Dus je hebt 1 paarden been?quote:
Ehm.... Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
kan je dan zo'n oktoberfestpakje aantrekken en vrolijk graan rondhupsen met grote bierpullen?
Nee, 0.5 PK.quote:
Ik leef met je meequote:
30cm ofzo?quote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve Bij,
denk je dat je me ooit kunt vergeven voor deze nare TT? Ik deed het niet om je te beledigen, ik maakte maar een klein grapje. Nu zal ik voor eeuwig in mijn bedje moeten huilen tot het weer goed is tussen ons. Denk aan de mooie tijden die we hadden, het verhaal dat ik voor je geschreven heb. Gooi dat niet weg man
.
quote:
Doe geen moeite, ik kan geen Duits.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wil een keer een dagje naar Berlijn met Omdatappel!
Wat een fantastische stad is dat!
Alleen omdat men daar weigert om engels te spreken heb ik Omdatappel nodig als tolk!
En het lijkt me ook wel gezellig!
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen wasquote:
Nou vooruit maar weer danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve Bij,
denk je dat je me ooit kunt vergeven voor deze nare TT? Ik deed het niet om je te beledigen, ik maakte maar een klein grapje. Nu zal ik voor eeuwig in mijn bedje moeten huilen tot het weer goed is tussen ons. Denk aan de mooie tijden die we hadden, het verhaal dat ik voor je geschreven heb. Gooi dat niet weg man
.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen was
Jahoequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer danomdat normaal wel lief bent
stiekem verpest je het daar wel een beetje meequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hou nou je mond joh, misschien had ie nog niet door dat ik aan het slijmen was
Wass sagen Sie,quote:
?
Houtquote:
Grapje joh, grapjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
stiekem verpest je het daar wel een beetje mee
quote:
Kom in mijn bed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
Koud hier, is Nederland naar de noordpool verhuisd?
Geef me nog anderhalf jaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Wie mag hier nog meer overal op Schiphol komen ?
Kijk hem hosselen...... o wacht laat maarquote:
Is dit een poging tot jaloers maken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Wie mag hier nog meer overal op Schiphol komen ?
Jij ook??quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben half Spartaans!
maar, dan seriues
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |