ja opzich wel maar ik dacht dat we lasagne zouden krijgen dus dan is het wel minderquote:
Zonde hèquote:
Het is ook niet voor niets een SLOWCHAT TOPICquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon sloom jahhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja opzich wel maar ik dacht dat we lasagne zouden krijgen dus dan is het wel minder
Gewoon een vadsige afro amerikaanse dolfijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets een SLOWCHAT TOPIC
Ik gniffeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?![]()
14quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
19 hihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Ik sta voorop!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
kies allemaal maar een plekje
Muziekje erbijquote:
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, dan mag iedereen zeggen waar ie wilt, dan plaats ik jullie wel erin oke ?
Hoi daar!quote:
18quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gniffelde
Er is geen wetgeving. We zitten toch op het schip?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het mag niet van de wetgeving hier jahhhh.
Ik ga in het bubbelbadquote:
maakt niet uit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je sluit juist buiten als je zo'n plaatje maakt. Snap dat nou.
FOK!.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is geen wetgeving. We zitten toch op het schip?
Wetgeving geldt ook op zee. Zie Caroline Case.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
He-he. Erkenning.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
Geen kliekjesvorming!
Klinker has a point.
De wet van de zee, je weet zelufquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'' oh wat gaat dit snel''quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' oh wat gaat dit snel''
'' Oh ik ben dit niet gewend hoor''
'' oh ze kunnen dit beter een FC noemen'' ..
Mijn vingers zijn helemaal afgetraind voor dit soort calamiteiten.
Ikzelf ga voor de kwaliteitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn ook, tik hem aan broederrrrt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
quote:
Soberso komt er niks van waarde uit mijn mond.quote:
Dikzak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
Oké..plekje op de boot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heldquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
Oké..plekje op de boot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenHet mag gewoon niehieeeeeeeeeeettt. Jezus snap dat nou echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenKlinkie is de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die negeer ik niet
rustig schip, jullie kunnen hem zelf aanpassen als jullie willen, maar als klinker zegt nee, moet je der maar negerenAls dit een kliekje zou zijn, zouden de meeste hier niet welkom zijn. Punt is gewoon dat dit geen kliekje is en zo'n illustratie geen nut heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Lang leve de kapitein!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkie is de baasdie negeer ik niet
Wees blij met obesitasquote:
Grote omvangenquote:
Over 15 jaar, als er een nieuwe ijstijd begint. Zullen wij in staat zijn om in leven te blijven ondanks de kou.quote:
Ik moet er wel bij vermelden dat mijn penis erg klein is.quote:
Dat is niet van belang.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vermelden dat mijn penis erg klein is.
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook als voorbeeld gebruikt voor het kleibeeld die ik maken moest vorig jaar.
JanPiraat post enkel kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JanPiraat
Wat een kwaliteitspost!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zien![]()
De kapitein heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat post enkel kwaliteit.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
JanPiraat
Wat een kwaliteitspost!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat post enkel kwaliteit.
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan weet ik nu hoe Bob zijn billetjes eruit zien![]()
Pics?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.
Hey Hoi Smegmanusquote:
Zo'n vreetzucht had ik nog nooit gezien inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe maar net alsof je dat al niet wist. Ik zag je wel kijken vorig jaar bij de Nachtbagger meet in de Burger King toen ik 4 menu's naar binnen werkte.
Nee..van de Nachtbagger meet worden er geen foto's gelekt. Enkel van de onzin radio meetquote:
Hallo smegquote:
Yvonne deed ook leuk mee hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dag smeg
Een mod op onze boot!!!
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo'n vreetzucht had ik nog nooit gezien inderdaaden ik nog wel hopen dat je wat overhield zodat ik dat uit de vuilnisbak kon graaien als je klaar was, maar nee alles werd opgegeten tot aan de laatste kruimel
Hey Patrick, ik zeg: deel je pizzaquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kwam er ook net iets te laat achter dat het een dienblad was wat eronder lag
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yvonne deed ook leuk mee hoor!
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over etenquote:
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.quote:
Creabeafora?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik zometeen ook maar eens wat in elkaar ga knutselen..alles gaat nu over eten
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geil. Ik maak gebakken aardappels miet lekker stoekje kiep. Iesj goed.
De bereiding laat doorgaans te wensen overquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanus
Met eten kun je ook knutselenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bereiding laat doorgaans te wensen over
Je leert er mee levenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen
Daar heb je eiwit voor tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komt
Voor HD beeld misschien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.quote:
Jaquote:
Ik zal eens lekker voor je koken, lekker geurkaarsje aan en de muziek zacht. Lichtjes uit en een fles goede wijn dan maken we er een gezellige avond vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Terug.quote:
Hm?quote:
Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Aww.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.
JUSTEAT.NLquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef dralion13 het volgende:
overal reclame van thuisbezorgd.nl trouwens
Ik ben nooit weggeweestquote:
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderkleiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen
hoiii beachquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.
Oké..ik heb geen idee
Jij probeert in mijn sig te komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Michhas, ik ben verliefd op je
oOhh gaaf is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderklei
Johquote:
En je hebt het over mij in je ondertitelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb gamezz ( voor de meesten van jullie waarschijnlijk onbekend, voor mij een volksheld! ) en Sharrelien, mijn fictieve zusje in mijn sig
Dit heeft vast niets te maken met de Radio Onzin meetquote:
quote:
Zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dit heeft vast niets te maken met de Radio Onzin meet![]()
![]()
michhasssss is een popi knul hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
michhas heeft dadelijk geen plaats meer in zijn sig
Onder andere!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En je hebt het over mij in je ondertitel
Niet alleen hier hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
michhasssss is een popi knul hier
Michhas hosselt zoals een hondentrimsalon zijn klanten borstelt.quote:
Hier in de wijk kent ook iedereen hem.quote:
Doegquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Beach het volgende:
Hmm toch maar even wat eten en dan wat typendoei piraten van me.
Nog éééééééééééééén keertje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Zeroku het volgende:
In mijn sig staat niemand. [ afbeelding ]
Mijn hart groeit sneller dan mijn penisquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nu blozen, maar jij zit ook in het mijne
HAHAHAHAHAHA.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Michhas hosselt zoals een hondentrimsalon zijn klanten borstelt.
Alleen dat rijmt niet goed
Je zit nu echt hardop te lachen hèquote:
Geniet van deze maaltijd alsof het je laatste zal zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Beach het volgende:
Hmm toch maar even wat eten en dan wat typendoei piraten van me.
Net niet. Nu herinner ik me weer waar dat precies over gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit nu echt hardop te lachen hè![]()
Je wordt oud geakkkk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef sharr het volgende:
Hallo liefjes die mij begroeten. Daarbij: Dit gaat snel
Weg met die emo.gifquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je zit nu echt hardop te lachen hè![]()
HOI LIEFJE DIE JOU NU PAS BEGROETquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef sharr het volgende:
Hallo liefjes die mij begroeten. Daarbij: Dit gaat snel
Correct.quote:
TOFquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:10 schreef Michhas het volgende:
KB, zie sig. Iemand verwijderd die ik toch nooit meer spreek
Ik ben zo'n smartasssssssssssssss. Fuckyeahh.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs deze ooit van iemand:
[ afbeelding ]
10x per week, ik moet ze van me af slaan. Daarom doe ik het gewoon zelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Liefste Patjen die ik kenBen je al gehosseld?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben toch best oud17 en een half en nog een beetje.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
10x per week, ik moet ze van me af slaan. Daarom doe ik het gewoon zelf)))))
Vervelend is dat hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
10x per week, ik moet ze van me af slaan. Daarom doe ik het gewoon zelf)))))
Ik weet niet wat beter is, maar dat maakt nij jou niet uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn hart groeit sneller dan mijn penis
Leugens.quote:
Neequote:
Tostiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar ik moet gaan eten tosti tot ooit!
Eetsmakelijkkkk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar ik moet gaan eten tosti tot ooit!
Mijn penis groeit heel snel..dus negatief is het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is, maar dat maakt nij jou niet uit
Maar je penis is niet erg groot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn penis groeit heel snel..dus negatief is het in ieder geval niet
Al gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi held !Hij faalt wel een beetje, fix dat
De tofste mensen zitten hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef sharr het volgende:
He broertje, dankjewel voor het melden van deze SC, hier zitten soms best normale mensen zie ik
Graag gedaan zusterquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef sharr het volgende:
He broertje, dankjewel voor het melden van deze SC, hier zitten soms best normale mensen zie ik
Mijn penis groeit snel..niet veel. En mijn hart is wel erg groot jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar je penis is niet erg groot.
Je hart dan wel?
Ja dat had ik gezien.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn penis groeit heel snel..dus negatief is het in ieder geval niet
Leugens van de bovenste plank.quote:
Ja jonge bobba ik kon toch niet reageren omdat op slot jongequote:
kik inz bomquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja jonge bobba ik kon toch niet reageren omdat op slot jonge
Hokjan!quote:
quote:
3FM heeft hetzelfde niveau als onzin radio behaald?quote:
Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FMquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3FM heeft hetzelfde niveau als onzin radio behaald?
Ze gebruiken het als grapje, op achtergrondquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3FM heeft hetzelfde niveau als onzin radio behaald?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FM
Oké..dan neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ze gebruiken het als grapje, op achtergrond
Voor een Item
Maar zij heeft vet veel hitsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook lady gaga op 3FM
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zij heeft vet veel hits [ afbeelding ]
Dat is een pigfacequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.
[ afbeelding ]
lady bahbah?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RARARAARAA LALALALALA POKERFAAHAAACE.
[ afbeelding ]
Kawaii.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet wat ik van Lady Gaga vind.
ik niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet wat ik van Lady Gaga vind.
Hebben wolken rode randen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
gevulde maag maakt nog geen kettingzaag
Hallo kapitein, gaan we nog iets enteren vandaag de dag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
quote:
ik wil je kettingzaag wel zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houdenquote:
Vandaag even rustig aan.. beetje rum zuipen met zn allen, nog vieren dat we een slowchat bezittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hallo kapitein, gaan we nog iets enteren vandaag de dag?
FC bedoel jequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vandaag even rustig aan.. beetje rum zuipen met zn allen, nog vieren dat we een slowchat bezitten
quote:
dan ben ik het wel met je eens vind het wel knap dat ze steeds weer zoveel aandacht kan vergarenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heul niet.
[..]
ik wil je kettingzaag wel zijn
[..]
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houden
oeiiiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heul niet.
[..]
ik wil je kettingzaag wel zijn
[..]
ik vind haar niet leuk om het zo netjes te houden
Misschien wil Beach wel bij je in bed komen liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Soms denk ik echt, waarom ligt er geen strand naast mijn huis
Geluk jij !! anders altijd zand in je schoenen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Dat heeft te maken met de plek waar je huis staatquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan ben ik het wel met je eens vind het wel knap dat ze steeds weer zoveel aandacht kan vergaren
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiiwat mag ik met jou zagen dan ?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien wil Beach wel bij je in bed komen liggen.
Hihi woordgarpje. [ afbeelding ]
Haha goeie garp manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat echt?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Binnenkort op alle grote zenders: Oh Oh Salou![]()
hihi, ik ga denk ik echt een videocamera kopen om te filmen @ salou
Ik wil ook aan het strand wonen manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geluk jij !! anders altijd zand in je schoenen enzo
Ik zei naast mijn huis hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Salou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Binnenkort op alle grote zenders: Oh Oh Salou![]()
hihi, ik ga denk ik echt een videocamera kopen om te filmen @ salou
hmmmm ja gewoon s'ochends wakker worden en met een surfplank uit je raam springen zo de zee opquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil ook aan het strand wonen manSurfplankje erbij..hoef ik de zomers niet meer op vakantie hoor
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
Zeroku wanneer gaan wij samen weder de eendjes voederen?
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.
Jij mag in het midden lopen.quote:
En bij zonsondergangquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmmm ja gewoon s'ochends wakker worden en met een surfplank uit je raam springen zo de zee opdat heeft wel weer iets
zit je een half uur te kijken naar autisten die zeggen: "ja en toen poste hij dat ik gek was dus toen heb ik hem een loser genoemd het knopje stop volgen geduwd en de computer uitgezet"quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn denk ik!
[..]
!!!!!!!!!
Maar Marcel werd aangevallen en zijn hond is toen gewurgd door een zwaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde dat de zwanen in Brakel een ernstig tekort aan voer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |