ik een persoonlijk schema aangemeten heb gekregen van de Nederlands kampioen bankdrukken onder de 20?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef mc-Piel het volgende:
daarvoor ga je maar naar KPD als je fappende mannen wilt zien. Het is nog erger dan chatroulette!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ligt er ook aan met welke intensiteit je sportVind het zelf gewoon een beetje doelloos. Dan liever een teamsport waar je kunt verliezen en winnen en een doel hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Oke, goedzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:21 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ben ze even aan het uploaden moment
Dies wel heul erg vetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wil naar Madagascar om mijn eigen Furcifer Pardalis Ambilobe ''Blue bar'' te vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |