De bereiding laat doorgaans te wensen overquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerde beste smegmanus
Met eten kun je ook knutselenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De bereiding laat doorgaans te wensen over
Je leert er mee levenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen

Daar heb je eiwit voor tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als er maar geen lijm in mijn eten terecht komt
Voor HD beeld misschien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.quote:
Jaquote:
Ik zal eens lekker voor je koken, lekker geurkaarsje aan en de muziek zacht. Lichtjes uit en een fles goede wijn dan maken we er een gezellige avond vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is een HDMI kabel goed voor?[ afbeelding ]
Terug.quote:
Hm?quote:
Michhas, ik ben verliefd op jequote:
Aww.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in koken doorgaans.
JUSTEAT.NLquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:01 schreef dralion13 het volgende:
overal reclame van thuisbezorgd.nl trouwens
Ik ben nooit weggeweestquote:
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderkleiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met eten kun je ook knutselen
hoiii beachquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om de HDMI te connecten met je andere dingen.
Oké..ik heb geen idee
Jij probeert in mijn sig te komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Michhas, ik ben verliefd op je
oOhh gaaf is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis rolfondant, voor van die gekleurde taarten, dat ziet er net uit als van dat gekleurde kinderklei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |